Miha Rejc za Marketing Magazine: TNW 2017: Ponovno izumljanje je nuja

Miha Rejc za Marketing Magazin – TNW 2017: Ponovno izumljanje je nuja

Lansko leto je dvodnevni tehnološki festival, kot so označili dogodek The Next Web (TNW) v Amsterdamu, prejel nagrado za najboljšo evropsko poslovno konferenco. Letos so organizatorji šli še dva koraka dlje in konferenco, na kateri se srečajo ljudje, ki s svojim znanjem, storitvami, z inovacijami ter s tehnologijo krojijo digitalno prihodnost in posledično spreminjajo svet, dodatno oplemenitili.

Preberi več
So podatki za vas le številke ali priložnosti?

So podatki za vas le številke ali priložnosti?

S podatkovno analitiko, katere glavna cilja sta načrtovanje in napovedovanje, je mogoče izboljšati vrednost izdelka v očeh kupcev ter razumeti njihovo dejansko vedenje.

Preberi več
Tekstopisce bo kmalu nadomestila umetna inteligenca

Tekstopisce bo kmalu nadomestila umetna inteligenca

Tekstopisce bodo v prihodnosti nadomestili roboti, ki bodo lahko ustvarjali več različnih kampanj hkrati.

Preberi več
Slovenski trg digitalnega oglaševanja zabeležil drugo največjo rast v Evropi

Slovenski trg digitalnega oglaševanja zabeležil drugo največjo rast v Evropi

Slovenski trg je v letu 2016 zabeležil drugo največjo rast digitalnega oglaševanja v Evropi, je pokazala najnovejša IAB-jeva raziskava AdEx. Digitalni trg se krepi v vseh 27 evropskih državah, zajetih v raziskavo.

Preberi več
S pomočjo podatkov konkurence do boljših rezultatov plačljivega iskanja

S pomočjo podatkov konkurence do boljših rezultatov plačljivega iskanja

S spremljanjem podatkov konkurence lahko oglaševalci dobijo širši vpogled v svoje lastne kampanje in sprejemajo bolj premišljene strateške odločitve.

Preberi več
Digitalne metrike se spreminjajo glede na starost

Digitalne metrike se spreminjajo glede na starost

Raziskave so pokazale, da se digitalne metrike razlikujejo glede na starost managerjev v oglaševanju.

Preberi več
Twitter vplivneži Vplivneži na Twitterju nova priložnost za oglaševalce

Vplivneži na Twitterju nova priložnost za oglaševalce

Vplivneži na Twitterju so nova priložnost za organsko doseganje ciljnega občinstva blagovne znamke. Twitterjeve posodobitve omogočajo bolj privlačne vsebine za deljenje.

Preberi več
Znamčenje bodo v prihodnosti izvajali roboti

Znamčenje bodo v prihodnosti izvajali roboti

Znamčenje je začela prevzemati tehnologija, ki bo postala gonilna sila kampanj. Ponavljajoča testiranja, strojno učenje in personalizacija bodo omogočali predvidljive in merljive rezultate.

Preberi več
Programatično oglaševanje raste na vseh kanalih

Programatično oglaševanje raste na vseh kanalih

Programatično oglaševanje raste na vseh komunikacijskih kanalih, tudi na mobilnem. Njegove prednosti so zlasti optimizacija, preglednost in nadzor nad kampanjami.

Preberi več
Najpomembnejše metrike za analizo družbenih medijev

Najpomembnejše metrike za analizo družbenih medijev

Za sprejemanje boljših poslovnih odločitev je pomembno, da podjetja spremljamo svoje delovanje v družbenih medijih in izbiramo prave metrike za analizo.

Preberi več

Arhiv