NOVICE IZ SVETA
Napovedi za oglaševanje v letu 2007 so zelo različne, edina stalnica je napoved rasti spletnega oglaševanja v primerjavi z drugimi mediji.
Portal Yahoo je z okoli 354,5 milijarde ogledov postal najbolj obiskana spletna stran leta 2006, so ugotovili pri Nielsen//Net Ratings. MySpace je na drugem mestu zabeležil 250,7 milijarde ogledov,…
Posamezniki, ki berejo spletne časopise, tudi več nakupujejo preko spleta v primerjavi z ostalimi spletnimi uporabniki .
Po raziskavi eMarketerja, bo spletno oglaševanje v ZDA v letu 2006 preseglo 16 milijard dolarjev. Priljubljenost interneta vse bolj narašča, uporaba klasičnih medijev (TV, radio in tiskani mediji) pa…
Raziskava v ZDA je pokazala, da najstniki (13 do 18 let) več kot 72 ur tedensko preživijo v družbi elektronskih medijev – interneta, mobilne telefonije, TV, video iger… Uporaba različnih…
Strokovnjaki in raziskovalci so za leto 2007 napovedali povečanje deleža oglaševanja na internetu in na račun tega zmanjšanje oglaševanja v tradicionalnih medijih. V ZDA naj bi se delež internetnega…
Zahvaljujoč YouTubu in Googlu je video postala ena najpopularnejših vsebin na internetu. Tako lahko vsak uporabnik, ki je morda na televiziji zamudil svojo najljubšo oddajo, obišče spletno stran produkcijske…
IAB je začel s kampanjo, ki nagovarja k spletnemu oglaševanju in poudarja prednosti le-tega. Dejstvo je, da ima spletno oglaševanje majhen delež v celotnem oglaševalskem kolaču (po podatkih podjetja…
Na področju merjenja dosega televizijskega oglaševanja najprej pomislimo na podjetje Nielsen Media Research, ki že leta kraljuje na tem položaju. Doseg je merilo za postavitev cen in pozicioniranje…
Učinke spletnega oglaševanja lahko natančno izmerimo in ovrednotimo. Kljub vsej tehnologiji, ki je na voljo, pa strokovnjaki za spletno oglaševanje iščejo nove rešitve – kot dodatek k razmerju…