Da smo v družbi iPROM v letu 2021 poslovali dobro in beležimo stabilno rast, gre zasluga aktivnemu inoviranju na področju oglaševalske tehnologije, odpiranju novih segmentov in trgov ter podpori naročnikom pri izboljševanju poslovnih rezultatov. Odločilno pa je bilo tudi, da smo ob povečanem povpraševanju po storitvah, povečani uporabi naših rešitev in hibridnem modelu dela uspeli poskrbeti za dobro počutje zaposlenih, je za Marketing magazin pojasnil ustanovitelj in partner v družbi iPROM Simon Cetin.
Kot je še poudaril Simon Cetin, je pomembno, da na pospešeno digitalizacijo, nadpovprečno rabo digitalnih medijev, razmah interneta stvari, pametno uporabo podatkov in njihovo zaščito gledamo kot na priložnost.
»iPROM ima digitalno okolje in inovacije zapisane že v genskem zapisu, pri uvajanju tehnoloških novosti pa smo želeli v tem letu čim bolj učinkovito in poenostavljeno podpreti tudi svoje naročnike. Skupaj z njimi smo iskali predvsem nadstandardne pristope tako z vidika formatizacije kot tudi z vidika pametne in varne uporabe podatkov. Danes za digitalno okolje velja, da je za edinstvenost v očeh uporabnika in močno konkurenčno prednost treba narediti korak izven okvirov ”ograjenih vrtov”,« je dejal Simon Cetin.
Dotaknil se je tudi prihodnosti digitalnega oglaševanja in v luči aktualnih trendov pojasnil usmerjenost iPROMa na področje pametne, varne in zakonsko skladne uporabe podatkov ter združevanja različnih podatkovnih virov z namenom nagovarjanja potrošnikov prek osrednje platforme za distribucijo komercialnih vsebin iPROM Cloud.
Celoten intervju si lahko preberete na strani 68 tiskane januarske izdaje Marketing magazina v rubriki Pregled leta.