NOVICE IZ SVETA
Raziskava podjetja Pew je pokazala, da 62 odstotkov uporabnikov, ki gledajo spletni video, raje gledajo profesionalne video posnetke kot amaterske. 13 odstotkov teh uporabnikov je video spremljala v sklopu…
Potrošniki, ki so izpostavljeni spletnemu oglaševanju, pred nakupom opravijo spletno raziskovanje, nato pa v trgovinah opravijo 41 % več nakupov kot tisti, ki niso izpostavljeni spletnemu oglaševanju.
Po podatkih ameriškega združenja Newspaper Association of America je v drugem četrtletju letošnjega leta spletne časopise bralo 59 milijonov uporabnikov, kar predstavlja 37,3 odstotka vse internetne populacije. V primerjavi…
Spletno oglaševanje v ZDA naj bi po napovedih Veronis Suhler Stevenson (VSS) do leta 2011 prehitelo oglaševanje v tisku. Nekateri analitiki še napovedujejo, da se bo v Združenem Kraljestvu…
Starejša generacija direktorjev je odraščala ob tradicionalnih medijih (TV in tisk), ki pa danes izgubljajo občinstvo in oglaševalske proračune. Le-ti se selijo na spletne strani, v mobilno telefonijo, socialne…
Več kot polovico vsega spletnega oglaševalskega proračuna v zahodni Evropi naj bi zapravili v Veliki Britaniji. Do leta 2011 naj bi se ta delež povečal na 52,6 odstotka oz….
Podjetje Zenith Optimedia je napovedalo počasno in stalno rast globalnih oglaševalskih proračunov, in sicer 3,7-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2006; za spletno oglaševanje napovedujejo 29-odstotno rast.
Do nedavnega so družbene mreže uporabljali predvsem mladi v starosti od 15 do 28 let za izmenjavo glasbe, novic in druženje. V zadnjem času pa so podjetja kot npr….
Po podatkih podjetja eMarketer naj bi uporaba spletnega bančništva v ZDA v letu 2007 narasla za 9,5 odstotka, torej na skoraj 80 milijonov uporabnikov, ki so vsaj enkrat v…
V letu 2006 se je spletni oglaševalski proračun povečal za 35 odstotkov in dosegel 16,9 milijarde dolarjev. Na tako povečanje je vplivalo zadnje četrtletje, kjer je bil proračun 4,8…