Deli

Iz poročila, ki so ga izvedli pri PopSugar in Radar Research, je razvidno, da na ženske in generacije Y močno vplivajo spletne skupnosti. Tako je pri njih, na primer, dvakrat verjetneje kot pri ženskah iz generacije X, da so spoznale nov izdelek po tem, ko so o njem prebrale na profilih prijateljev. Prav tako nanje neprimerno bolj vplivajo blogi.
Čeprav je oseben ali telefonski pogovor še vedno na prvem mestu tudi pri tej generacije žensk, pa skoraj dvakrat pogosteje kot njihove starejše kolegice objavljajo mnenja o izdelkih in blagovnih znamkah v svojih profilih in forumih. Po drugi strani pa ženske iz generacije X pogosteje delijo te informacije preko elektronske pošte.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv