NOVICE IZ SVETA
Družabne mreže omogočajo uporabnikom povezovanje preko interneta. V eni od raziskav podjetja comScore se je izkazalo, da je več kot polovica vseh uporabnikov družabnih mrež starih petintrideset let in…
Po podatkih podjetja eMarketer naj bi se v naslednjih petih letih povečal oglaševalski proračun na spletnih straneh z vsebino, ki jo ustvarjajo uporabniki (UGC) – do leta 2011 naj…
V ZDA je spletni proračun lani zrasel za 34,6 odstotka, v Veliki Britaniji pa za 47 odstotkov. V letošnjem letu napovedujejo v Veliki Britaniji povečanje za 31 odstotkov (skupaj…
Google je objavil podatke o prihodku za drugo četrtletje tega leta, v katerem je ustvaril 3,8 milijarde ameriških dolarjev, kar je za 6 odstotkov več kot v prvem četrtletju…
Raziskava podjetja Media Research je pokazala, da velja med Američani internet za drugi najpomembnejši medij, glede zanimivosti in novosti pa zaseda prvo mesto.
Tretjina študentov v ZDA bo potrebščine za študij nakupovala “on-line”.
Spletno oglaševanje bo do leta 2011 prehitelo vse ostale oblike oglaševanja, ugotavlja Veronis Suhler Stevenson. Poraba sredstev za oglaševanje bo do leta 2011 dosegla 62 milijard $, kar pomeni,…
Velika medijska podjetja kot so Hearst, Discovery Communications in CBS Interactive investirajo v spletne medije, vendar ne vedo natančno kaj z njimi početi, ko jih enkrat dobijo.
Po ugotovitvah Online Publishers Association, uporabniki interneta največ časa preživijo na vsebinskih spletnih straneh.
Po podatkih podjetja eMarketer naj bi oglaševalci v ZDA na spletnih straneh s športno vsebino zakupili oglasni prostor (iskalni marketing in napredni oglasi) v vrednosti 727 milijonov ameriških dolarjev…