Spletni video vedno bolj priljubljen

V letu 2009 je priljubljenost spletnih video vsebin narasla kar za 19 %, pravijo pri ComScore Video Metrix, ki so opravili raziskavo 2009 US Digital Year in Review. Medtem…

Preberi več

Spletne vsebine, ki zanimajo ženske

Raziskava, ki so jo opravili na Oxford Internet Institute pravi, da novičarske vsebine na spletu išče kar 78% moških in le 71% žensk. Športne novice ali informacije pritegnejo kar…

Preberi več

Tržniki bodo v Facebook-u lahko spremljali konverzije

Pri Facebooku so končno napovedali prihod orodja, ki bo oglaševalcem, ki imajo tam postavljeno personalizirano stran, omogočal spremljanje konverzij, prikazov in klikov. S tem jim bodo pomagali pri boljšem…

Preberi več

Youtube.com dopolnil 5 let

Februar je bil očitno zelo popularen mesec za ustanavljanje spletnih skupnosti, saj je na začetku meseca rojstni dan praznoval Facebook, 14. 2. pa je peto obletnico delovanja zabeležil še…

Preberi več

Facebook in Twitter v boju za spletni olimpijski stolček

Med letošnjimi zimskimi olimpijskimi igrami bosta na svoj račun prišla predvsem Facebook in Twitter, ki kar tekmujeta v tem, kateri bo najbolj uspešno povezal oboževalce olimpijskih iger s športniki…

Preberi več

Gillette v svoji novi kampanji izkoristil sočasnost valentinovega in kitajskega novega leta

Pri podjetju Gillette so se odločili izkoristiti nenavadno sovpadanje dveh praznikov – valentinovega in kitajskega novega leta – za novo oglaševalsko kampanjo, ki je posvečena predvsem kitajskemu občinstvu mladih…

Preberi več

Podjetja morajo pojavljanje na spletnih skupnostih uskladiti s celotno strategijo podjetja

V času, ko se podjetja vse bolj pogosto pojavljajo na spletnih skupnostih, je pomembno poudariti, da brez jasno načrtovane strategije uspeh ni zagotovljen. Pri tem je zelo pomembno ,…

Preberi več

Google Buzz na enem mestu združil vse spletne skupnosti

Google je včeraj predstavil novo storitev »Google Buzz«, ki uporabnikom omogoča skupno uporabo in distribucijo vsebine na vseh spletnih skupnostih prek Gmaila in ostalih storitev v sklopu Google-a. …

Preberi več

Facebook prevzel nadzor nad spletnimi pasicami na svojih straneh

Najbolj priljubljena spletna skupnost Facebook je oznanila, da bo odslej sama prevzela nadzor nad trženjem oglasnih pasic na svojih spletnih straneh in tako prekinila dolgotrajno sodelovanje, ki ga je…

Preberi več

Informacije, ki jih matere pridobijo na spletu, pogosto posredujejo ostalim materam, ki spleta ne uporabljajo

V preteklosti so vse blagovne znamke, ki so želele privabiti matere, poskušale spodbuditi pogovor med njimi na igriščih. V času novih tehnologij pa to ni več tako preprosto. V…

Preberi več

Arhiv