Vpliv-umetne-inteligence-in-tehnologije-strojnega-ucenja-na-marketing-iPROM-Novice-iz-sveta

Vpliv umetne inteligence in tehnologije strojnega učenja na marketing

Zdi se, da bo marketing z uporabo umetne inteligence, strojnega učenja in avtomatiziranih vmesnikov letos še bolj vstopil v znanstvenofantastično prihodnost. Avtomatizacija, ki je imela doslej večinoma prek programatičnega zakupa le manjšo vlogo, si danes zasluži pomembno mesto, kar morajo tržniki pri svojih marketinških kampanjah upoštevati.

Preberi več
Google-aktivno-vstopa-na-področje-OTT-iPROM-Novice-iz-sveta

Google aktivno vstopa na področje OTT

Po več mesecih govoric je Google prejšnji torek predstavil YouTube TV, s katerim bo vstopil na področje dostave TV-vsebin prek interneta (OTT).

Preberi več
Internet-stvari-(IoT)-potencial-na-trgu-in-trendi-v-letu-2017-iPROM-Novice-iz-sveta

Internet stvari (IoT): potencial na trgu in trendi v letu 2017

Internet stvari (IoT) je nova modna beseda, o kateri vse pogosteje govorijo podjetja v povezavi z digitalno preobrazbo. Trg se vztrajno razvija in kmalu bo s svojo inovativnostjo povsem spremenil bivanje v vašem domu, prav tako pa tudi poslovanje vašega podjetja.

Preberi več
Video-vsebine-na-digitalnih-kanalih-v-porastu-iPROM-Novice-iz-sveta

Video vsebine na digitalnih kanalih v porastu

Uporaba videa nenehno raste, zato so začeli ustvarjalci raziskovati najboljše načine za njegovo vključevanje v lastne digitalne strategije. Zahvaljujoč izjemni rasti videa v preteklem letu, bo letošnje leto pomembno za video vsebine.

Preberi več
Strojno učenje in nakupna pot - iPROM - Novice iz sveta

Strojno učenje in nakupna pot

V naslednjih 12 mesecih lahko pričakujemo, da bo avtomatizacija prevzela večjo vlogo tudi pri načrtovanju kampanj. Zahvala za to gre vse večji sprejetosti strojnega učenja. In razlog? Stroji lahko kvantitativno ovrednotijo nakupno pot milijonov kupcev precej hitreje in učinkoviteje, kot to lahko stori katerakoli ekipa za načrtovanje.

Preberi več
Naložbe v digitalni marketing bodo do leta 2021 dosegle 118 milijard dolarjev - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalni marketing bodo do leta 2021 dosegle 118 milijard dolarjev

Podjetje Forrester napoveduje, da naj bi naložbe v digitalni marketing v letu 2021 dosegle 118 milijard ameriških dolarjev, a se bodo selile iz oglaševanja, ki temelji zgolj na količini, v samo izkušnjo potrošnika z blagovno znamko. Kakovost bo torej pred količino.

Preberi več
Ključni digitalni marketinški trendi za leto 2017 - iPROM - Novice iz sveta

Ključni digitalni marketinški trendi za leto 2017

Digitalni marketing se stalno razvija. Samo v lanskem letu smo bili priča številnim spremembam glede tega, kako se v digitalne, družbene in mobilne kanale vključujejo potrošniki in blagovne znamke. In nič drugače ne bo letos. Oglejmo si, kateri so ključni digitalni marketinški trendi za leto 2017.

Preberi več
Generacija Z je tu - iPROM - Novice iz sveta

Generacija Z je tu!

Prva globalna raziskava razkriva, kako se tri najpomembnejše generacije – X, Y in Z – obnašajo, kakšen je njihov odnos do oglaševanja in kako se nanj odzivajo. Vse to lahko pomaga oglaševalcem pri razumevanju podobnosti in razlik med generacijami z namenom učinkovitejše povezave z njimi.

Preberi več
Sejem CES: največji  sejem elektronike - iPROM - Novice iz sveta

Sejem CES: največji sejem elektronike

Največji sejem elektronike CES, ki se vsako leto odvija v Las Vegasu, letos praznuje 50 let. In 50. obletnica bi se obiskovalcem prvega sejma v letu 1967 zdela kot znanstvena fantastika: televizorji, veliki kot stena in tanki kot papir, električni avtomobili, majhni roboti, ki varujejo vaše domove, in celo hiše, ki jih lahko nadzorujete zgolj s svojim glasom.

Preberi več
Najboljše kampanje v družbenih medijih v letu 2016 - iPROM - Novice iz sveta

Najboljše kampanje v družbenih medijih v letu 2016

Uporabniki zahtevamo vse več od družbenih omrežij in ta se razvijajo skladno s temi zahtevami. Hkrati z njimi pa morajo nove zahteve in spremenjenje želje razumeti in upoštevati tudi blagovne znamke. Pametne med njimi to zagotovo že počnejo in razmišljajo izven klasičnih taktik in načrtov za marketing znotraj družbenih omrežij.

Preberi več

Arhiv