NOVICE IZ SVETA
American Express bo prenose koncertov ponesel na popolnoma drugo raven, saj namerava v ZDA organizirati serijo petih različnih koncertov »Unstaged«, ki bodo v živo predvajani na kar dveh spletnih…
Zadnje poročilo, ki so ga opravili pri WebVisible kaže, da manjša podjetja še zmeraj povečujejo svoje vložke v iskalni marketing. Povprečno majhno podjetje je namreč v drugem četrtletju 2010…
V tem tednu se je na Facebook včlanil petsto milijonti uporabnik – samo dve leti nazaj je imel “komaj” sto milijonov članov, od letošnjega februarja pa mu je uspelo…
Za promocijo novega modela Barbie punčke, so se pri proizvajalcu Mattel odločili za poseben »lov« na Barbie po različnih ameriških mestih, celotna komunikacija pa bo potekala preko družbenih medijev….
Reckitt Benckiser je razvil brendirano igro za spletno skupnost Facebook, ki se imenuje poweRBrands, kjer igralci rešujejo različne trženjske probleme in se s tem premikajo navzgor po karierni lestvici….
Leto nazaj je Starbucks imel »le« 3,7 milijona oboževalcev na Facebook-u , danes pa je po zaslugi dobro načrtovanega komunciranja postal najuspešnejša blagovna znamka z 10 milijoni oboževalcev, daleč…
Iz ZDA prihaja nov uspešen primer nadgradnje tradicionalne kampanje s spletnim komuniciranjem. Oglas za Old Spice z nekdanjim ameriškim igralcem nogometa v glavni vlogi, je na kanskem festivalu prejel…
Večje letalske družbe svojim potnikom že nekaj časa ponujajo različne oblike komuniciranja tudi med samimi potniki. Med drugim so nekatere družbe že omogočile uporabo aplikacije z različnih strani kot…
Kraft je postal eden prvih blagovnih znamk široke potrošnje, ki trgu ponujajo aplikacijo za iPad. »Big Fork Little Fork«, kot se aplikacija imenuje, je orodje, ki pomaga mladim staršem…
Večine gledalcev spletnih video vsebin oglasi, objavljeni med temi vsebinami, ne motijo bolj kot oglasi med televizijskimi oddajami, 7 % pa jih celo bolje sprejema oglase na spletu….