NOVICE IZ SVETA
Velika Britanija – model za razporejanje medijskih sredstev v prihodnosti.
Tri četrtine uporabnikov interneta v Nemčiji prek spleta tudi nakupuje.
Stara je med 25 in 54 let, želi si izvedeti več o vaši blagovni znamki, vendar nima časa in potrpljenja za nepomembne informacije – zanima jo samo bistvo. Ženska,…
Honeyshead je nova spletna stran, ki združuje blagovne znamke in zabavo. Ne gre za spletno oglaševanje v tradicionalnem pomenu: nič bannerjev, nič 30 sekundnih spotov.
Po podatkih podjetja Adtech AG, imajo video oglasi v Evropi v primerjavi z drugimi spletnimi oglasi največji RPK (razmerje med prikazi in kliki).
Vodilni v marketingu namenjajo 20 odstotkov vseh sredstev za oglaševanje preizkušanju novih medijev.
30-sekundne video oglase, ki se vrtijo pred prikazom vsebine na spletnem mestu (t. i. pre-roll ads), potrošniki sprejemajo z odobravanjem, trdi organizacija Online Publisher Association. Omenjeni oglasi so v…
Katja Vukčevič (Valicon) na Blogresu predstavila prve izsledke nove raziskave o uporabi interneta v Sloveniji, ki jo izvajata iPROM in Valicon. V predavanju se je osredotočila na profil slovenskih…
Večina podjetij, ki ima spletno stran, se izogiba temu, da bi svojim potrošnikom ponudili možnost komentarjev, ker se bojijo, da bi negativna kritika vplivala na prodajo. Tisti, ki poznajo…
ComScore je pred kratkim izdal poročilo o evropski spletni aktivnosti, v katerem ugotavlja, da je bilo v povprečnem aprilskem dnevu na spletu 122 milijonov Evropejcev, starejših od 15 let….