NOVICE IZ SVETA
Zadnje Nielsonovo poročilo navaja, da so spletne igre po priljubljenosti prehitele e-pošto, pred njimi pa prednjačijo samo še spletne skupnosti. K priljubljenosti naj bi pripomogle predvsem igre, kot so…
Podjetje Visa je zasnovalo spletno orodje Rightcliq, ki naj bi uporabnikom pomagalo k še bolj interaktivni izkušnji pri spletnem nakupovanju. Aplikacija tako uporabniku omogoča ustvarjanje seznama želja med samim…
Microsoftov iskalnik Bing, ki je sedaj na tržišču približno eno leto, postaja vedno bolj priljubljen med uporabniki spleta. Sedaj si lasti kar 12,7% iskanj med uporabniki v ZDA, medtem…
Najnovejša raziskava podjetja Nielsen je pokazala, da ameriški potrošniki tretjino časa, ki ga porabijo za internet, namenijo igranju igric in uporabi družabnih omrežij. Največ časa, 23 %, porabijo za…
Lastniki Toyotinih vozil na Facebook-u že en mesec delijo svoje izkušnje, anekdote ali zgodbe, ki so jih doživeli s svojimi vozili. Toyotina kampanja “Auto-biography” je tako le še eden…
L’Oreal bo v sodelovanju z revijo Seventeen in nekaterimi priznanimi vizažisti pričel z objavo video posnetkov z nasveti o ličenju, lepotnih trikih itd. na posebnem Youtube kanalu, ki se…
Mazda ponuja svojim kupcem, da nov model avtomobila Mazda2 preizkusijo kar na Facebook-u, in sicer v okviru igre DriverVille. Spletna igra je osrednji kanal oglaševalske akcije, ki poteka tudi…
Po zadnjih statistikah ComScore-a, se je spletnim stranem z informacijami o potovanjih v maju in juniju občutno povečal obisk. Zaradi začetka poletne sezone je kar 100 milijonov Američanov obiskalo…
Ena najuspešnejših kampanj v družbenih medijih – kampanja za gel za telo Old Spice, je z video posnetki na Youtube-u v le treh mesecih dosegla 110 milijonov ogledov. Sedaj…
Facebook želi še na prav poseben način obeležiti mejnik, ki so ga dosegli s 500 milijontim uporabnikom, zato so pripravili novo aplikacijo, preko katere vabijo svoje člane, da zapišejo…