Starejša vs mlajša generacija

Starejša generacija direktorjev je odraščala ob tradicionalnih medijih (TV in tisk), ki pa danes izgubljajo občinstvo in oglaševalske proračune. Le-ti se selijo na spletne strani, v mobilno telefonijo, socialne…

Preberi več

Velika Britanija: prvi v spletnem oglaševanju

Več kot polovico vsega spletnega oglaševalskega proračuna v zahodni Evropi naj bi zapravili v Veliki Britaniji. Do leta 2011 naj bi se ta delež povečal na 52,6 odstotka oz….

Preberi več

Napoved: porast spletnega oglaševanja za 29 odstotkov

Podjetje Zenith Optimedia je napovedalo počasno in stalno rast globalnih oglaševalskih proračunov, in sicer 3,7-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2006; za spletno oglaševanje napovedujejo 29-odstotno rast.

Preberi več

Družbene mreže že za otroke

Do nedavnega so družbene mreže uporabljali predvsem mladi v starosti od 15 do 28 let za izmenjavo glasbe, novic in druženje. V zadnjem času pa so podjetja kot npr….

Preberi več

Spletno bančništvo raste počasneje

Po podatkih podjetja eMarketer naj bi uporaba spletnega bančništva v ZDA v letu 2007 narasla za 9,5 odstotka, torej na skoraj 80 milijonov uporabnikov, ki so vsaj enkrat v…

Preberi več

IAB: spletni oglaševalski proračun za 2006

V letu 2006 se je spletni oglaševalski proračun povečal za 35 odstotkov in dosegel 16,9 milijarde dolarjev. Na tako povečanje je vplivalo zadnje četrtletje, kjer je bil proračun 4,8…

Preberi več

ZDA: polovico prostega časa na internetu

Glede na raziskavo podjetja Media-Screen naj bi uporabniki v ZDA preživeli na internetu eno uro in štirideset minut dnevno, kar je 48 odstotkov posameznikovega prostega časa.

Preberi več

Podvojeni proračuni za internet v Evropi

Po podatkih podjetja Forrester Research naj bi se proračuni za spletno oglaševanje v Evropi do leta 2012 podvojili: leta 2006 so znašali 7,5 milijarde evrov, do leta 2012 pa…

Preberi več

Google in in-stream video oglasi

Google je začel s testiranjem in-stream video oglasov.

Preberi več

Blagovne znamke/ikone v digitalnem svetu

Primeri znanih blagovnih znamk/ikon, ki so jih prilagodili za digitalne medije: Uncle Ben, Mr. Peanut in Michelin Man.

Preberi več

Arhiv