NOVICE IZ SVETA
Procter & Gamble namerava do konca letošnjega leta programatični zakup digitalnih oglasov povečati na 70 do 75 odstotkov celotnega proračuna za zakup digitalnih medijev. Gre za zelo ambiciozen cilj…
Na novi seznam 10 najbolj viralnih video oglasov leta 2014 (do sedaj) podjetja Unruly Media so se uvrstili kar 4 z letošnjega nogometnega svetovnega prvenstva (tudi oba Nikejeva), enemu…
Po podatkih IAB Velika Britanija postaja programatični zakup v digitalnih medijih vse bolj razširjen. Raziskava, ki jo je za IAB VB izvedlo podjetje MTM, je pokazala, da bo letos…
Mondelez International, ki je med drugim lastnik blagovne znamke Oreo, bo preusmeril 10 odstotkov TV-budžeta v spletni video, pri tem pa bo sodeloval s podjetjem TubeMogul, ki mu bo…
Po podatkih IAB-ja in PwC-ja je internetno oglaševanje na vseh napravah v prvi četrtini letošnjega leta doseglo rekordnih 11,6 milijarde ameriških dolarjev, kar je 2 milijardi več kot v…
Potrošniki po vsem svetu na veliko kupujejo pametne telefone, kažejo nove eMarketerjeve številke. Do konca letošnjega leta naj bi tako 1,76 milijarde ljudi imelo v lasti pametni telefon, kar…
5 pogostih napak, ki jih delajo oglaševalci pri zakupu oglasnega prostora in ki se jim je pametno izogibati, so: pomanjkanje jasno določene strategije (brez specifičnih in merljivih ciljev), nič…
Liscin digitalni Stilist 2014, ki so ga zasnovali v Digigralu, uporabnicam svetuje najboljši izbor Liscinih kopalk glede na tip osebnosti, postavo in druge kriterije, kar razbere na podlagi odgovorov,…
Spletni portal Warc, podjetje za razvoj oglaševalske tehnologije AdTech in evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) so izvedli raziskavo o programatičnem oglaševanju v Evropi. V njej je sodelovalo…
Po podatkih IAB Europe in IHS so se vložki v digitalno oglaševanje lani v Evropi dvignili za 11,9 odstotka na 27,3 milijarde evrov. Mobilno oglaševanje je doseglo daleč največjo…