Katerim znamkam zaupajo študenti?

Pri podjetju Harris Interactive so nedavno opravili raziskavo o študentih, starih med 18 in 30 let in znamkah, ki jim mladi najbolj zaupajo. Rezultati so pokazali, da so na…

Preberi več

Skype začel pohod med najbolj uspešne spletne skupnosti

Dve leti nazaj je Skype kazal vse znake uspešnega razvoja v smer spletne skupnosti, a mu pod vodstvom Ebay-a v zadnjih letih ni uspelo izkoristiti tega potenciala. Že leta…

Preberi več

Facebook bo uvedel nova sredstva za zaščito podatkov

Facebook se je pozitivno odzval na prošnjo kanadske uprave in bo uvedel nekaj novih orodij za povečanje zaščite podatkov uporabnikov omenjene spletne skupnosti. V bodoče bodo tako uporabniki…

Preberi več

Fordova nova oglaševalska kampanja nudi uporabnikom sanjski avtomobil

Podjetje Ford je v okviru promocije novega modela avtomobila 2010 Mustang na svoji spletni strani ustvarilo pravo interaktivno delavnico, v kateri lahko uporabniki sestavijo avtomobil po svojih merah in…

Preberi več

Spletno oglaševanje tudi prek mobilnikov

Gartnerjeva analiza je pokazala, da se bo oglaševanje preko mobilnih telefonov letos povečalo za 74% in tako doseglo 913 milijonov dolarjev, do leta 2013 pa naj bi preseglo 13…

Preberi več

Uporabniki Gmail-a se najbolje odzivajo na prejeta elektronska sporočila

V nedavni raziskavi o odzivnosti na pošiljanje elektronske pošte je podjetje Mail Chimp skušalo ugotoviti, ali se odziv poslanih elektronskih sporočil razlikuje glede na posamezne ponudnike elektronske pošte. Od…

Preberi več

Tudi Ford se promovira znotraj spletnih skupnosti

Danes se zmeraj več uspešnih znamk marketinško usmerja v spletne skupnosti in med ta podjetja spada tudi Ford. Avtomobilski velikan med drugim promovira svoje vozilo Fiesta s pomočjo stotih…

Preberi več

Julija rekordno število gledalcev spletnih video vsebin

Število gledalcev spletnih video vsebin v Združenih državah Amerike je bilo julija rekordno, saj si je več kot 158 milijonov vseh Američanov skupaj ogledalo natanko 21,4 milijard video posnetkov,…

Preberi več

Starbucks končno premagal Coca-Colo

Podjetju Starbucks je naposled uspelo prevzeti naslov najbolj priljubljene znamke znotraj spletne skupnosti Facebook. S svojo bazo oboževalcev, ki šteje kar 3,7 milijonov uporabnikov, je Starbucks izrinil podjetje Coca-Cola,…

Preberi več

YouTube bo prihodke od oglaševanja delil z avtorji posnetkov

Uporabniki, ki bodo objavili svoj video posnetek na spletni strani Youtube, bodo lahko od sedaj naprej z njim tudi zaslužili. Avtor posnetka, ki bo dosegel dovolj veliko število ogledov,…

Preberi več

Arhiv