TV in tiskani mediji vplivajo na obisk interneta

Oglaševanje v tradicionalnih medijih spodbuja potrošnike k obisku interneta, kjer iščejo dodatne informacije o izdelkih ali storitvah (Retail Advertising and Marketing Association and BIG research).

Preberi več

»Online« oglaševanje vs »Offline« oglaševanje

Po napovedih ZenithOptimedie bo spletno oglaševanje še naraščalo in do leta 2009 povečalo delež v oglaševalskem kolaču s 5,8 na 8,7 odstotka. Radio bo prvi izmed »offline« medijev, ki…

Preberi več

Na internetu več žensk

Po podatkih podjetja eMarketer bo v ZDA do konca leta 2007 97,2 milijona ženskih uporabnic oziroma 51,7 odstotka celotne internetne populacije.

Preberi več

Web 2.0

Strokovnjaki so že pred časom napovedovali prihod interneta 2.0. Vendar je šele leto 2006, skupaj z družbenimi mrežami in vsebinami, ki jih ustvarjajo uporabniki, prineslo spremembe na tem področju.

Preberi več

Tradicionalni mediji so se znašli na tankem ledu

Potrošniki so začeli zapostavljati tradicionalne medije: informacije dobijo zastonj na internetu, namesto televizije gledajo spletne video vsebine. Nekaj dejstev: oglaševalski dobiček podjetja Time Warner se je v letu 2006…

Preberi več

Orodja za spletno medijsko načrtovanje

Nekoč je bilo merilo tiskana naklada, pozneje, koliko poslušalcev ima določena radijska postaja, še pozneje, koliko gledalcev ima določen TV program. Danes je pomembnejše, kakšni so ti bralci, poslušalci…

Preberi več

Več spletnega oglaševanja kot v tiskanih medijih

V Veliki Britaniji je delež spletnega oglaševanja v letu 2006 prvič presegel delež oglaševanja v tiskanih medijih.  Vse bolj se zmanjšuje tudi delež TV oglaševanja .

Preberi več

Porast spletnega video oglaševanja

Podjetja v ZDA naj bi po napovedih podjetja Forbes v letu 2007 namenila za spletno video oglaševanje 775 milijonov dolarjev, kar bo za 89 odstotkov več od leta 2006….

Preberi več

Avtomobilska industrija na internetu

Proizvajalci avtomobilov vse bolj množično prenašajo sredstva za oglaševanje iz tradicionalnih medijev na internet. V letu 2005 je avtomobilska industrija v ZDA vložila v oglaševanje 21 milijard dolarjev, kar…

Preberi več

Analiza stališč uporabnikov

Da bi oglaševalci dosegli komunikacijske cilje, se poslužujejo različnih načinov spletnega oglaševanja. Različne oglaševalske akcije pri uporabniku dosežejo različen odziv, saj so nekatere bolj priljubljene kakor druge. Za oglaševalca…

Preberi več

Arhiv