Uporabniki se na vsebinskih spletnih straneh zadržujejo dlje

Po ugotovitvah Online Publishers Association, uporabniki interneta največ časa preživijo na vsebinskih spletnih straneh.

Preberi več

Spletne strani s športno vsebino

Po podatkih podjetja eMarketer naj bi oglaševalci v ZDA na spletnih straneh s športno vsebino zakupili oglasni prostor (iskalni marketing in napredni oglasi) v vrednosti 727 milijonov ameriških dolarjev…

Preberi več

Družabni marketing večinoma neuspešen

Podjetje Jupiter Research odkriva, da se odrasli, ki sodijo v kategorijo zagovornikov blagovnih znamk, redko odzovejo na prijeme družabnega trženja (social marketing). Na spletu več časa namenijo raziskovanju in…

Preberi več

Spletno oglaševanje pospešuje “off line” prodajo

Potrošniki, ki so izpostavljeni spletnemu oglaševanju, pred nakupom opravijo spletno raziskovanje, nato pa v trgovinah opravijo 41 % več nakupov kot tisti, ki niso izpostavljeni spletnemu oglaševanju.

Preberi več

Uporabniki vedno več berejo spletne časopise

Po podatkih ameriškega združenja Newspaper Association of America je v drugem četrtletju letošnjega leta spletne časopise bralo 59 milijonov uporabnikov, kar predstavlja 37,3 odstotka vse internetne populacije. V primerjavi…

Preberi več

Uporabniki raje gledajo profesionalni video

Raziskava podjetja Pew je pokazala, da 62 odstotkov uporabnikov, ki gledajo spletni video, raje gledajo profesionalne video posnetke kot amaterske. 13 odstotkov teh uporabnikov je video spremljala v sklopu…

Preberi več

Spletno oglaševanje v ZDA kmalu pred oglaševanjem v tisku

Spletno oglaševanje v ZDA naj bi po napovedih Veronis Suhler Stevenson (VSS) do leta 2011 prehitelo oglaševanje v tisku. Nekateri analitiki še napovedujejo, da se bo v Združenem Kraljestvu…

Preberi več

Starejša vs mlajša generacija

Starejša generacija direktorjev je odraščala ob tradicionalnih medijih (TV in tisk), ki pa danes izgubljajo občinstvo in oglaševalske proračune. Le-ti se selijo na spletne strani, v mobilno telefonijo, socialne…

Preberi več

Velika Britanija: prvi v spletnem oglaševanju

Več kot polovico vsega spletnega oglaševalskega proračuna v zahodni Evropi naj bi zapravili v Veliki Britaniji. Do leta 2011 naj bi se ta delež povečal na 52,6 odstotka oz….

Preberi več

Napoved: porast spletnega oglaševanja za 29 odstotkov

Podjetje Zenith Optimedia je napovedalo počasno in stalno rast globalnih oglaševalskih proračunov, in sicer 3,7-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2006; za spletno oglaševanje napovedujejo 29-odstotno rast.

Preberi več

Arhiv