NOVICE IZ SVETA
Podjetja v ZDA naj bi po napovedih podjetja Forbes v letu 2007 namenila za spletno video oglaševanje 775 milijonov dolarjev, kar bo za 89 odstotkov več od leta 2006….
Proizvajalci avtomobilov vse bolj množično prenašajo sredstva za oglaševanje iz tradicionalnih medijev na internet. V letu 2005 je avtomobilska industrija v ZDA vložila v oglaševanje 21 milijard dolarjev, kar…
Da bi oglaševalci dosegli komunikacijske cilje, se poslužujejo različnih načinov spletnega oglaševanja. Različne oglaševalske akcije pri uporabniku dosežejo različen odziv, saj so nekatere bolj priljubljene kakor druge. Za oglaševalca…
Ko je YouTube zvabil Google v partnerstvo, vredno 1,65 milijarde dolarjev, se je začelo govoriti na glas o internetnem videu, kasneje pa še o tem, kako s tem zaslužiti….
Eden največjih oglaševalcev je napovedal zmanjšanje oglaševanja v tradicionalnih medijih ter povečanje spletnega oglaševanja. Povprečno je L’oreal namenil 75 odstotkov sredstev za TV oglaševanje, 20 odstotkov za tiskane medije,…
V zadnjih letih so se razširili portali kot so YouTube, MySpace in različni blogi, preko katerih si uporabniki izmenjavajo mnenja in se spoznavajo. Zaupajte v moč demokracije, vendar upoštevajte…
Google je naznanil, da bo nadgradil sistem ključnih besed. Skuša doseči transparentnost oglaševalcev na eni strani in povečati kakovost za uporabnike na drugi strani.
Pri pripravljanju medijskega načrta imajo tradicionalni mediji še vedno prednost pred internetom. V večini primerov zato, ker imajo oglaševalci še vedno dokaj nejasen pogled na spletno oglaševanje. Najpogostejši dvomi,…
Podjetje Linden Lab, avtor internetne skupnosti Second Life, je objavilo demografske podatke. Določeni podatki so bili dosegljivi že od začetka delovanja spletne strani, z objavo podrobnejših podatkov pa skušajo…
Yahoo je pred kratkim predstavil nov iskalnik Panama, s katerim se nadeja, da bo prevetril stanje na področju oglaševanja s ključnimi besedami.