Več na internetu kot pred TV

Po raziskavi podjetja IBM v ZDA vedno več uporabnikov svoj prosti čas namenja internetu. Predvidevajo, da je to povezano s povečanim številom spletnih video vsebin – 67 odstotkov vprašanih…

Preberi več

Google in Yahoo – najpopularnejši spletni blagovni znamki

Po podatkih raziskave podjetja JupiterResearch sta najpopularnejši spletni blagovni znamki Google in Yahoo, medtem ko je pri mlajših uporabnikih vključen še MySpace. Pri raziskavi so upoštevali starost, spol, spletne…

Preberi več

Kako doseči »mamice« preko interneta

Po podatkih raziskave podjetij DoubleClick Performics, Microsoft in ROI Research naj bi skupino »mamic« najbolje dosegli z oglaševanjem v iskalnikih, saj je kar 86 odstotkov vprašanih odgovorilo, da so…

Preberi več

Trendi v porabi prostega časa uporabnikov

Uporabniki vedno več prostega časa namenijo internetu (najpopularnejše so spletne strani z vsebinami, ki jih ustvarjajo uporabniki ali »User-generated content« ter mreže za druženje). To je ena od ugotovitev…

Preberi več

YouTube z video oglasi

Avtor članka Henry Blodget poda podrobno analizo, kaj pomeni za Google uvedba video oglasov na YouTube.

Preberi več

Kako potrošniki iščejo informacije

Raziskava podjetij iProspect in JupiterResearch je pokazala, da so na 67 odstotkov uporabnikov, ki so na internetu iskali podatke o določenem izdelku, vplivale informacije, ki so jih dobili v…

Preberi več

Spletni video vs TV spot

Kljub temu, da mnogi še vedno dvomijo v to, da bo internet spodrinil primarnost televizije kot medija, oglaševalci vedno več posegajo po spletnem video oglaševanju. Tako naj bi spletni…

Preberi več

Korporativni blogi še vedno redki

Korporativni blogi so lahko dobro orodje za komuniciranje podjetij s porabniki. V Veliki Britaniji le 5 % podjetij komunicira prek blogov.

Preberi več

Vedenjsko ciljanje (BT)

Podjetje Pepsi-Cola je to pomlad oglaševalo nov izdelek – vodo z okusom Aquafina Alive. Na internetu so oglaševali z vedenjskim ciljanjem – strategija, pri kateri oglas prikazujejo le na…

Preberi več

Nabor ključnih besed v iskalnikih

Podjetje Atlas svetuje oglaševalcem, naj pazijo na izbiro ključnih besed, ko se odločajo za oglaševanje v iskalnikih. Izogibajo naj se imenom podjetij ali blagovnih znamk. 

Preberi več

Arhiv