NOVICE IZ SVETA
Discovery Channel postaja s spletno promocijo nove dokumentarne oddaje »Life« primer odlične kampanje in učna ura za vse zakupnike ter spletne medijske planerje, ki želijo za svoje oglaševalce …
V ZDA nekateri tržniki hkrati uporabljajo tako TV kot spletne video kampanje. Tako, na primer, uporabijo TV spote za to, da dosežejo zavedanje o spletnih ponudbah, ki nudijo bolj…
Na Facebook-u bodo od četrtka naprej matere imele na voljo novo aplikacijo podjetja Fisher-Price “Moments to Share”, preko katere bodo lahko objavljale slike in video posnetke svojih otrok in…
Zadnja analiza podjetja Chitika je pokazala, da se uporabniki spleta na posameznih spletnih skupnostih zanimajo za različne vsebine. Na Twitterju uporabniki tako najpogosteje spremljajo novice, na MySpace-u igre in…
V zadnji četrtini leta 2009 so se vložki v oglaševanje v ZDA začeli spet dvigati. Kljub temu pa so v celem letu zabeležili kar 12,3-odstoten padec. Najbolj so to…
Člani spletnih skupnosti, ki sledijo blagovnim znamkam na Facebooku ali Twitterju, so kar za 67 % bolj nagnjeni k temu, da izdelek ali kupijo ali ga priporočijo drugim,…
V duhu včerajšnjega dneva sv. Patrika je irski proizvajalec piva Guinness predstavil novo spletno kampanjo, ki poteka le preko aplikacije na Facebook-u. Na Guiness-ovi presonalizirani strani lahko…
Showtime bo prvič v zgodovini uporabil spletne skupnosti kot sta Facebook in Twitter z namenom obveščanja članov TV akademije. Z njihovo pomočjo bodo lahko stalno komunicirali z volivci, poleg…
Lady Gaga je na trg lansirala nov (viralni) video klip z naslovom »Telephone«, v katerega je vključenih vsaj devet blagovnih znamk (Virgin Mobile, Diet Coke, Miracle Whip …). A…
Pri podjetju Unica so ugotovili, da je video najpogosteje uporabljena oblika naprednih oglasov. Večina tržnikov velikih podjetij, ki so jih anketirali, je namreč pritrdilo, da za trženje najpogosteje in…