P&G(1)

Procter & Gamble namerava programatični zakup digitalnih oglasov povečati na 70 %

Procter & Gamble namerava do konca letošnjega leta programatični zakup digitalnih oglasov povečati na 70 do 75 odstotkov celotnega proračuna za zakup digitalnih medijev. Gre za zelo ambiciozen cilj…

Preberi več
viralni_videi_2014

Najbolj viralni video oglasi v letošnjem letu (do sedaj)

Na novi seznam 10 najbolj viralnih video oglasov leta 2014 (do sedaj) podjetja Unruly Media so se uvrstili kar 4 z letošnjega nogometnega svetovnega prvenstva (tudi oba Nikejeva), enemu…

Preberi več
shutterstock_86492959(1)

Programatični zakup bo do leta 2017 še naraščal

Po podatkih IAB Velika Britanija postaja programatični zakup v digitalnih medijih vse bolj razširjen. Raziskava, ki jo je za IAB VB izvedlo podjetje MTM, je pokazala, da bo letos…

Preberi več
mondelez_int

Mondelez 10 odstotkov TV-budžeta seli v spletni video

Mondelez International, ki je med drugim lastnik blagovne znamke Oreo, bo preusmeril 10 odstotkov TV-budžeta v spletni video, pri tem pa bo sodeloval s podjetjem TubeMogul, ki mu bo…

Preberi več
shutterstock_98591015(2)

11,6 milijarde dolarjev za spletno oglaševanje v prvi četrtini 2014

Po podatkih IAB-ja in PwC-ja je internetno oglaševanje na vseh napravah v prvi četrtini letošnjega leta doseglo rekordnih 11,6 milijarde ameriških dolarjev, kar je 2 milijardi več kot v…

Preberi več
shutterstock_115122034

Svetovna uporaba pametnih mobilnih telefonov bo letos zrasla za 25 odstotkov

Potrošniki po vsem svetu na veliko kupujejo pametne telefone, kažejo nove eMarketerjeve številke. Do konca letošnjega leta naj bi tako 1,76 milijarde ljudi imelo v lasti pametni telefon, kar…

Preberi več
shutterstock_169108712

5 pogostih napak pri zakupu oglasnega prostora

5 pogostih napak, ki jih delajo oglaševalci pri zakupu oglasnega prostora in ki se jim je pametno izogibati, so: pomanjkanje jasno določene strategije (brez specifičnih in merljivih ciljev), nič…

Preberi več
Lisca

Akcija Poletni Stilist by Lisca v Marketing magazinu

Liscin digitalni Stilist 2014, ki so ga zasnovali v Digigralu, uporabnicam svetuje najboljši izbor Liscinih kopalk glede na tip osebnosti, postavo in druge kriterije, kar razbere na podlagi odgovorov,…

Preberi več
shutterstock_121302943(2)

Evropa še zaostaja pri programatičnem zakupu oglasnega prostora

Spletni portal Warc, podjetje za razvoj oglaševalske tehnologije AdTech in evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) so izvedli raziskavo o programatičnem oglaševanju v Evropi. V njej je sodelovalo…

Preberi več
Rast_digitalnega_oglaševanja-Evropa(1)

Digitalno oglaševanje v Evropi lani doseglo rekordnih 27 milijard evrov

Po podatkih IAB Europe in IHS so se vložki v digitalno oglaševanje lani v Evropi dvignili za 11,9 odstotka na 27,3 milijarde evrov. Mobilno oglaševanje je doseglo daleč največjo…

Preberi več

Arhiv