V letu 2007 več oglaševanja na internetu

Strokovnjaki in raziskovalci so za leto 2007 napovedali povečanje deleža oglaševanja na internetu in na račun tega zmanjšanje oglaševanja v tradicionalnih medijih. V ZDA naj bi se delež internetnega…

Preberi več

Meja med TV in internetom vedno bolj zabrisana

Zahvaljujoč YouTubu in Googlu je video postala ena najpopularnejših vsebin na internetu. Tako lahko vsak uporabnik, ki je morda na televiziji zamudil svojo najljubšo oddajo, obišče spletno stran produkcijske…

Preberi več

IAB lansiral spletno oglaševalsko kampanjo

IAB je začel s kampanjo, ki nagovarja k spletnemu oglaševanju in poudarja prednosti le-tega. Dejstvo je, da ima spletno oglaševanje majhen delež v celotnem oglaševalskem kolaču (po podatkih podjetja…

Preberi več

Merjenje dosega na internetu

Na področju merjenja dosega televizijskega oglaševanja najprej pomislimo na podjetje Nielsen Media Research, ki že leta kraljuje na tem položaju. Doseg je merilo za postavitev cen in pozicioniranje…

Preberi več

Ciljanje »nedosegljivih« spletnih uporabnikov

Učinke spletnega oglaševanja lahko natančno izmerimo in ovrednotimo. Kljub vsej tehnologiji, ki je na voljo, pa strokovnjaki za spletno oglaševanje iščejo nove rešitve – kot dodatek k razmerju…

Preberi več

Nove »piratske« video spletne strani

Odkar je lansko leto YouTube predstavil spletno stran, kjer uporabniki lahko brezplačno pridejo do video vsebin, se je na internetu razmahnilo iskanje podobnih strani. Tako na spletni strani DailyMotionMovieVids.com…

Preberi več

Življenjsko pomembni dogodki izzovejo nakupno vedenje

Raziskava podjetja BIGresearch je za potrošnike, stare 18 let in več, pokazala, da življenjsko pomembni dogodki kot so poroka, rojstvo otroka, ločitev ali upokojitev vplivajo na nakupno vedenje. In…

Preberi več

Premik proračunov za TV oglaševanje k spletnemu video oglaševanju

Raziskava, ki jo je izvedlo podjetje Atlantic Media Company, je pokazala, da so vodilni v oglaševalski industriji že popolnoma sprejeli nove načine oglaševanja kot del svoje oglaševalske strategije. Večina…

Preberi več

Prihodki od internetnega oglaševanja presegli 4 milijarde dolarjev

Organizacija IAB in podjetje PricewaterhouseCoopers sta objavila, da so prihodki od oglaševanja na internetu v tretjem četrtletju dosegli novo rekordno vrednost in se ustavili pri 4,2 milijarde ameriških dolarjev….

Preberi več

Vedenjsko ciljanje, direktni odziv in video oglaševanje

Raziskava med vodilnimi v oglaševalski industriji, ki jo je izvedlo podjetje Atlantic Media Company, objavila pa organizacija AAF (American Advertising Federation), je pokazala nekaj zanimivih izsledkov.     Večina direktorjev trženja…

Preberi več

Arhiv