NOVICE IZ SVETA
Dogajanje na družbenih omrežjih je v letu 2017 zelo pestro. V novici smo izpostavili najbolj pomembne prelomnice.
Facebook je objavil nove metrike, s katerimi podjetjem omogoča preglednost in boljše razumevanje učinkovitosti njihove prisotnosti na tem družbenem omrežju.
Facebook je prepoznal svojo priložnost in napovedal vstop na trg vsebine OTT. Kakovostne serije in oddaje naj bi bile na voljo povsem brezplačno.
YouTube, ki ima trenutno 1,5 milijarde prijavljenih gledalcev mesečno, je na konferenci ustvarjalcev spletnega videa VidCon predstavil številne novosti.
Facebook je lani ponudil zanimivo funkcijo, ki je uporabnikom Facebooka ponudila večji nabor čustvenih odzivov na objave.
E-pošta s pravo marketinško tehnologijo za zbiranje podatkov podjetjem omogoča, da svojim strankam ponudijo personalizirano izkušnjo.
Upravljanje identifikacijskih podatkov za boljše ciljanje, personalizacijo vsebin, učinkovitejše merjenje in večjo ustreznost oglasov.
Prevzem je najbolj učinkovit način za oglaševanje blagovnih znamk na družbenih omrežjih.
Umetna inteligenca bo sposobna izvesti različne naloge vsaj tako dobro kot človeška delovna sila, po predvidevanjih strokovnjakov pa jo bo celo nadomestila.
Generacija Z in milenijci ter njihova medijska potrošnja so za podjetja izjemno pomembni, saj trendom, ki jih postavljata ti dve demografski skupini, pogosto sledijo tudi druga občinstva.