Rast spletnega oglaševanja v letu 2007 višje od napovedi

Napovedi za oglaševanje v letu 2007 so zelo različne, edina stalnica je napoved rasti spletnega oglaševanja v primerjavi z drugimi mediji.

Preberi več

Yahoo najbolj obiskana spletna stran leta 2006, podjetje GUS Plc. največji internetni oglaševalec v letu 2006

Portal Yahoo je z okoli 354,5 milijarde ogledov postal najbolj obiskana spletna stran leta 2006, so ugotovili pri Nielsen//Net Ratings. MySpace je na drugem mestu zabeležil 250,7 milijarde ogledov,…

Preberi več

Bralci spletnih časopisov

Posamezniki, ki berejo spletne časopise, tudi več nakupujejo preko spleta v primerjavi z ostalimi spletnimi uporabniki .

Preberi več

Več kot 16 milijard dolarjev za spletno oglaševanje

Po raziskavi eMarketerja, bo spletno oglaševanje v ZDA v letu 2006 preseglo 16 milijard dolarjev. Priljubljenost interneta vse bolj narašča, uporaba klasičnih medijev (TV, radio in tiskani mediji) pa…

Preberi več

Najstniki kot potrošniki

Raziskava v ZDA je pokazala, da najstniki (13 do 18 let) več kot 72 ur tedensko preživijo v družbi elektronskih medijev – interneta, mobilne telefonije, TV, video iger…    Uporaba različnih…

Preberi več

V letu 2007 več oglaševanja na internetu

Strokovnjaki in raziskovalci so za leto 2007 napovedali povečanje deleža oglaševanja na internetu in na račun tega zmanjšanje oglaševanja v tradicionalnih medijih. V ZDA naj bi se delež internetnega…

Preberi več

Meja med TV in internetom vedno bolj zabrisana

Zahvaljujoč YouTubu in Googlu je video postala ena najpopularnejših vsebin na internetu. Tako lahko vsak uporabnik, ki je morda na televiziji zamudil svojo najljubšo oddajo, obišče spletno stran produkcijske…

Preberi več

IAB lansiral spletno oglaševalsko kampanjo

IAB je začel s kampanjo, ki nagovarja k spletnemu oglaševanju in poudarja prednosti le-tega. Dejstvo je, da ima spletno oglaševanje majhen delež v celotnem oglaševalskem kolaču (po podatkih podjetja…

Preberi več

Merjenje dosega na internetu

Na področju merjenja dosega televizijskega oglaševanja najprej pomislimo na podjetje Nielsen Media Research, ki že leta kraljuje na tem položaju. Doseg je merilo za postavitev cen in pozicioniranje…

Preberi več

Ciljanje »nedosegljivih« spletnih uporabnikov

Učinke spletnega oglaševanja lahko natančno izmerimo in ovrednotimo. Kljub vsej tehnologiji, ki je na voljo, pa strokovnjaki za spletno oglaševanje iščejo nove rešitve – kot dodatek k razmerju…

Preberi več

Arhiv