Deli

V začetku septembra je v Kristalni palači v sklopu IAB Akademije potekala okrogla miza na temo oglaševanja na digitalnih zaslonih (DOOH), na kateri so gosti orisali trenutno stanje na trgu, izpostavili izzive ter podali izhodišča za učinkovito izkoriščanje tega kanala. Med panelisti je bil tudi Simon Struna, vodja programmatica v iPROMu, ki je predstavil ključne prednosti programatičnega oglaševanja na digitalnih zaslonih.

Simon Struna na IAB Akademiji o prihodnosti oglaševanja DOOH v Sloveniji in ključnih izzivih, s katerimi se sooča industrija - iPROM - Novice

Simon Struna, vodja programmatica v iPROMu, je na okrogli mizi o oglaševanju na digitalnih zaslonih v Sloveniji poudaril, da avtomatizacija in podatkovno usmerjeno ciljanje omogočata oglaševalcem, da hitreje in natančneje dosežejo svojo publiko tudi na zunanjih digitalnih zaslonih.

Družba iPROM od svojih začetkov uspešno integrira različne naprave in zaslone v programatični ekosistem, kar pomeni, da ima na tem področju dragocene izkušnje. Simon je v pogovoru predstavil tudi nekaj praktičnih primerov, ki ilustrirajo učinkovito implementacijo programatičnega oglaševanja na zunanjih digitalnih zaslonih. Eden od zadnjih projektov je del platforme Letališča Ljubljana – Ljubljana Airport Fly –, ki je prejela tudi številna strokovna priznanja.

Simon Struna na IAB Akademiji o prihodnosti oglaševanja DOOH v Sloveniji - iPROM - Novice

Pogovor se je osredotočil tudi na ključno vlogo standardov in OpenRTB-ja (Open Real-Time Bidding) v zunanjem digitalnem oglaševanju, kar je Simon označil za izjemno pomembno za razvoj te veje industrije. V začetku leta 2024 je IAB AdTech Lab namreč uvedel protokol OpenRTB in podporo za DOOH, kar dodatno poenostavlja integracijo programatičnega oglaševanja na zunanjih digitalnih zaslonih ter omogoča bolj ciljno usmerjene in merljive oglaševalske akcije.

Simon je prav tako izpostavil, da digitalni zasloni omogočajo prilagajanje sporočil v realnem času, kar povečuje vključenost potrošnikov in učinkovitost oglaševalskih akcij. Dotaknil se je tudi izzivov, s katerimi se industrija srečuje, med njimi so na primer natančno merjenje rezultatov, standardizacija tehnologij ter protokolov v celotnem procesu ter zanesljivost ekosistema. Kljub tem izzivom Simon optimistično gleda na prihodnost programatičnega oglaševanja DOOH, saj se tehnologija izredno hitro razvija ter odpira nove priložnosti za inovativno in ciljno usmerjeno oglaševanje na zunanjih digitalnih zaslonih.

IAB Akademija - Okrogla miza - iPROM - Novice

Deli