Komuniciranje lepotnih izdelkov na spletu

Kljub vse večjemu porastu najrazličnejših spletnih trgovin, ljudje lepotne izdelke še vedno raje kupujemo v trgovinah, kjer jih lahko tudi preizkusimo. Ravno v tem je razlog, da se v…

Preberi več

Adobe Systems kupil podjetje za analizo spletnega prometa

Adobe Systems, ki se ukvarja z izdelavo programske opreme za ustvarjanje vsebin (npr. programi Photoshop, Flash, Acrobat,…) je javnosti naznanil, da bo kupil podjetje za spletno analizo, Omniture. Na…

Preberi več

Na Facebook-u že 300 milijonov uporabnikov

Facebook je v tem tednu zabeležil dva pomembna dogodka. Število uporabnikov je doseglo število 300 milijonov, prvič od svoje vzpostavitve pa je začel poslovati z dobičkom. Kljub uspešnim…

Preberi več

Bing: slika je vredna več kot tisoč besed

Najnovejši izdelek podjetja Microsoft, spletni iskalnik Bing, je tržišču predstavil novost, in sicer slikovno iskanje po spletu. Tako se rezultati iskanja ne prikazujejo kot besedilo, temveč kot slike, kar…

Preberi več

V vsakem petem »tweetu« je omenjeno ime blagovne znamke ali izdelka

Raziskovalci z univerze Penn State so pri pregledu 500.000 objavljenih »tweetov« na spletni skupnosti Twitter ugotovili, da jih je 20% vsebovalo omembo posamezne blagovne znamke ali izdelka. Omembe…

Preberi več

Mobilni uporabniki manj klikajo na oglase

Sodeč po najnovejših podatkih so mobilni spletni uporabniki manj dovzetni za oglase – raziskava je pokazala, da le-ti kar za polovico manj klikajo na oglase, katerim so izpostavljeni. Medtem…

Preberi več

Polovica odraslih Američanov ideje in informacije za potovanja poišče na spletu

Vse več Američanov svoja potovanja načrtuje s pomočjo spleta. Letos se je tako skoraj polovica odraslih odločila informacije o bodočih potovanjih poiskati na spletu. Največkrat so iskali informacije o…

Preberi več

Modna industrija bo morala vstopiti v dobo spletnega mreženja

Poznavalci ocenjujejo, da se bo tudi modna industrija morala prilagoditi novim trendom spletnega oglaševanja in komuniciranja ter se podati v sfere spletnega mreženja. Ker največji mediji modne industrije, tiskane…

Preberi več

Po zdravstvene informacije na splet

V letošnjem letu naj bi kar 78% spletnih uporabnikov v ZDA poiskalo zdravstvene informacije na spletu. Skoraj polovica je te informacije poiskala v iskalnikih, 20% pa jih je obiskalo…

Preberi več

Nove možnosti oglaševanja na Google-u

Google je v sredo predstavil nove možnosti oglaševanja na iskalniku, ki so še bolj prilagojene uporabnikom in predvsem učinkovitejše za oglaševalce. Tekstovni oglas tako že lahko vsebuje več povezav…

Preberi več

Arhiv