Pregled dogajanja na družbenih omrežjih v letu 2017

Pregled dogajanja na družbenih omrežjih v letu 2017

Dogajanje na družbenih omrežjih je v letu 2017 zelo pestro. V novici smo izpostavili najbolj pomembne prelomnice.

Preberi več
Facebook predstavil nove metrike za merjenje interakcij

Facebook predstavil nove metrike za merjenje interakcij

Facebook je objavil nove metrike, s katerimi podjetjem omogoča preglednost in boljše razumevanje učinkovitosti njihove prisotnosti na tem družbenem omrežju.

Preberi več
Vsebine OTT bo odslej ponujal tudi Facebook

Vsebine OTT bo odslej ponujal tudi Facebook

Facebook je prepoznal svojo priložnost in napovedal vstop na trg vsebine OTT. Kakovostne serije in oddaje naj bi bile na voljo povsem brezplačno.

Preberi več
YouTube ponudil VR format in navpični video

YouTube ponudil VR format in navpični video

YouTube, ki ima trenutno 1,5 milijarde prijavljenih gledalcev mesečno, je na konferenci ustvarjalcev spletnega videa VidCon predstavil številne novosti.

Preberi več
Pravi razlog za uvedbo čustvenih odzivov na statuse na Facebooku

Pravi razlog za uvedbo čustvenih odzivov na statuse na Facebooku

Facebook je lani ponudil zanimivo funkcijo, ki je uporabnikom Facebooka ponudila večji nabor čustvenih odzivov na objave.

Preberi več
E-pošta in personalizacija krepita odnose s strankami

E-pošta in personalizacija krepita odnose s strankami

E-pošta s pravo marketinško tehnologijo za zbiranje podatkov podjetjem omogoča, da svojim strankam ponudijo personalizirano izkušnjo.

Preberi več
Upravljanje identifikacijskih podatkov za učinkovitejše oglaševanje

Upravljanje identifikacijskih podatkov za učinkovitejše oglaševanje

Upravljanje identifikacijskih podatkov za boljše ciljanje, personalizacijo vsebin, učinkovitejše merjenje in večjo ustreznost oglasov.

Preberi več
Za oglaševanje na družbenih omrežjih uporabite prevzem

Za oglaševanje na družbenih omrežjih uporabite prevzem

Prevzem je najbolj učinkovit način za oglaševanje blagovnih znamk na družbenih omrežjih.

Preberi več
Strokovnjaki napovedujejo, kdaj bo umetna inteligenca prehitela človeško inteligenco

Strokovnjaki napovedujejo, kdaj bo umetna inteligenca prehitela človeško inteligenco

Umetna inteligenca bo sposobna izvesti različne naloge vsaj tako dobro kot človeška delovna sila, po predvidevanjih strokovnjakov pa jo bo celo nadomestila.

Preberi več
Generacija Z in milenijci – kakšna je njihova medijska potrošnja?

Generacija Z in milenijci – kakšna je njihova medijska potrošnja?

Generacija Z in milenijci ter njihova medijska potrošnja so za podjetja izjemno pomembni, saj trendom, ki jih postavljata ti dve demografski skupini, pogosto sledijo tudi druga občinstva.

Preberi več

Arhiv