90 odstotkov uporabnikov zapusti mobilno aplikacijo že v prvem tednu - iPROM - Novice iz sveta

90 odstotkov uporabnikov zapusti mobilno aplikacijo že v prvem tednu

Uporabniki naj bi po raziskavi zapustili vašo mobilno aplikacijo že v prvem tednu. Svojo strategijo lahko prilagodite po spodnjih štirih nasvetih, ki jih je pripravila kolumnistka Polly Alluf.

Preberi več
IAB za natančne vpoglede v vidnost oglasov v aplikacijah

IAB za natančne vpoglede v vidnost oglasov v aplikacijah

IAB z novo posodobitvijo standarda MRAID omogoča bolj natančne vpoglede v vidnost oglasov, ki omogočajo spremljanje, kolikšen odstotek oglasa se v aplikaciji pokaže na zaslonu.

Preberi več
Snapchat omogočil dodajanje povezav do spletnih strani

Snapchat omogočil dodajanje povezav do spletnih strani

Aplikacija Snapchat bo z novostjo dodajanja povezav do spletnih strani, ki je Instagram ne nudi, oglaševalcem omogočila večji organski doseg.

Preberi več
Pregled dogajanja na družbenih omrežjih v letu 2017

Pregled dogajanja na družbenih omrežjih v letu 2017

Dogajanje na družbenih omrežjih je v letu 2017 zelo pestro. V novici smo izpostavili najbolj pomembne prelomnice.

Preberi več
Facebook predstavil nove metrike za merjenje interakcij

Facebook predstavil nove metrike za merjenje interakcij

Facebook je objavil nove metrike, s katerimi podjetjem omogoča preglednost in boljše razumevanje učinkovitosti njihove prisotnosti na tem družbenem omrežju.

Preberi več
Vsebine OTT bo odslej ponujal tudi Facebook

Vsebine OTT bo odslej ponujal tudi Facebook

Facebook je prepoznal svojo priložnost in napovedal vstop na trg vsebine OTT. Kakovostne serije in oddaje naj bi bile na voljo povsem brezplačno.

Preberi več
YouTube ponudil VR format in navpični video

YouTube ponudil VR format in navpični video

YouTube, ki ima trenutno 1,5 milijarde prijavljenih gledalcev mesečno, je na konferenci ustvarjalcev spletnega videa VidCon predstavil številne novosti.

Preberi več
Pravi razlog za uvedbo čustvenih odzivov na statuse na Facebooku

Pravi razlog za uvedbo čustvenih odzivov na statuse na Facebooku

Facebook je lani ponudil zanimivo funkcijo, ki je uporabnikom Facebooka ponudila večji nabor čustvenih odzivov na objave.

Preberi več
E-pošta in personalizacija krepita odnose s strankami

E-pošta in personalizacija krepita odnose s strankami

E-pošta s pravo marketinško tehnologijo za zbiranje podatkov podjetjem omogoča, da svojim strankam ponudijo personalizirano izkušnjo.

Preberi več
Upravljanje identifikacijskih podatkov za učinkovitejše oglaševanje

Upravljanje identifikacijskih podatkov za učinkovitejše oglaševanje

Upravljanje identifikacijskih podatkov za boljše ciljanje, personalizacijo vsebin, učinkovitejše merjenje in večjo ustreznost oglasov.

Preberi več

Arhiv