NOVICE IZ SVETA
Vplivnostni marketing je v porastu in družbena omrežja dodajajo nove funkcije za boljše in bolj transparentno sodelovanje med blagovno znamko in vplivnežem.
Facebook je na začetku 2016 predstavil možnost prenosa videa v živo Facebook Live. Več kot leto kasneje je mnoge blagovne znamke še ne izkoriščajo v celoti, zato sledi osem glavnih prednosti.
Twitterjev hashtag je 23. avgusta praznoval že 10 let. Iz skromne zamisli o označevanju pogovorov je prerasel v pravi fenomen v digitalnem svetu.
V ZDA je v uporabi 45 milijonov glasovno upravljanih naprav, ki jih odlikuje glasovna umetna inteligenca. Do 2019 naj bi to število zraslo na 67 milijonov.
Rešitev Invoca Signal AI prinaša strojno učenje za analizo telefonskih klicev, kar omogoča poglobljene vpoglede v vedenje potrošnikov.
Video oglasi so zabeležili 19-odstotno rast časa, ki jim ga v povprečju namenijo potrošniki.
Le z boljšimi podatki o kupcih, kot so zgodovina nakupov in mnenja na družbenih omrežjih, lahko maloprodajna podjetja zagotovijo odlično nakupno izkušnjo.
Vlaganje v oglaševanje v tradicionalnih medijih se je drastično zmanjšalo, na drugi strani pa digitalno oglaševanje dosega in presega nove mejnike.
Svetovni dan emojijev je 17. julija požel vso medijsko pozornost. Uporaba emojijev je v svetu marketinga besedilom dodala vrednost in komuniciranja brez njih si ne predstavljamo več.
Facebook Messenger je napovedal, da bo kmalu omogočil prikazovanje oglasov. Oglaševalci bodo s tem lahko izbrali prikazovanje oglasov tudi v Messengerju, podobno kot pri oglasih za Facebook in/ali Instagram.