Merjenje dosega na internetu

Na področju merjenja dosega televizijskega oglaševanja najprej pomislimo na podjetje Nielsen Media Research, ki že leta kraljuje na tem položaju. Doseg je merilo za postavitev cen in pozicioniranje…

Preberi več

Ciljanje »nedosegljivih« spletnih uporabnikov

Učinke spletnega oglaševanja lahko natančno izmerimo in ovrednotimo. Kljub vsej tehnologiji, ki je na voljo, pa strokovnjaki za spletno oglaševanje iščejo nove rešitve – kot dodatek k razmerju…

Preberi več

Nove »piratske« video spletne strani

Odkar je lansko leto YouTube predstavil spletno stran, kjer uporabniki lahko brezplačno pridejo do video vsebin, se je na internetu razmahnilo iskanje podobnih strani. Tako na spletni strani DailyMotionMovieVids.com…

Preberi več

Življenjsko pomembni dogodki izzovejo nakupno vedenje

Raziskava podjetja BIGresearch je za potrošnike, stare 18 let in več, pokazala, da življenjsko pomembni dogodki kot so poroka, rojstvo otroka, ločitev ali upokojitev vplivajo na nakupno vedenje. In…

Preberi več

Premik proračunov za TV oglaševanje k spletnemu video oglaševanju

Raziskava, ki jo je izvedlo podjetje Atlantic Media Company, je pokazala, da so vodilni v oglaševalski industriji že popolnoma sprejeli nove načine oglaševanja kot del svoje oglaševalske strategije. Večina…

Preberi več

Prihodki od internetnega oglaševanja presegli 4 milijarde dolarjev

Organizacija IAB in podjetje PricewaterhouseCoopers sta objavila, da so prihodki od oglaševanja na internetu v tretjem četrtletju dosegli novo rekordno vrednost in se ustavili pri 4,2 milijarde ameriških dolarjev….

Preberi več

Vedenjsko ciljanje, direktni odziv in video oglaševanje

Raziskava med vodilnimi v oglaševalski industriji, ki jo je izvedlo podjetje Atlantic Media Company, objavila pa organizacija AAF (American Advertising Federation), je pokazala nekaj zanimivih izsledkov.     Večina direktorjev trženja…

Preberi več

Vsak drugi načrtuje počitnice s pomočjo interneta

Emarketer s pomočjo raziskave Morefocus ugotavlja, da danes večina (58 odstotkov anketiranih) načrtuje svoje počitnice s pomočjo interneta, le majhno število (23 odstotkov) pa je takih, ki se po…

Preberi več

Več tujih kot domačih obiskovalcev na največjih spletnih straneh v ZDA

Podjetje comScore Networks je v svoji raziskavi ugotovilo, da 14 od 25 največjih ameriških spletnih strani privabi več tujih kot domačih uporabnikov interneta. Med njimi so spletne strani Yahoo!,…

Preberi več

Od klika do nakupa

Ena od prednosti spletnega oglaševanja je ta, da lahko merimo učinkovitost oglasov, kar ponavadi v praksi pomeni, da oglaševalci spremljajo število klikov na njihove oglase.    Vendar pa je razumevanje tega,…

Preberi več

Arhiv