NOVICE IZ SVETA
Dynamic Logic je pred kratkim objavila rezultate raziskave o tem, kako mobilno oglaševanje vpliva na zavedanje o blagovnih znamkah in na nakupni namen potrošnikov. Med seboj so primerjali skupino,…
{literal}
Po podatkih poročila podjetja IDC je spletno oglaševanje v drugem četrtletju letošnjega leta doseglo 20,1-odstotno rast, kar pomeni 7,01 milijarde USD. V lanskem letu za enako obdobje je bil…
Po podatkih raziskave o spletnem video oglaševanju in “in-stream” oglaševanju v Evropi, ki jo je izvedlo podjetje Jupiter, uporabnike spletni video oglasi ne motijo – samo 5…
Podjetje Integrated Media Measurement Inc. (IMMI) je izvedlo raziskavo, s katero so ugotovili, da petina Ameriških televizijskih gledalcev spremlja televizijske programe prek interneta – še posebej to velja za…
Tržniki si želijo v svoje trženjske strategije vključiti spletne skupnosti. Vsi so namreč že slišali za primere, ko so na YouTube-ovi videi postali »viralni« in so dosegli milijone praktično…
Nova raziskava, ki sta jo izvedla OTX in The Intelligecne Group, ugotavlja, da najstniki v povprečju na internetu preživijo 11,5 ure na teden, kjer počnejo marsikaj od pošiljanja neposrednih…
Pri blagovni znamki Pampers bodo povabili mame, ki pišejo spletne dnevnike, v svoje poslovne prostore v Ohio. S tem želijo vplivati na tiste, ki so na spletu mnenjski voditelji,…
Podjetje ZenithOptimedia je pred kratkim popravilo svoje napovedi o porabi denarja v oglaševalske namene v Zahodni Evropi. Pravijo, da bo poraba zrasla samo za 3,7 odstotke, kar je zgolj…
Ljudje imamo vse manj časa in vse več obveznosti, pa vendar uspemo najti čas, celo vedno več časa, da se postavimo pred ekrane in gledamo. Tako raziskovalno podjetje Nielsen…