Google Buzz na enem mestu združil vse spletne skupnosti

Google je včeraj predstavil novo storitev »Google Buzz«, ki uporabnikom omogoča skupno uporabo in distribucijo vsebine na vseh spletnih skupnostih prek Gmaila in ostalih storitev v sklopu Google-a. …

Preberi več

Facebook prevzel nadzor nad spletnimi pasicami na svojih straneh

Najbolj priljubljena spletna skupnost Facebook je oznanila, da bo odslej sama prevzela nadzor nad trženjem oglasnih pasic na svojih spletnih straneh in tako prekinila dolgotrajno sodelovanje, ki ga je…

Preberi več

Informacije, ki jih matere pridobijo na spletu, pogosto posredujejo ostalim materam, ki spleta ne uporabljajo

V preteklosti so vse blagovne znamke, ki so želele privabiti matere, poskušale spodbuditi pogovor med njimi na igriščih. V času novih tehnologij pa to ni več tako preprosto. V…

Preberi več

Video gledalci imajo raje izbiro

Nova raziskava, ki so jo izvedli pri podjetju Vivaki, je pokazala, da gledalci spletnih video vsebin veliko raje pogledajo video oglas, če jim je dana možnost izbire, kateri oglas…

Preberi več

Vse najboljše, Facebook!

Spletna skupnost Facebook je včeraj, 4. 2., praznovala svoj šesti rojstni dan. Pred natanko šestimi leti je namreč skupnost zaživela pod imenom TheFacebook, takrat pa se je nahajala na…

Preberi več

Google v Evropi promovira Chrome s pomočjo jumbo plakatov in tiska

Google je pričel z množičnim oglaševanjem novega brskalnika Chrome in je evropska velemesta, kot so Amsterdam, London in Paris, opremil z oglasi na podzemnih železnicah, v časopisih in na…

Preberi več

Adidas vabi svoje kupce v virtualno soseščino

Adidas je še eno izmed podjetij, ki se je odločilo za nekoliko nestandardno oglaševanje. Na svoje športne copate je Adidas namreč natisnil promocijske kode, s pomočjo katerih novi lastniki…

Preberi več

Pepsi bo odločitev o prejemnikih donacije prepustil spletnim uporabnikom

Nekaj časa nazaj je Pepsi oznanil, da se bo namesto dragih televizijskih oglasov med Superbowl-om raje osredotočil na splet. Tako je sedaj predstavil kampanjo »Pepsi Refresh Project«, s katerimi…

Preberi več

Za letošnje valentinovo bodo ljubezenska sporočila letela tudi po spletu

Valentinovo se počasi približuje in različna podjetja so že začela pospešeno komunicirati preko različnih kanalov. Ena največjih ameriških trgovskih verig Macy’s je tako predstavila nagradno igro »The sweetest…

Preberi več

Najpogostejše napake pri spletnih oglasih

Leta 2005 je podjetje Starch Communications izvedlo raziskavo o učinkovitosti spletnih oglasov, 5 let kasneje pa eden glavnih raziskovalcev Philip W. Sawyer razlaga, da učinkovitost v letu 2010 še…

Preberi več

Arhiv