NOVICE IZ SVETA
Video oglasi so zabeležili 19-odstotno rast časa, ki jim ga v povprečju namenijo potrošniki.
Le z boljšimi podatki o kupcih, kot so zgodovina nakupov in mnenja na družbenih omrežjih, lahko maloprodajna podjetja zagotovijo odlično nakupno izkušnjo.
Vlaganje v oglaševanje v tradicionalnih medijih se je drastično zmanjšalo, na drugi strani pa digitalno oglaševanje dosega in presega nove mejnike.
Svetovni dan emojijev je 17. julija požel vso medijsko pozornost. Uporaba emojijev je v svetu marketinga besedilom dodala vrednost in komuniciranja brez njih si ne predstavljamo več.
Facebook Messenger je napovedal, da bo kmalu omogočil prikazovanje oglasov. Oglaševalci bodo s tem lahko izbrali prikazovanje oglasov tudi v Messengerju, podobno kot pri oglasih za Facebook in/ali Instagram.
Uporabniki naj bi po raziskavi zapustili vašo mobilno aplikacijo že v prvem tednu. Svojo strategijo lahko prilagodite po spodnjih štirih nasvetih, ki jih je pripravila kolumnistka Polly Alluf.
IAB z novo posodobitvijo standarda MRAID omogoča bolj natančne vpoglede v vidnost oglasov, ki omogočajo spremljanje, kolikšen odstotek oglasa se v aplikaciji pokaže na zaslonu.
Aplikacija Snapchat bo z novostjo dodajanja povezav do spletnih strani, ki je Instagram ne nudi, oglaševalcem omogočila večji organski doseg.
Dogajanje na družbenih omrežjih je v letu 2017 zelo pestro. V novici smo izpostavili najbolj pomembne prelomnice.
Facebook je objavil nove metrike, s katerimi podjetjem omogoča preglednost in boljše razumevanje učinkovitosti njihove prisotnosti na tem družbenem omrežju.