Deli

Vse več Američanov svoja potovanja načrtuje s pomočjo spleta. Letos se je tako skoraj polovica odraslih odločila informacije o bodočih potovanjih poiskati na spletu. Največkrat so iskali informacije o letalskih kartah, zasedenosti hotelov in najemu avtomobila. Kar 39% popotnikov pa se je za svoje potovanje odločilo le na podlagi informacij, ki so jih pridobili na spletu. Letalskim družbam se vse bolj splača oglaševati tudi preko spletnih skupnosti, 23% popotnikov je namreč priznalo, da so na njihove potovalne odločitve vplivale informacije na spletnih skupnostih. Analiza bloga Compete je pokazala, da lahko letalske družbe z različnimi promocijskimi aktivnostmi na spletnih skupnostih povečajo število spletnih rezervacij vozovnic. Pri tem sta bili v zadnjem letu uspešni predvsem letalski družbi United Airlines in JetBlue, ki sta med komuniciranjem posebnih ponudb in ugodnosti na Twitter-ju zabeležili povečano število prodanih letalskih vozovnic.

Deli

Arhiv