NOVICE IZ SVETA
Spletno oglaševanje postaja vedno bolj povezano z uporabnikom (blogi, e-mail oglaševanje, …). Z oglasi skušajo izdelki postati del uporabnikovega vsakdanjega življenja. Eno od teh oblik predstavlja tudi oglaševanje v…
Več kot tretjina uporabnikov interneta išče na spletu tudi informacije s področja zdravstva. Podjetje Gfk Gral-Iteo d.o.o. je z raziskavo ugotavljalo, kakšne informacije iščejo uporabniki najpogosteje.
Mlajši potrošniki lažje sprejemajo nove digitalne medije: raje gledajo video na YouTube kot na televiziji, s prijatelji se pogovarjajo preko programov za takojšnje sporočanje (Instant Messenger) in ne preko…
Raziskava Tacoda, ki je pod drobnogled vzela oglaševalsko kampanjo za televizijo, je pokazala, da vedenjsko ciljanje prinaša boljše rezultate od vsebinskega ciljanja. Oglasi z vedenjskim ciljanjem so bili kar…
Kar nekaj uspešnih spletnih oglaševalskih kampanj v ZDA skuša vplivati na uporabnike tako, da le-ti širijo informacijo o samem oglasnem sporočilu. Najboljši oglasi pa so tisti, kjer lahko uporabnik…
Leto 2006 je bilo leto spletnih strani, ki jih ustvarjajo uporabniki (MySpace, YouTube…). To se je izražalo v medijski potrošnji v treh oblikah: spletni video, glasba in blogi.
Prvo mesto med sponzoriranimi povezavami v Googlu naj ne bi nujno vplivalo na to, da bo uporabnik kliknil na oglas. Oglas, ki bo imel več klikov, je tisti z…
Leto 2006 je bilo leto vsebin, pripravljenih s strani uporabnikov, leto družabnih spletnih mest in leto spletnih video vsebin. Po napovedih bo leto 2007 prineslo nove spletne oglaševalske in…
Vedno več strateških načrtovalcev uporablja pri sestavljanju marketinških strategij podatke iz vsebin, ki jih ustvarjajo uporabniki. O uporabniku namreč največ pove ravno družbeno okolje, v katerem se giblje in…
Po raziskavi podjetja Dynamic Logic naj bi dobro izdelan spletni video oglas dvignil zavedanje o blagovni znamki za 37,8 %. V raziskavi so testirali 108 različnih spletnih video oglasov…