Znamčenje bodo v prihodnosti izvajali roboti

Znamčenje bodo v prihodnosti izvajali roboti

Znamčenje je začela prevzemati tehnologija, ki bo postala gonilna sila kampanj. Ponavljajoča testiranja, strojno učenje in personalizacija bodo omogočali predvidljive in merljive rezultate.

Preberi več
Programatično oglaševanje raste na vseh kanalih

Programatično oglaševanje raste na vseh kanalih

Programatično oglaševanje raste na vseh komunikacijskih kanalih, tudi na mobilnem. Njegove prednosti so zlasti optimizacija, preglednost in nadzor nad kampanjami.

Preberi več
Najpomembnejše metrike za analizo družbenih medijev

Najpomembnejše metrike za analizo družbenih medijev

Za sprejemanje boljših poslovnih odločitev je pomembno, da podjetja spremljamo svoje delovanje v družbenih medijih in izbiramo prave metrike za analizo.

Preberi več
Vsebine OTT in prihajajoči trendi

Vsebine OTT in prihajajoči trendi

Vsebine OTT dosegajo svoj vrhunec in predstavljajo ključne trende v digitalnem svetu. Pri tem pa prihaja tudi do tehničnih izzivov, s katerimi se spopadajo tista podjetja, ki že ponujajo vsebine OTT, in tista, ki so še v fazi njihovega načrtovanja.

Preberi več
eMarketer: nove napovedi za direktni programaticni zakup

eMarketer: Nove napovedi za direktni programatični zakup

Direktni programatični zakup bo v letu 2017 dosegel 30 000 milijonov eurov.

Preberi več
Programatično oglaševanje zagotavlja boljšo učinkovitost - iPROM Novice iz sveta

Programatično oglaševanje zagotavlja boljšo učinkovitost

Programatično oglaševanje zagotavlja prilagodljivost pri upravljanju kampanj. Množica podatkov omogoča ciljanje in poročanje, kar poveča učinkovitost kampanje.

Preberi več
Twitter ponudil klepetalni bot

Twitter ponudil klepetalni bot

Podjetja lahko na Twitterju po novem ustvarijo klepetalni bot, ki jim bo pomagal pri odgovarjanju na neposredna sporočila.

Preberi več
Blagovne znamke se vse bolj poslužujejo marketinga z vplivneži

Blagovne znamke se vse bolj poslužujejo marketinga z vplivneži

Marketingarji vedno znova iščejo nove alternativne načine za doseganje potrošnikov. Eden izmed bolj inovativnih pristopov je marketing z vplivneži.

Preberi več
Oglaševalci si želijo svetovalce za programatično oglaševanje

Oglaševalci si želijo svetovalce za programatično oglaševanje

Programatična revolucija oglaševalcem prinaša nove izzive, saj gre za relativno nov koncept upravljanja z oglasnim prostorom. Zato ni presenetljivo, da je pri tem zaželena pomoč zaupanja vrednih svetovalcev.

Preberi več
Facebook uvedel možnost preddražbe oglasnega prostora - iPROM Novice iz sveta

Facebook uvedel možnost preddražbe oglasnega prostora

Z uvedbo možnosti preddražbe (t. i. header bidding) želi Facebook doseči, da bo njegovo oglasno omrežje bolj konkurenčno kot Googlovo, saj bodo založniki pridobili boljši vpogled v to, kje lahko dobijo več za svoj oglasni prostor.

Preberi več

Arhiv