BMW za en dan prevzel NYTimes.com

Uporabniki, ki so si v ponedeljek želeli ogledati spletno stran NYTimes.com, so naleteli na majhno presenečenje. Namesto naslovne strani jih je namreč pričakal popolnoma črn ekran, nekaj sekund za…

Preberi več

Posredovanje kuponov s popusti v digitalni dobi

Vse več trgovskih verig in podjetij se v zadnjem času odloča za nove načine posredovanja kuponov s popusti svojim kupcem. Kljub temu, da lahko večino kuponov še vedno najdemo…

Preberi več

Kako izkoristiti potencial spletnega video oglaševanja?

Če želi spletno video oglaševanje zares zacveteti, mu bo potrebno določiti standarde, še posebej, ko je govora o formatih, ogledih, video predvajalnikih in metrikah. Dobra novica pa je, da…

Preberi več

Blagovne znamke iz sveta visoke mode se podajajo v svet spletnega oglaševanja

Blagovne znamke iz sveta visoke mode so se zaradi zmanjšanih oglaševalskih sredstev odločile podati na za njih dokaj neznano področje spletnega oglaševanja. Modne oglase z novimi kolekcijami, ki smo…

Preberi več

Blagovne znamke s pozitivnimi doprinosi za spletne skupnosti

Oglaševalci se morajo zavedati, da, ko blagovna znamka vstopa v prostor spletnih skupnosti, se ne sme vprašati »Kaj lahko jaz kot BZ s tem vstopom pridobim?«, pač pa »Kaj…

Preberi več

Google še vedno na vrhu med iskalniki

Google je v novi raziskavi ComScore-a znova pokazal trenutno premoč med iskalniki. S 65-odstotnim deležem je daleč za sabo pustil Yahoo in Microsoft, ki sta skupaj zabeležila 28-odstotni delež….

Preberi več

Kako učinkovito oglaševati na Facebooku?

Facebook je spletna skupnost, ki še vedno pridobiva uporabnike, vedno bolj pa je priljubljen tudi med oglaševalci. Trenutno je na Facebooku preko 300.000 personaliziranih strani, od tega jih kar…

Preberi več

Na svetovni ravni bodo prihodki iz serviranja oglasov do leta 2013 dosegli 185 milijonov ameriških dolarjev

Z 79 milijoni bo Severna Amerika predstavljala največji trg za oglasne strežnike,daleč zadaj na drugem mestu pa bo, po predvidevanjih ABI Research, Azijsko-Pacifiški trg, ki bo leta 2013 dosegel…

Preberi več

GAP predstavlja inovativno oglaševalsko kampanjo

V teh dneh bo podjetje GAP javnosti predstavilo novo oglaševalsko kampanjo, s pomočjo katere bodo promovirali svoj novi izdelek, klasične jeans hlače. Kampanja je zasnovana precej netradicionalno in inovativno,…

Preberi več

Nike nadgrajuje svoj sistem za tek z orodji, ki jih omogoča splet 2.0

Nike se je odločil močno nadgraditi svoj popularni sistem, Nike Plus, ki ga uporabljajo tekači za spremljanje svojega teka prek spleta. Sistem naj bi vključeval več uporabniško prijaznih stvari….

Preberi več

Arhiv