Spletno oglaševanje v prvi polovici 2007

V prvi polovici 2007 je spletno oglaševanje v ZDA doseglo 4,9 milijarde dolarjev, kar je za 26 odstotkov višji prihodek kot v prvi polovici lanskega leta (podatki podjetja IAB…

Preberi več

WEB 2.0 zanemarja dizajn spletnih strani

Web 2.0 je za uporabnika vsekakor »prijaznejši« v smislu uporabnosti, po drugi strani pa na ta račun trpi oblikovalska plat spletnih strani.

Preberi več

Britanci največji oglaševalci na spletu

Velika Britanija – model za razporejanje medijskih sredstev v prihodnosti.

Preberi več

Nemčija največja internetna populacija v EU

Tri četrtine uporabnikov interneta v Nemčiji prek spleta tudi nakupuje.

Preberi več

Ženske – definicija ciljne skupine

Stara je med 25 in 54 let, želi si izvedeti več o vaši blagovni znamki, vendar nima časa in potrpljenja za nepomembne informacije – zanima jo samo bistvo. Ženska,…

Preberi več

Honeyshead – nova spletna stran

Honeyshead je nova spletna stran, ki združuje blagovne znamke in zabavo. Ne gre za spletno oglaševanje v tradicionalnem pomenu: nič bannerjev, nič 30 sekundnih spotov.

Preberi več

Video oglasi

Po podatkih podjetja Adtech AG, imajo video oglasi v Evropi v primerjavi z drugimi spletnimi oglasi največji RPK (razmerje med prikazi in kliki).

Preberi več

Dvajset odstotkov medijskih sredstev za nove medije

Vodilni v marketingu namenjajo 20 odstotkov vseh sredstev za oglaševanje preizkušanju novih medijev.

Preberi več

Video oglasi priljubljeni med uporabniki spletnih medijev

30-sekundne video oglase, ki se vrtijo pred prikazom vsebine na spletnem mestu (t. i. pre-roll ads), potrošniki sprejemajo z odobravanjem, trdi organizacija Online Publisher Association. Omenjeni oglasi so v…

Preberi več

Profil blogerjev v Sloveniji – Blogres 2007 (iPROM – Valicon)

Katja Vukčevič (Valicon) na Blogresu predstavila prve izsledke nove raziskave o uporabi interneta v Sloveniji, ki jo izvajata iPROM in Valicon. V predavanju se je osredotočila na profil slovenskih…

Preberi več

Arhiv