Deli

Kar štirje od desetih uporabnikov, starejših od 15 let, spremljajo blagovne znamke na Twitter-ju predvsem zato, da pridobijo informacije o novih izdelkih. Raziskava, ki so ji opravili pri ExactTarget še kaže, da trije od desetih uporabnikov uporabljajo Twitter zato, da so na tekočem z aktivnostmi blagovne znamke, da dobijo posebne popuste ter so obveščeni o aktualnih razprodajah, promocijah in prodajnih kuponih.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv