Tomaž Tomšič, vodja oddelka iPROM Labs, je v prispevku za Marketing magazin komentiral iPROMovo analizo, ki kaže, da je bilo od junija 2019 do junija 2020 74 odstotkov vsega dostopa do digitalnih medijev opravljenega prek mobilnih naprav.
Lanskoletna iPROMova analiza je pokazala, da se trend rasti dostopa do digitalnih medijev prek mobilnih naprav umirja, letošnji podatki pa kažejo na ponovno okrepitev tega trenda. V analiziranem obdobju se je mobilni dostop do digitalnih medijev povečal za 7 odstotnih točk, medtem ko se je dostop prek računalnikov sorazmerno zmanjšal.
»Že od leta 2015 spremljamo trend rasti mobilnega dostopa do digitalnih vsebin, ki zadnja leta močno nakazuje, da se namizni in prenosni računalniki umikajo mobilnim napravam kot prvi in glavni točki stika z različnimi vsebinami v digitalnih medijih. Kljub temu, da smo lani zaznali umiritev rasti deleža mobilnega dostopa, se je letos trend rasti ponovno okrepil. Vse kaže na to, da velika večina uporabnikov spleta redno spremlja vsebine na digitalnih medijih, hiter pregled vsebin pa opravijo večinoma prek mobilnih naprav. Za poglobljeno branje sicer še vedno uporabljajo računalnik in to po novem še intenzivneje,«rast komentira Tomaž Tomšič.
Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji revije Marketing magazin septembra 2020: iPROM: 74 odstotkov uporabnikov do digitalnih medijev dostopa prek mobilnih naprav (str. 19).