NOVICE IZ SVETA
V letu 2006 se je spletni oglaševalski proračun povečal za 35 odstotkov in dosegel 16,9 milijarde dolarjev. Na tako povečanje je vplivalo zadnje četrtletje, kjer je bil proračun 4,8…
Glede na raziskavo podjetja Media-Screen naj bi uporabniki v ZDA preživeli na internetu eno uro in štirideset minut dnevno, kar je 48 odstotkov posameznikovega prostega časa.
Po podatkih podjetja Forrester Research naj bi se proračuni za spletno oglaševanje v Evropi do leta 2012 podvojili: leta 2006 so znašali 7,5 milijarde evrov, do leta 2012 pa…
Google je začel s testiranjem in-stream video oglasov.
Primeri znanih blagovnih znamk/ikon, ki so jih prilagodili za digitalne medije: Uncle Ben, Mr. Peanut in Michelin Man.
Po podatkih raziskave podjetja PricewaterhouseCoopers je doseglo spletno oglaševanje v letu 2006 znotraj trinajstih držav, ki so članice Evropske mreže IAB, 8,003 milijarde evrov (10,08 milijarde dolarjev). Največji spletni…
Po podatkih podjetja Borell Associates naj bi avtomobilska industrija v letošnjem letu namenila 31 milijard dolarjev za oglaševanje, medtem ko naj bi se skupen oglaševalski proračun v naslednjih petih…
Na spletni strani Care2.com lahko beremo članke o naravni kuhi, čiščenju, predvsem pa o zdravem načinu življenja. Pojavljajo se oglaševalci z »zelenimi« blagovnimi znamkami.
V prvi polovici 2007 je spletno oglaševanje v ZDA doseglo 4,9 milijarde dolarjev, kar je za 26 odstotkov višji prihodek kot v prvi polovici lanskega leta (podatki podjetja IAB…
Web 2.0 je za uporabnika vsekakor »prijaznejši« v smislu uporabnosti, po drugi strani pa na ta račun trpi oblikovalska plat spletnih strani.