NOVICE IZ SVETA
Glede na raziskavo podjetja Media-Screen naj bi uporabniki v ZDA preživeli na internetu eno uro in štirideset minut dnevno, kar je 48 odstotkov posameznikovega prostega časa.
Po podatkih podjetja Forrester Research naj bi se proračuni za spletno oglaševanje v Evropi do leta 2012 podvojili: leta 2006 so znašali 7,5 milijarde evrov, do leta 2012 pa…
Google je začel s testiranjem in-stream video oglasov.
Primeri znanih blagovnih znamk/ikon, ki so jih prilagodili za digitalne medije: Uncle Ben, Mr. Peanut in Michelin Man.
Po podatkih raziskave podjetja PricewaterhouseCoopers je doseglo spletno oglaševanje v letu 2006 znotraj trinajstih držav, ki so članice Evropske mreže IAB, 8,003 milijarde evrov (10,08 milijarde dolarjev). Največji spletni…
Po podatkih podjetja Borell Associates naj bi avtomobilska industrija v letošnjem letu namenila 31 milijard dolarjev za oglaševanje, medtem ko naj bi se skupen oglaševalski proračun v naslednjih petih…
Na spletni strani Care2.com lahko beremo članke o naravni kuhi, čiščenju, predvsem pa o zdravem načinu življenja. Pojavljajo se oglaševalci z »zelenimi« blagovnimi znamkami.
V prvi polovici 2007 je spletno oglaševanje v ZDA doseglo 4,9 milijarde dolarjev, kar je za 26 odstotkov višji prihodek kot v prvi polovici lanskega leta (podatki podjetja IAB…
Web 2.0 je za uporabnika vsekakor »prijaznejši« v smislu uporabnosti, po drugi strani pa na ta račun trpi oblikovalska plat spletnih strani.
Velika Britanija – model za razporejanje medijskih sredstev v prihodnosti.