NOVICE IZ SVETA
Tržniki se bodo v prihajajočih mesecih osredotočili na pridobivanje novih kontaktov (»leads«) s pomočjo optimizacije svojih spletnih strani ter s povečano prisotnostjo v družabnih omrežjih in iskalnikih, pravi raziskava…
Raziskava podjetja Performics je pokazala, da blagovne znamke dosežejo veliko večjo vpletenost potrošnikov v svoje digitalne vsebine, če vanje vključijo slike in video vsebine. Tako je 44 odstotkov vprašanih…
Športni navdušenci naj bi v času gledanja košarkarskih tekem na OI v veliki meri uporabljali Twitter in prek njega delili svoja sporočila o tekmah z drugimi. To pa namerava…
Danes ima več ljudi mobilnike kot dostop do elektrike ali pitne vode. S tako velikim številom ljudi, ki so na trgu za nakup mobilnika, so pri Google-u izvedli še…
BMW znotraj Facebooka 10 milijonom oboževalcev ponuja novo, brezplačno aplikacijo, prek katere bodo oboževalci lahko videli, kako aktivni so na BMW-jevi strani in kako komunicirajo s svojo priljubljeno znamko….
Danes na svetu beležijo že več kot 6 milijard naročnikov mobilnih storitev. Po podatkih Svetovne banke pa naj bi ta številka kmalu presegla število Zemljinih prebivalcev. Največji porast beležijo…
Mednarodni olimpijski komite je nekaj več kot teden dni pred uradnim začetkom OI predstavil številne nove funkcije, oblikovane z namenom povečanja prisotnosti v družabnih omrežjih in sodelovanja z uporabniki.Aprila…
IAB z novo raziskavo ugotavlja, da je pri uporabnikih tabličnih računalnikov dvakrat večja verjetnost, da se bodo odzvali na spletne oglase vsaj enkrat v tednu v primerjavi z uporabniki…
iMediaconnection je objavil junijske rezultate najbolj gledanih video oglasov. Logično je, da na prvih mestih najdemo BZ kot so Google, Samsung, Microsoft, saj so to znamke, ki so same…
Promocija prihajajoče modne revije v Šanghaju, ki jo prirejajo pri Louis Vuittonu, vključuje mikro spletno stran in oglaševalsko akcijo znotraj družabnih medijev. Oboževalci tako v njej sledijo fotografu in…