mobilne_aplikacije

Večino časa za digitalne medije zdaj potrošniki namenijo mobilnim aplikacijam

Ameriški potrošniki danes večino svojega časa za digitalne medije namenijo mobilnim aplikacijam, je pokazala raziskava podjetja comScore. To pomeni, da uporabniki v aplikacijah, ki vključuje tudi najbolj popularno aplikacijo,…

Preberi več
Učinkoviti_spletni_oglasi

Digitalni oglasi premagali TV-oglase pri učinkovitosti oglaševanja zavarovanj

Raziskava podjetja Rocket Fuel je pokazala, da so spletni oglasi devetkrat učinkovitejši pri oglaševanju zavarovanj kot TV-oglasi, še posebej to velja za tiste, ki ponujajo avtomobilska zavarovanja. Dodatno so…

Preberi več
12_6_shutterstock_102061723_Blog_Kozlevčar(8)

Digitalno kupuje vsak tretji Slovenec

V osmih evropskih državah – Združenem kraljestvu, Nemčiji, Franciji, na Švedskem, Nizozemskem, v Italiji, na Poljskem in v Španiji – naj bi se letos kupovanje iz naslanjača povzpelo za…

Preberi več
božič_avgusta

Božični nakupi že v avgustu!

Božič je še mesece stran, a nakupna norija okoli božiča se bo začela že v avgustu. Vsaj tako pravijo pri eBayu. Lanskega avgusta so pri tem spletnem trgovcu namreč…

Preberi več
Svetovno_prvenstvo_2014

6 blagovnih znamk, ki je v času svetovnega prvenstva dvignilo svoje digitalne budžete

Če so bili leta 2010 mobilno oglaševanje, oglaševanje v družbenih medijih in video oglaševanje še precej nova področja za velika podjetja, pa je digitalno oglaševanje na letošnjem svetovnem prvenstvu…

Preberi več
P&G(1)

Procter & Gamble namerava programatični zakup digitalnih oglasov povečati na 70 %

Procter & Gamble namerava do konca letošnjega leta programatični zakup digitalnih oglasov povečati na 70 do 75 odstotkov celotnega proračuna za zakup digitalnih medijev. Gre za zelo ambiciozen cilj…

Preberi več
viralni_videi_2014

Najbolj viralni video oglasi v letošnjem letu (do sedaj)

Na novi seznam 10 najbolj viralnih video oglasov leta 2014 (do sedaj) podjetja Unruly Media so se uvrstili kar 4 z letošnjega nogometnega svetovnega prvenstva (tudi oba Nikejeva), enemu…

Preberi več
shutterstock_86492959(1)

Programatični zakup bo do leta 2017 še naraščal

Po podatkih IAB Velika Britanija postaja programatični zakup v digitalnih medijih vse bolj razširjen. Raziskava, ki jo je za IAB VB izvedlo podjetje MTM, je pokazala, da bo letos…

Preberi več
mondelez_int

Mondelez 10 odstotkov TV-budžeta seli v spletni video

Mondelez International, ki je med drugim lastnik blagovne znamke Oreo, bo preusmeril 10 odstotkov TV-budžeta v spletni video, pri tem pa bo sodeloval s podjetjem TubeMogul, ki mu bo…

Preberi več
shutterstock_98591015(2)

11,6 milijarde dolarjev za spletno oglaševanje v prvi četrtini 2014

Po podatkih IAB-ja in PwC-ja je internetno oglaševanje na vseh napravah v prvi četrtini letošnjega leta doseglo rekordnih 11,6 milijarde ameriških dolarjev, kar je 2 milijardi več kot v…

Preberi več

Arhiv