Novi iskalnik

Podjetje Spock je razvilo novi iskalnik, ki je za razliko od že obstoječih, iskalnik za posameznike. Po podatkih podjetja TechCrunch je na internetu več kot 30 odstotkov vseh iskanih…

Preberi več

Second Life – prihodnost za storitvene dejavnosti

Virtualni svet Second Life se je pokazal kot izredno učinkovit ravno na področju stikov s potrošniki. Primer je podjetje CBS, ki je posebej za ljubitelje serije Vojne zvezd predstavilo…

Preberi več

Coca-Cola in vsebine, ki jih ustvarjajo uporabniki

Spletna stran  “Coke side of life” je primer, kako komunicirati z uporabniki, ne da bi pri tem izgubili identiteto blagovne znamke.

Preberi več

Predsedniške volitve 2008 v ZDA

Kandidati za predsednika ZDA v svojih predvolilnih kampanjah v manjši meri uporabljajo spletno oglaševanje. Edino Hillary Clinton in Barack Obama sta malo bolj »internetno« naravnana z video vsebinami na…

Preberi več

Prva letalska družba v Second Life

Brazilska letalska družba TAM je prva, ki se je pojavila v virtualnem svetu Second Life. Destinacije so virtualni otoki Milano, Pariz, New York in Anglija.

Preberi več

Spletni video gledajo moški

Po podatkih podjetja eMarketer je v ZDA 97 milijonov ženskih uporabnic in 91 milijonov moških uporabnikov interneta. Vendar pa je vloga pri spletnem videu obrnjena: moški (71,2 odstotka) vodijo…

Preberi več

Nakup letalske vozovnice preko interneta

Nakup letalskih vozovnic preko interneta v ZDA bo po podatkih podjetja eMarketer prvič doslej preseglo »offline« nakupe le-teh. Prodaja preko interneta naj bi se do leta 2010 podvojila.

Preberi več

»Web 3.0«

Strokovnjaki napovedujejo, da bo sčasoma prišlo do združitve posameznikovega realnega in virtualnega življenja. Internet 3.0 pomeni profesionalizacijo interneta 2.0. Povečevala se bo uporaba orodij, s katerimi uporabniki ustvarjajo spletne…

Preberi več

TV in tiskani mediji vplivajo na obisk interneta

Oglaševanje v tradicionalnih medijih spodbuja potrošnike k obisku interneta, kjer iščejo dodatne informacije o izdelkih ali storitvah (Retail Advertising and Marketing Association and BIG research).

Preberi več

»Online« oglaševanje vs »Offline« oglaševanje

Po napovedih ZenithOptimedie bo spletno oglaševanje še naraščalo in do leta 2009 povečalo delež v oglaševalskem kolaču s 5,8 na 8,7 odstotka. Radio bo prvi izmed »offline« medijev, ki…

Preberi več

Arhiv