Družabne mreže za vse starosti

Družabne mreže omogočajo uporabnikom povezovanje preko interneta. V eni od raziskav podjetja comScore se je izkazalo, da je več kot polovica vseh uporabnikov družabnih mrež starih petintrideset let in…

Preberi več

Vsebine, ki jih ustvarjajo uporabniki (UGC)

Po podatkih podjetja eMarketer naj bi se v naslednjih petih letih povečal oglaševalski proračun na spletnih straneh z vsebino, ki jo ustvarjajo uporabniki (UGC) – do leta 2011 naj…

Preberi več

ZDA vs Velika Britanija

V ZDA je spletni proračun lani zrasel za 34,6 odstotka, v Veliki Britaniji pa za 47 odstotkov. V letošnjem letu napovedujejo v Veliki Britaniji povečanje za 31 odstotkov (skupaj…

Preberi več

Google – prihodek v drugem četrtletju 2007

Google je objavil podatke o prihodku za drugo četrtletje tega leta, v katerem je ustvaril 3,8 milijarde ameriških dolarjev, kar je za 6 odstotkov več kot v prvem četrtletju…

Preberi več

Raziskava: Internet vs ostali mediji

Raziskava podjetja Media Research je pokazala, da velja med Američani internet za drugi najpomembnejši medij, glede zanimivosti in novosti pa zaseda prvo mesto.

Preberi več

Tretjina študentov v ZDA bo nakupovala “on-line”

Tretjina študentov v ZDA bo potrebščine za študij nakupovala “on-line”.

Preberi več

Spletno oglaševanje bo do leta 2011 prehitelo vse ostale oblike

Spletno oglaševanje bo do leta 2011 prehitelo vse ostale oblike oglaševanja, ugotavlja Veronis Suhler Stevenson. Poraba sredstev za oglaševanje bo do leta 2011 dosegla 62 milijard $, kar pomeni,…

Preberi več

So velika medijska podjetja lahko uspešna tudi na spletu ?

Velika medijska podjetja kot so Hearst, Discovery Communications in CBS Interactive investirajo v spletne medije, vendar ne vedo natančno kaj z njimi početi, ko jih enkrat dobijo.

Preberi več

Uporabniki se na vsebinskih spletnih straneh zadržujejo dlje

Po ugotovitvah Online Publishers Association, uporabniki interneta največ časa preživijo na vsebinskih spletnih straneh.

Preberi več

Spletne strani s športno vsebino

Po podatkih podjetja eMarketer naj bi oglaševalci v ZDA na spletnih straneh s športno vsebino zakupili oglasni prostor (iskalni marketing in napredni oglasi) v vrednosti 727 milijonov ameriških dolarjev…

Preberi več

Arhiv