Ford in Pepsi odslej tudi v digitalni seriji o poti do zvedništva

Naslednje leto bodo v Združenih državah Amerike predstavili novo digitalno serijo »If I can dream«, ki bo spremljala pet mladih ljudi na poti do slave v zabavni industriji. Serija…

Preberi več

Najboljši v letu 2009

Po raziskavi, ki so jo opravili pri podjetju Nielsen Company, so prva tri mesta na lestvici najbolj odmevnih blagovnih znamk na spletu za leto 2009 zasedle Google, Yahoo in…

Preberi več

Potrošniki v ZDA opravljajo praznične nakupe s pomočjo mobilnikov

Čeprav je že veliko potrošnikov navajenih uporabljati internet in spletne strani za iskanje informacij o izdelkih, ugodnih ponudba in primerjavo cen, današnji trend za to početje napoveduje uporabo mobilnikov…

Preberi več

Najbolj gledani video posnetki na Youtube-u

Prvič v svoji zgodovini obstoja je Youtube.com objavil seznam najbolj gledanih video posnetkov, objavljenih na tej spletni strani v letu 2009. Zmagovalec je po pričakovanjih posnetek Susan Boyle med…

Preberi več

Paris Hilton promovira svoje nove izdelke s pomočjo mobilnega oglaševanja

Nova oglaševalska kampanja, s pomočjo katere Paris Hilton promovira svojo novo linijo kozmetičnih izdelkov ter preparatov za oblikovanje pričesk, temelji na mobilnem oglaševanju. Kampanja je idejno zasnovana tako, da…

Preberi več

Facebook je za študente »kul«

Čeprav danes beremo, da je Facebook zmeraj bolj priljubljen pri starejši populaciji, pa se po raziskavi »American College Students Survey« tudi študenti še zmeraj navdušujejo nad omenjeno spletno skupnostjo….

Preberi več

Najboljši tega desetletja

Revija AdWeek je razglasila najboljše oz. najbolj odmevne blagovne znamke, kampanje, medije, agencije, itd. v prvem desetletju novega tisočletja. Eden največjih zmagovalcev je podjetje Apple, ki je slavil v…

Preberi več

Kateri oglaševani izdelek pa se je vam najbolj vtisnil v spomin?

Pri Schneider Associates, IRI in Sentient Decision Science so opravili spletno anketo o izdelkih, ki se jih anketiranci najbolje spomnijo iz spletnih oglaševalskih kampanj v tekočem letu. Prvih pet…

Preberi več

Že 86% Američank na spletnih skupnostih

Po rezultatih raziskave SheSpeaks ima 86% Američank profil na vsaj eni spletni skupnosti, 72% pa jih pregleda svoj profil vsaj enkrat na dan. Najbolj priljubljena spletna skupnost med Američankami…

Preberi več

Spletne skupnosti vplivale na nakupe 28% Američanov

V prvih 36-ih dneh praznične nakupovalne mrzlice so v Združenih državah Amerike zabeležili 3% povečanje prodaje, raziskava ComScore-a pa je pokazala, da se je 28% ameriških nakupovalcev za svoj…

Preberi več

Arhiv