L’Orealu se visoki vložki v digitalno oglaševanje obrestujejo

Na ameriškem trgu danes L’Oreal digitalnemu oglaševanju namenja 10 odstotkov svojega celotnega marketinškega proračuna in po besedah tamkajšnjega vodilnega za marketing, naj bi se jim to zelo dobro…

Preberi več

Vložki v iskalni marketing še naprej rastejo

Podjetja v ZDA bodo svoje proračune za iskalni marketing še dodatno povečala za 19 odstotkov. Tako naj bi do konca letošnjega leta skupna vrednost teh vložkov znašala 23 milijard…

Preberi več

Napovedi za praznično e-nakupovanje zelo obetavne

Ameriški potrošniki naj bi letos za praznike, ki prihajajo konec leta, porabili 54,4 milijarde ameriških dolarjev za nakupe prek interneta. Tu pa niso všteti nakupi potovanj, počitnici … Če…

Preberi več

Video oglasi z najvišjimi CTR-ji

Podjetje MediaMind je analiziralo uspešnost različnih spletnih oglasnih formatov, ki so jih junija servirali v ZDA. In-stream video oglasi so se odrezali daleč najbolje, s CTR-ji, višjimi tudi do…

Preberi več

Dan Direktnega Marketinga 15: Digitalni marketing po “domače”

Lepo vabljeni na Dan Direktnega Marketinga, ki letos nosi naslov: Digitalni marketing po “domače” –kako učinkovito vključiti digitalne kanale v trženjski splet podjetja. Odvijal se bo prihodnji četrtek, 20….

Preberi več

Volvo S60: s Pinterestom na sanjsko potovanje z avtomobilom

Volvo se je za promocijo novega modela S60 T5 »all-wheel drive« odločil uporabiti Pinterest, kjer poteka tekmovanje z naslovom »Volvo Joyride«. Pinterest uporabniki na stran pripenjajo slike z njihovega…

Preberi več

Toys »R« Us prodira na trg tablic

Do konca oktobra nameravajo v podjetju Toys »R« Us trgu predstaviti tablični računalnik, prilagojen posebej za otroke in se na ta način še bolj povezati z njimi. Tabeo, kot…

Preberi več

E-prodaja uspeva kljub ekonomski negotovosti

comScore poroča, da je v juliju prodaja prek interneta zrasla za 17 % glede na lansko leto, kar kaže na to, da internetni uporabniki tam z veseljem odprejo svoje…

Preberi več

“Povezani potrošniki” z različnimi digitalnimi osebnostmi

“Povezani potrošnik”. Danes je skoraj nemogoče ločiti ta dva pojma med seboj. Vse, kar pomeni biti potrošnik, se spreminja. Pa naj gre za preverjanje izdelkov prek tablic, posvetovanje s…

Preberi več

Wall-Mart ponuja primerjanje cen prek elektronske pošte

Trgovska veriga Wall-Mart nadgrajuje svojo oglaševalsko akcijo, v kateri vabi kupce, naj pridejo v njene trgovine, prinesejo s seboj račune in tako primerjajo cene. Z nadgradnjo pa lahko kupci…

Preberi več

Arhiv