NOVICE IZ SVETA
Večina podjetij, ki ima spletno stran, se izogiba temu, da bi svojim potrošnikom ponudili možnost komentarjev, ker se bojijo, da bi negativna kritika vplivala na prodajo. Tisti, ki poznajo…
ComScore je pred kratkim izdal poročilo o evropski spletni aktivnosti, v katerem ugotavlja, da je bilo v povprečnem aprilskem dnevu na spletu 122 milijonov Evropejcev, starejših od 15 let….
Strokovnjaki s področja digitalnega marketinga napovedujejo digitalno prihodnost – ne le na področju spletnega oglaševanja, temveč tudi spletnega marketinga in oblikovanja blagovnih znamk.
Unilever je zmanjšal proračun za oglaševanje na TV in ga razporedil po drugih medijih. Enako sta naredila tudi podjetji Johnson & Johnson in Coca-Cola.
Dopolnili smo terminološki slovar spletnega oglaševanja.
Podjetje Unicast je predstavilo oglaševalsko kampanjo z multimedijskim oglasom HD3D s tridimenzionalnimi elementi v tehnologiji flash. To naj bi bil naslednji korak v razvoju multimedijskih oglasov.
Cilj vsakega oglaševalca je pridobiti čimveč takšnih potrošnikov, ki se identificirajo z njihovo blagovno znamko na način, da dejansko postanejo njeni zagovorniki, ki nosijo logotip na majicah in prijateljem…
Podjetje Microsoft je mnenja, da bo oglaševanja v tradicionalnih medijih v naslednjih petih letih vedno manj. Bill Gates je v Seattlu pred več kot tisoč strokovnjaki s področja oglaševanja…
Podjetje Kraft Foods je prvo izmed prehrambnih podjetij, ki bo vstopilo v virtualni svet Second Life, kjer načrtujejo virtualni supermarket.
Podjetje IAB (Interactive Advertising Bureau) je objavil vrsto navodil za meritve v digitalnih medijih na splošno, še posebej pa za napredne multimedijske oglase.