NOVICE IZ SVETA
Odkar je lansko leto YouTube predstavil spletno stran, kjer uporabniki lahko brezplačno pridejo do video vsebin, se je na internetu razmahnilo iskanje podobnih strani. Tako na spletni strani DailyMotionMovieVids.com…
Raziskava podjetja BIGresearch je za potrošnike, stare 18 let in več, pokazala, da življenjsko pomembni dogodki kot so poroka, rojstvo otroka, ločitev ali upokojitev vplivajo na nakupno vedenje. In…
Raziskava, ki jo je izvedlo podjetje Atlantic Media Company, je pokazala, da so vodilni v oglaševalski industriji že popolnoma sprejeli nove načine oglaševanja kot del svoje oglaševalske strategije. Večina…
Organizacija IAB in podjetje PricewaterhouseCoopers sta objavila, da so prihodki od oglaševanja na internetu v tretjem četrtletju dosegli novo rekordno vrednost in se ustavili pri 4,2 milijarde ameriških dolarjev….
Raziskava med vodilnimi v oglaševalski industriji, ki jo je izvedlo podjetje Atlantic Media Company, objavila pa organizacija AAF (American Advertising Federation), je pokazala nekaj zanimivih izsledkov. Večina direktorjev trženja…
Emarketer s pomočjo raziskave Morefocus ugotavlja, da danes večina (58 odstotkov anketiranih) načrtuje svoje počitnice s pomočjo interneta, le majhno število (23 odstotkov) pa je takih, ki se po…
Podjetje comScore Networks je v svoji raziskavi ugotovilo, da 14 od 25 največjih ameriških spletnih strani privabi več tujih kot domačih uporabnikov interneta. Med njimi so spletne strani Yahoo!,…
Ena od prednosti spletnega oglaševanja je ta, da lahko merimo učinkovitost oglasov, kar ponavadi v praksi pomeni, da oglaševalci spremljajo število klikov na njihove oglase. Vendar pa je razumevanje tega,…
Ko gre leto h koncu, se vedno pojavijo ugibanja in napovedi o tem, kaj se bo dogajalo v prihodnjem letu. In v svetu spletnega oglaševanja ni nič drugače. Tako…
Pew Internet Project v svojem najnovejšem poročilu Online Health Search 2006 ugotavlja, da je 80 odstotkov ameriških internetnih uporabnikov že iskalo informacije o zdravstvenih temah. Določene skupine pa so…