NOVICE IZ SVETA
Po raziskavi podjetja IBM v ZDA vedno več uporabnikov svoj prosti čas namenja internetu. Predvidevajo, da je to povezano s povečanim številom spletnih video vsebin – 67 odstotkov vprašanih…
Po podatkih raziskave podjetja JupiterResearch sta najpopularnejši spletni blagovni znamki Google in Yahoo, medtem ko je pri mlajših uporabnikih vključen še MySpace. Pri raziskavi so upoštevali starost, spol, spletne…
Po podatkih raziskave podjetij DoubleClick Performics, Microsoft in ROI Research naj bi skupino »mamic« najbolje dosegli z oglaševanjem v iskalnikih, saj je kar 86 odstotkov vprašanih odgovorilo, da so…
Uporabniki vedno več prostega časa namenijo internetu (najpopularnejše so spletne strani z vsebinami, ki jih ustvarjajo uporabniki ali »User-generated content« ter mreže za druženje). To je ena od ugotovitev…
Avtor članka Henry Blodget poda podrobno analizo, kaj pomeni za Google uvedba video oglasov na YouTube.
Raziskava podjetij iProspect in JupiterResearch je pokazala, da so na 67 odstotkov uporabnikov, ki so na internetu iskali podatke o določenem izdelku, vplivale informacije, ki so jih dobili v…
Kljub temu, da mnogi še vedno dvomijo v to, da bo internet spodrinil primarnost televizije kot medija, oglaševalci vedno več posegajo po spletnem video oglaševanju. Tako naj bi spletni…
Korporativni blogi so lahko dobro orodje za komuniciranje podjetij s porabniki. V Veliki Britaniji le 5 % podjetij komunicira prek blogov.
Podjetje Pepsi-Cola je to pomlad oglaševalo nov izdelek – vodo z okusom Aquafina Alive. Na internetu so oglaševali z vedenjskim ciljanjem – strategija, pri kateri oglas prikazujejo le na…
Podjetje Atlas svetuje oglaševalcem, naj pazijo na izbiro ključnih besed, ko se odločajo za oglaševanje v iskalnikih. Izogibajo naj se imenom podjetij ali blagovnih znamk.