NOVICE IZ SVETA
Unilever je zmanjšal proračun za oglaševanje na TV in ga razporedil po drugih medijih. Enako sta naredila tudi podjetji Johnson & Johnson in Coca-Cola.
Dopolnili smo terminološki slovar spletnega oglaševanja.
Podjetje Unicast je predstavilo oglaševalsko kampanjo z multimedijskim oglasom HD3D s tridimenzionalnimi elementi v tehnologiji flash. To naj bi bil naslednji korak v razvoju multimedijskih oglasov.
Cilj vsakega oglaševalca je pridobiti čimveč takšnih potrošnikov, ki se identificirajo z njihovo blagovno znamko na način, da dejansko postanejo njeni zagovorniki, ki nosijo logotip na majicah in prijateljem…
Podjetje Microsoft je mnenja, da bo oglaševanja v tradicionalnih medijih v naslednjih petih letih vedno manj. Bill Gates je v Seattlu pred več kot tisoč strokovnjaki s področja oglaševanja…
Podjetje Kraft Foods je prvo izmed prehrambnih podjetij, ki bo vstopilo v virtualni svet Second Life, kjer načrtujejo virtualni supermarket.
Podjetje IAB (Interactive Advertising Bureau) je objavil vrsto navodil za meritve v digitalnih medijih na splošno, še posebej pa za napredne multimedijske oglase.
Srednje šole so danes kar precej drugačne – profesorji tekmujejo za pozornost učencev z mobilnimi telefoni, brezžičnim internetom in s popularnimi spletnimi stranmi, kot sta MySpace in YouTube. Študij…
Oglaševanje v iskalnikih v ZDA ima po vrednosti najmočnejši delež (42 odstotkov) v celotnem spletnem oglaševanju, ki je vredno 19,5 milijarde dolarjev. Na drugem mestu je oglaševanje z različnimi…
Podjetje Spock je razvilo novi iskalnik, ki je za razliko od že obstoječih, iskalnik za posameznike. Po podatkih podjetja TechCrunch je na internetu več kot 30 odstotkov vseh iskanih…