Deli

iPROM je 6. aprila obeležil 20-letnico svojega delovanja. V tem času je kot pionir digitalnega oglaševanja korenito preoblikoval digitalni medijski ekosistem in vzpostavil številne nove standarde na področju zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijih. Njegove visokotehnološke oglaševalske rešitve (Ad-Tech) pomagajo oglaševalcem doseči pravo ciljno občinstvo na različnih digitalnih kanalih, založnikom pa omogočajo učinkovito monetizacijo prostora v digitalnih medijih.

iPROM že 20 let postavlja pravila na področju digitalnega oglaševanja - iPROM - Sporočilo za medije

»V dveh desetletjih smo izvedli številne drzne poteze, ki so vplivale na podobo digitalne medijske krajine danes. Gonilo tega razvoja pa so zagotovo ljudje, ki so verjeli v potencial digitala, ko je bil ta še v povojih. Brez entuziastične ekipe, ki danes obsega že več kot 40 strokovnjakov, iPROM ne bi bil to, kar je,« meni Dejan Struna, soustanovitelj in partner v iPROMu.

iPROM že 20 let postavlja pravila na področju digitalnega oglaševanja - iPROM - Sporočilo za medije - Dejan Struna

Dejan Struna, iPROM

iPROM že dve desetletji premika meje v digitalnem medijskem ekosistemu

iPROM je kot svetovalno in razvojno podjetje začel delovati leta 1999 in je že od samega začetka zavezan razvoju stroke, neodvisnosti in transparentnosti. Deluje v skladu z najvišjimi svetovnimi standardi kakovosti na področju tehnologije za serviranje oglasov, ciljanja, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov, mobilnih oglasov in interneta stvari. S stalno nadgradnjo obstoječih rešitev iPROM odraža svojo zavezanost zagotavljanju prebojnih in zanesljivih tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje.

Tako je leta 2001 razvil platformo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnega gradiva na spletu iPROM AdServer, ki jo je leta 2004 nadgradil z modulom za ciljanje na osnovi vedenjskih vzorcev in modulom za kontekstualno ciljanje. Leta 2006 je avtomatizacijo in postopke trgovanja z oglasnim inventarjem nadgradil s tehnologijo za upravljanje oglaševanja v digitalnih medijih iPROM Cloud. Ta dosega najvišje standarde programatičnega zakupa tako v Sloveniji kot po svetu, saj se postavlja ob bok največjim svetovnim tržnicam digitalnega oglasnega prostora. Od leta 2016 je iPROM Cloud povezan v omrežje interneta stvari, leto kasneje so vanj povezali TV-platforme OTT, v letu 2018 pa še zunanje digitalne zaslone. V naslednjih letih se bo nabor kanalov še dopolnjeval, predvsem pa bodo nove, prebojne tehnologije spremenile način zakupa prostora v digitalnih medijih. S tem se bo korenito preoblikoval tudi medijski posel, so prepričani v iPROMu.

Soustvarjalci standardov digitalnega oglaševanja

iPROM ves čas svojega delovanja aktivno sodeluje z raziskovalnimi hišami in neodvisnimi strokovnimi organizacijami ter izvaja raziskave digitalne medijske krajine, saj so mu te v dodatno pomoč pri pripravi učinkovitih spletnih medijskih strategij.

iPROM je v slovenski spletni medijski prostor vnesel prve industrijske standarde in leta 2000 izvedel prvo standardizirano oglaševalsko akcijo na več spletnih medijih hkrati. Z njo je dosegel prek 180.000 slovenskih uporabnikov interneta, kar je bil za takratne razmere zavidanja vreden dosežek. Leta 2002 je sodeloval pri izvedbi prve ankete Raba interneta v Sloveniji, s katero je bil postavljen mejnik na področju izvajanja spletnih raziskav pri nas. Od leta 2004 sodeluje z mednarodno organizacijo Interactive Advertising Bureau (IAB) pri oblikovanju novih smernic ter industrijskih standardov za merjenje in poročanje o spletnih oglaševalskih akcijah.

Od leta 2008 gradi terminološki slovar izrazov s področja digitala, ki z rednimi posodobitvami ostaja prva in referenčna izdaja tovrstnega izrazoslovja v slovenskem prostoru in danes obsega že več kot 630 izrazov s področja digitalnega marketinga.

Načrti: širitev ekipe in krepitev regijske prisotnosti

iPROM je začel kot zagonsko podjetje, zdaj pa ima v svojih poslovnih enotah v Sloveniji in na Hrvaškem že več kot 40 zaposlenih. Z ekipo vrhunskih strokovnjakov s področij informacijske tehnologije in digitalnega oglaševanja iPROM izkorišča celoten nabor znanj in veščin, ki zagotavljajo vrhunske tehnološke rešitve in storitve za digitalno oglaševanje.

iPROM že 20 let postavlja pravila na področju digitalnega oglaševanja - iPROM - Sporočilo za medije - Simon Cetin

Simon Cetin, iPROM

»Novosti, ki jih v podjetju uvajamo, gredo v smeri večje avtomatizacije poslovanja. Za naročnike poenostavljamo procese naročanja, izvedbe in poročanja o učinkih vlaganj, ki jih namenjajo za zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih. Naložbe v digitalno oglaševanje poganjajo razvoj novih tehnologij in orodij za oglaševanje in iPROM bo na tem področju še naprej premikal meje. Še naprej bomo pospešeno vlagali v ljudi, razvoj in inovacije. Bolj intenzivno se osredotočamo na tuje trge in krepimo položaj vodilnega ponudnika v regiji,« dodaja Simon Cetin, soustanovitelj in partner v iPROMu.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje