IAB: spletni oglaševalski proračun za 2006

V letu 2006 se je spletni oglaševalski proračun povečal za 35 odstotkov in dosegel 16,9 milijarde dolarjev. Na tako povečanje je vplivalo zadnje četrtletje, kjer je bil proračun 4,8…

Preberi več

ZDA: polovico prostega časa na internetu

Glede na raziskavo podjetja Media-Screen naj bi uporabniki v ZDA preživeli na internetu eno uro in štirideset minut dnevno, kar je 48 odstotkov posameznikovega prostega časa.

Preberi več

Podvojeni proračuni za internet v Evropi

Po podatkih podjetja Forrester Research naj bi se proračuni za spletno oglaševanje v Evropi do leta 2012 podvojili: leta 2006 so znašali 7,5 milijarde evrov, do leta 2012 pa…

Preberi več

Google in in-stream video oglasi

Google je začel s testiranjem in-stream video oglasov.

Preberi več

Blagovne znamke/ikone v digitalnem svetu

Primeri znanih blagovnih znamk/ikon, ki so jih prilagodili za digitalne medije: Uncle Ben, Mr. Peanut in Michelin Man.

Preberi več

Spletni oglaševalski proračuni v Evropi

Po podatkih raziskave podjetja PricewaterhouseCoopers je doseglo spletno oglaševanje v letu 2006 znotraj trinajstih držav, ki so članice Evropske mreže IAB, 8,003 milijarde evrov (10,08 milijarde dolarjev). Največji spletni…

Preberi več

Več avtomobilskega oglaševanja na internetu

Po podatkih podjetja Borell Associates naj bi avtomobilska industrija v letošnjem letu namenila 31 milijard dolarjev za oglaševanje, medtem ko naj bi se skupen oglaševalski proračun v naslednjih petih…

Preberi več

Ekološka ozaveščenost »online«

Na spletni strani Care2.com lahko beremo članke o naravni kuhi, čiščenju, predvsem pa o zdravem načinu življenja. Pojavljajo se oglaševalci z »zelenimi« blagovnimi znamkami.

Preberi več

Spletno oglaševanje v prvi polovici 2007

V prvi polovici 2007 je spletno oglaševanje v ZDA doseglo 4,9 milijarde dolarjev, kar je za 26 odstotkov višji prihodek kot v prvi polovici lanskega leta (podatki podjetja IAB…

Preberi več

WEB 2.0 zanemarja dizajn spletnih strani

Web 2.0 je za uporabnika vsekakor »prijaznejši« v smislu uporabnosti, po drugi strani pa na ta račun trpi oblikovalska plat spletnih strani.

Preberi več

Arhiv