RIS predstavil rezultate najnovejše raziskave o uporabi interneta

Po podatkih RIS-ove raziskave je v Sloveniji že 880.000 mesečnih uporabnikov interneta, ki za dostop uporabljajo PC in nadaljnjih 90.000, ki do njega dostopajo le prek svojih mobilnikov. Tako…

Preberi več

Prihodnost spletnega oglaševanja

Čeprav rast spletnega oglaševanja ne bo več presegla zgodovinsko visokih letnih rasti v višini 30 odstotkov in več, pa bo ta rast še vedno precej močna. Tako EMarketer predvideva,…

Preberi več

FMC prek spleta ustvari že 10 odstotkov prodaje

Podjetje FMC je v enem letu, odkar je prenovilo svojo spletno stran in ponudilo možnost nakupovanja v spletni trgovini, zabeležilo izjemne poslovne rezultate. V spletni trgovini, ki predstavlja že…

Preberi več

iPROM na konferenci Minerva o novih marketinških pristopih na internetu

LJUBLJANA, 03.10. Spletna medijska agencija iPROM bo na konferenci Minerva, osrednjem dogodku na področju interneta v Sloveniji, predstavila spletno oglaševanje kot del integriranih marketinških akcij, s katerim lahko podjetja…

Preberi več

Vložki v spletno oglaševanje vse višji

IAB in PricewaterhouseCoopers sta objavili podatke o vložkih v spletno oglaševanje za drugo četrtletje in za prvih šest mesecev letošnjega leta. Številke kažejo, da je v prvem polletju spletno…

Preberi več

Res pomanjkanje oglaševalskega prostora na internetu?

V zadnjem letu so mediji v ZDA ustvarili kar precejšen preplah zaradi pomanjkanja oglaševalskega prostora na internetu. Predvsem naj bi pomanjkanje občutile avtomobilske spletne strani.     Vendar pa se je…

Preberi več

Politični marketing na internetu

Ameriški politični kandidati in njihovi svetovalci vse bolj odkrivajo pomen in pomembnost interneta za zmago na volitvah. Kot je pokazala nedavna raziskava, ki jo je izvedel E-Voter Institute, kar…

Preberi več

Najljubše spletne strani in spletni vedenjski vzorci Evropejcev

EIAA (European Interactive Advertising Association) je izvedla zanimivo raziskavo, s katero so skušali ugotoviti, katere so priljubljene spletne strani in kakšno vedenje izkazujejo na internetu različne skupine ljudi. Raziskavo…

Preberi več

Po recepte in informacije o dietah na internet

Za vse gurmane in tiste, ki živijo za hrano, je internet neprecenljiv vir informacij o tej temi. Po podatkih comScore Media Metrix je v juliju 39 milijonov Američanov obiskalo…

Preberi več

Deskanje, gledanje, branje in poslušanje – vse hkrati

Najnovejša raziskava podjetja BIGresearch o spremljanju medijev je pokazala, da kar 70 odstotkov internetnih uporabnikov občasno ali redno gleda televizijo, medtem ko deska po internetu. 65 odstotkov časopisnih bralcev…

Preberi več

Arhiv