Iskalniki pomembni za znamčenje

Danes se večina tržnikov zaveda pomena, ki ga imajo iskalniki na znamčenje, težava pa se pojavi pri dokazovanju, da je iskanje ključna sestavina znamčenja.Raziskava AYTM Market je pokazala, da…

Preberi več

Družabna omrežja spreminjajo trženje filmov

Twitter in Facebook spreminjata način promocije filmov. Po nekaj letih eksperimentiranja so se filmski studii močno poglobili v družabna omrežja in danes pripravljajo precej obširne akcije znotraj njih. Zadnji…

Preberi več

Tudi alkoholne BZ uspešno izkoriščajo moč družabnih omrežij

Podjetja oz. BZ, ki ponujajo alkoholne pijače, so že v osnovi “družabna”, saj je večina njihove marketinške komunikacije usmerjena na spodbujanje prijateljev k druženju. Tako so se zanje družabna…

Preberi več

4 milijarde ur na mesec za video vsebine na YouTube-u

YouTube uporabniki pogledajo za več kot 4 milijarde ur video vsebin vsak mesec. Prevedeno v leta to predstavlja 456.000 let video vsebin na mesec. YouTube uporabniki pa vsako minuto…

Preberi več

Na tablicah najbolj priljubljeni interaktivni oglasi

Interaktivni oglasi, prikazani na tabličnih računalnikih, generirajo dvakrat boljši odziv v primerjavi s statičnimi oglasi, pravi IAB-jeva raziskava iz Velike Britanije. Poleg tega jih je imela več kot polovica…

Preberi več

Internet igra ključno vlogo pri pridobivanju novih kontaktov

Tržniki se bodo v prihajajočih mesecih osredotočili na pridobivanje novih kontaktov (»leads«) s pomočjo optimizacije svojih spletnih strani ter s povečano prisotnostjo v družabnih omrežjih in iskalnikih, pravi raziskava…

Preberi več

Več slikovnih gradiv za večjo vključenost potrošnikov

Raziskava podjetja Performics je pokazala, da blagovne znamke dosežejo veliko večjo vpletenost potrošnikov v svoje digitalne vsebine, če vanje vključijo slike in video vsebine. Tako je 44 odstotkov vprašanih…

Preberi več

Nike načrtuje olimpijske oglase na Twitterju

Športni navdušenci naj bi v času gledanja košarkarskih tekem na OI v veliki meri uporabljali Twitter in prek njega delili svoja sporočila o tekmah z drugimi. To pa namerava…

Preberi več

ZMOT raziskava: lastniki pametnih telefonov – zakaj jih kupujejo?

Danes ima več ljudi mobilnike kot dostop do elektrike ali pitne vode. S tako velikim številom ljudi, ki so na trgu za nakup mobilnika, so pri Google-u izvedli še…

Preberi več

BMW z novo aplikacijo za svoje oboževalce, ki spodbuja interakcijo

BMW znotraj Facebooka 10 milijonom oboževalcev ponuja novo, brezplačno aplikacijo, prek katere bodo oboževalci lahko videli, kako aktivni so na BMW-jevi strani in kako komunicirajo s svojo priljubljeno znamko….

Preberi več

Arhiv