NOVICE IZ SVETA
Danes se večina tržnikov zaveda pomena, ki ga imajo iskalniki na znamčenje, težava pa se pojavi pri dokazovanju, da je iskanje ključna sestavina znamčenja.Raziskava AYTM Market je pokazala, da…
Twitter in Facebook spreminjata način promocije filmov. Po nekaj letih eksperimentiranja so se filmski studii močno poglobili v družabna omrežja in danes pripravljajo precej obširne akcije znotraj njih. Zadnji…
Podjetja oz. BZ, ki ponujajo alkoholne pijače, so že v osnovi “družabna”, saj je večina njihove marketinške komunikacije usmerjena na spodbujanje prijateljev k druženju. Tako so se zanje družabna…
YouTube uporabniki pogledajo za več kot 4 milijarde ur video vsebin vsak mesec. Prevedeno v leta to predstavlja 456.000 let video vsebin na mesec. YouTube uporabniki pa vsako minuto…
Interaktivni oglasi, prikazani na tabličnih računalnikih, generirajo dvakrat boljši odziv v primerjavi s statičnimi oglasi, pravi IAB-jeva raziskava iz Velike Britanije. Poleg tega jih je imela več kot polovica…
Tržniki se bodo v prihajajočih mesecih osredotočili na pridobivanje novih kontaktov (»leads«) s pomočjo optimizacije svojih spletnih strani ter s povečano prisotnostjo v družabnih omrežjih in iskalnikih, pravi raziskava…
Raziskava podjetja Performics je pokazala, da blagovne znamke dosežejo veliko večjo vpletenost potrošnikov v svoje digitalne vsebine, če vanje vključijo slike in video vsebine. Tako je 44 odstotkov vprašanih…
Športni navdušenci naj bi v času gledanja košarkarskih tekem na OI v veliki meri uporabljali Twitter in prek njega delili svoja sporočila o tekmah z drugimi. To pa namerava…
Danes ima več ljudi mobilnike kot dostop do elektrike ali pitne vode. S tako velikim številom ljudi, ki so na trgu za nakup mobilnika, so pri Google-u izvedli še…
BMW znotraj Facebooka 10 milijonom oboževalcev ponuja novo, brezplačno aplikacijo, prek katere bodo oboževalci lahko videli, kako aktivni so na BMW-jevi strani in kako komunicirajo s svojo priljubljeno znamko….