NOVICE IZ SVETA
Po podatkih podjetja eMarketer bo v ZDA do konca leta 2007 97,2 milijona ženskih uporabnic oziroma 51,7 odstotka celotne internetne populacije.
Strokovnjaki so že pred časom napovedovali prihod interneta 2.0. Vendar je šele leto 2006, skupaj z družbenimi mrežami in vsebinami, ki jih ustvarjajo uporabniki, prineslo spremembe na tem področju.
Potrošniki so začeli zapostavljati tradicionalne medije: informacije dobijo zastonj na internetu, namesto televizije gledajo spletne video vsebine. Nekaj dejstev: oglaševalski dobiček podjetja Time Warner se je v letu 2006…
Nekoč je bilo merilo tiskana naklada, pozneje, koliko poslušalcev ima določena radijska postaja, še pozneje, koliko gledalcev ima določen TV program. Danes je pomembnejše, kakšni so ti bralci, poslušalci…
V Veliki Britaniji je delež spletnega oglaševanja v letu 2006 prvič presegel delež oglaševanja v tiskanih medijih. Vse bolj se zmanjšuje tudi delež TV oglaševanja .
Podjetja v ZDA naj bi po napovedih podjetja Forbes v letu 2007 namenila za spletno video oglaševanje 775 milijonov dolarjev, kar bo za 89 odstotkov več od leta 2006….
Proizvajalci avtomobilov vse bolj množično prenašajo sredstva za oglaševanje iz tradicionalnih medijev na internet. V letu 2005 je avtomobilska industrija v ZDA vložila v oglaševanje 21 milijard dolarjev, kar…
Da bi oglaševalci dosegli komunikacijske cilje, se poslužujejo različnih načinov spletnega oglaševanja. Različne oglaševalske akcije pri uporabniku dosežejo različen odziv, saj so nekatere bolj priljubljene kakor druge. Za oglaševalca…
Ko je YouTube zvabil Google v partnerstvo, vredno 1,65 milijarde dolarjev, se je začelo govoriti na glas o internetnem videu, kasneje pa še o tem, kako s tem zaslužiti….
Eden največjih oglaševalcev je napovedal zmanjšanje oglaševanja v tradicionalnih medijih ter povečanje spletnega oglaševanja. Povprečno je L’oreal namenil 75 odstotkov sredstev za TV oglaševanje, 20 odstotkov za tiskane medije,…