Deli

Na področju merjenja dosega televizijskega oglaševanja najprej pomislimo na podjetje Nielsen Media Research, ki že leta kraljuje na tem položaju. Doseg je merilo za postavitev cen in pozicioniranje TV oglasov, na spletu pa to merilo predstavlja število enkratnih uporabnikov. Spletno oglaševanje pa gre še en korak naprej: skuša ugotoviti vrednote uporabnikov (Kaj uporabniki počnejo na spletu? Kako se vedejo? Katere račune plačujejo?).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv