NOVICE IZ SVETA
Obogatena resničnost predstavlja nemalo priložnosti za podjetja, kupcem pa bo omogočila posebno doživetje ob nakupovanju izdelkov od doma.
E-pošta ostaja zaradi svojega dosega in stabilne učinkovitosti med oglaševalci priljubljen komunikacijski kanal.
Vplivnostni marketing je v porastu in družbena omrežja dodajajo nove funkcije za boljše in bolj transparentno sodelovanje med blagovno znamko in vplivnežem.
Facebook je na začetku 2016 predstavil možnost prenosa videa v živo Facebook Live. Več kot leto kasneje je mnoge blagovne znamke še ne izkoriščajo v celoti, zato sledi osem glavnih prednosti.
Twitterjev hashtag je 23. avgusta praznoval že 10 let. Iz skromne zamisli o označevanju pogovorov je prerasel v pravi fenomen v digitalnem svetu.
V ZDA je v uporabi 45 milijonov glasovno upravljanih naprav, ki jih odlikuje glasovna umetna inteligenca. Do 2019 naj bi to število zraslo na 67 milijonov.
Rešitev Invoca Signal AI prinaša strojno učenje za analizo telefonskih klicev, kar omogoča poglobljene vpoglede v vedenje potrošnikov.
Video oglasi so zabeležili 19-odstotno rast časa, ki jim ga v povprečju namenijo potrošniki.
Le z boljšimi podatki o kupcih, kot so zgodovina nakupov in mnenja na družbenih omrežjih, lahko maloprodajna podjetja zagotovijo odlično nakupno izkušnjo.
Vlaganje v oglaševanje v tradicionalnih medijih se je drastično zmanjšalo, na drugi strani pa digitalno oglaševanje dosega in presega nove mejnike.