McDonald’s v juniju med desetimi najbolj gledanimi video oglasi

iMediaconnection je objavil junijske rezultate najbolj gledanih video oglasov. Logično je, da na prvih mestih najdemo BZ kot so Google, Samsung, Microsoft, saj so to znamke, ki so same…

Preberi več

Modna blagovna znamka Louis Vuitton z inovativno promocijo modne revije

Promocija prihajajoče modne revije v Šanghaju, ki jo prirejajo pri Louis Vuittonu, vključuje mikro spletno stran in oglaševalsko akcijo znotraj družabnih medijev. Oboževalci tako v njej sledijo fotografu in…

Preberi več

Do najstnikov prek družabnih omrežij in tekstovnih sporočil

Skušate nagovoriti najstnike? Potem se poslužujte oglaševanja v družabnih omrežjih in SMS oglaševalskih akcij, ognite pa se elektronski pošti. Raziskava Pew Internet je namreč pokazala, da je zgolj šest…

Preberi več

Ocenite uspešnost video oglaševanja na pravi način

Spletni video je v porastu. comScore-ove statistike pravijo, da je v maju več kot 180 milijonov ameriških internetnih uporabnikov pogledalo za 36,6 milijarde spletnih video vsebin, od tega je…

Preberi več

Trendi, ki letos krojijo podobo digitalnega sveta

Polovica letošnjega leta je za nami in iMediaConnection je pogledal, kateri trendi so in še bodo oblikovali digalni svet. Izpostavili so pet največjih, med njimi pa najdemo Pinterest, ki…

Preberi več

Uporabniki, ki klikajo na oglase, so pomembni, ugotavlja raziskava

Podjetje Criteo, ponudnik »retargetinga« za spletne trgovine, skuša z raziskavo, ki so jo izvedli marca letos, ovreči mit o tem, da imajo tisti, ki klikajo na oglase, le malo…

Preberi več

Družabna omrežja bodo preoblikovala OI 2012

Letošnje poletne olimpijske igre v Londonu nekateri imenujejo »prve družabne OI« na svetu. Čeprav bi lahko razpravljali o tem, kako družabne bodo zares, pa je dejstvo, da bodo Facebook,…

Preberi več

Vložki v digitalni marketing v VB letos dosegli 8,3 milijarde dolarjev

GroupM napoveduje, da naj bi letos vložki v digitalni marketing dosegli 8,3 milijarde ameriških dolarjev. Tej rasti botrujejo tudi višji vložki v mobilni iskalni marketing. V prihodnjem letu pa…

Preberi več

Unilever želi pripeljati pitno vodo s pomočjo Facebooka

Unilever je začel z novo, družbeno odgovorno kampanjo, katere cilj je pripeljati pitno vodo 500 milijonom ljudem do leta 2020. V ta namen so pripravili aplikacijo in spletno mesto…

Preberi več

Dvoštevilčna rast za iskalni marketing

Vložki v iskalni marketing bodo v letih 2012 in 2013 zrasli za 15 odstotkov, v letu 2014 pa še za nadaljnjih 13 odstotkov, pravijo napovedi ZenithOptimedie. Rast bo posledica…

Preberi več

Arhiv