Deli

Ena najuspešnejših kampanj v družbenih medijih – kampanja za gel za telo Old Spice, je z video posnetki na Youtube-u v le treh mesecih dosegla 110 milijonov ogledov. Sedaj pa so končno znane tudi podrobne številke o prodaji izdelka iz oglasa. Po podatkih podjetja Nielsen se je prodaja gela za telo Old Spice od začetka celotne kampanje povečala za 55 %, v zadnjem mesecu (po začetku spletne kampanje) pa za kar 107 %. Še en dokaz, da lahko uspešna spletna kampanja zabeleži uspehe tudi pri prodaji.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv