NOVICE IZ SVETA
V osmih evropskih državah – Združenem kraljestvu, Nemčiji, Franciji, na Švedskem, Nizozemskem, v Italiji, na Poljskem in v Španiji – naj bi se letos kupovanje iz naslanjača povzpelo za…
Božič je še mesece stran, a nakupna norija okoli božiča se bo začela že v avgustu. Vsaj tako pravijo pri eBayu. Lanskega avgusta so pri tem spletnem trgovcu namreč…
Če so bili leta 2010 mobilno oglaševanje, oglaševanje v družbenih medijih in video oglaševanje še precej nova področja za velika podjetja, pa je digitalno oglaševanje na letošnjem svetovnem prvenstvu…
Procter & Gamble namerava do konca letošnjega leta programatični zakup digitalnih oglasov povečati na 70 do 75 odstotkov celotnega proračuna za zakup digitalnih medijev. Gre za zelo ambiciozen cilj…
Na novi seznam 10 najbolj viralnih video oglasov leta 2014 (do sedaj) podjetja Unruly Media so se uvrstili kar 4 z letošnjega nogometnega svetovnega prvenstva (tudi oba Nikejeva), enemu…
Po podatkih IAB Velika Britanija postaja programatični zakup v digitalnih medijih vse bolj razširjen. Raziskava, ki jo je za IAB VB izvedlo podjetje MTM, je pokazala, da bo letos…
Mondelez International, ki je med drugim lastnik blagovne znamke Oreo, bo preusmeril 10 odstotkov TV-budžeta v spletni video, pri tem pa bo sodeloval s podjetjem TubeMogul, ki mu bo…
Po podatkih IAB-ja in PwC-ja je internetno oglaševanje na vseh napravah v prvi četrtini letošnjega leta doseglo rekordnih 11,6 milijarde ameriških dolarjev, kar je 2 milijardi več kot v…
Potrošniki po vsem svetu na veliko kupujejo pametne telefone, kažejo nove eMarketerjeve številke. Do konca letošnjega leta naj bi tako 1,76 milijarde ljudi imelo v lasti pametni telefon, kar…
5 pogostih napak, ki jih delajo oglaševalci pri zakupu oglasnega prostora in ki se jim je pametno izogibati, so: pomanjkanje jasno določene strategije (brez specifičnih in merljivih ciljev), nič…