NOVICE IZ SVETA
Po podatkih raziskave podjetja PricewaterhouseCoopers je doseglo spletno oglaševanje v letu 2006 znotraj trinajstih držav, ki so članice Evropske mreže IAB, 8,003 milijarde evrov (10,08 milijarde dolarjev). Največji spletni…
Po podatkih podjetja Borell Associates naj bi avtomobilska industrija v letošnjem letu namenila 31 milijard dolarjev za oglaševanje, medtem ko naj bi se skupen oglaševalski proračun v naslednjih petih…
Na spletni strani Care2.com lahko beremo članke o naravni kuhi, čiščenju, predvsem pa o zdravem načinu življenja. Pojavljajo se oglaševalci z »zelenimi« blagovnimi znamkami.
V prvi polovici 2007 je spletno oglaševanje v ZDA doseglo 4,9 milijarde dolarjev, kar je za 26 odstotkov višji prihodek kot v prvi polovici lanskega leta (podatki podjetja IAB…
Web 2.0 je za uporabnika vsekakor »prijaznejši« v smislu uporabnosti, po drugi strani pa na ta račun trpi oblikovalska plat spletnih strani.
Velika Britanija – model za razporejanje medijskih sredstev v prihodnosti.
Tri četrtine uporabnikov interneta v Nemčiji prek spleta tudi nakupuje.
Stara je med 25 in 54 let, želi si izvedeti več o vaši blagovni znamki, vendar nima časa in potrpljenja za nepomembne informacije – zanima jo samo bistvo. Ženska,…
Honeyshead je nova spletna stran, ki združuje blagovne znamke in zabavo. Ne gre za spletno oglaševanje v tradicionalnem pomenu: nič bannerjev, nič 30 sekundnih spotov.
Po podatkih podjetja Adtech AG, imajo video oglasi v Evropi v primerjavi z drugimi spletnimi oglasi največji RPK (razmerje med prikazi in kliki).