Samodejno posodabljanje statusov na spletnih skupnostih 10.000 metrov nad tlemi

Letalska družba Lufthansa je za svoje potnike ustvarila spletno aplikacijo MySkyStatus, ki bo na njihovih profilih spletnih skupnosti Twitter in Facebook kar med letom objavljala najnovejše podatke o…

Preberi več

Na Youtube-u si uporabniki vsak dan ogledajo 1 milijardo video posnetkov

Eden izmed ustanoviteljev spletne strani Youtube.com, Chad Hurley, je preko svojega bloga oznanil, da si uporabniki prvič v zgodovini Youtube-a dnevno ogledajo več kot 1 milijardo video posnetkov. Obeležitev…

Preberi več

Facebook še vedno najbolj obiskana spletna skupnost

Novi podatki o obiskanosti spletnih skupnosti v Združenih državah Amerike kažejo, da je Facebook še vedno trdno na prvem mestu s skoraj 60-odstotnim deležem, najbližji tekmec je MySpace s…

Preberi več

Do lepših slik na profilih spletnih skupnosti z Estee Lauder

Priznana kozmetična blagovna znamka Estee Lauder bo v kratkem pričela z novo kampanjo, v kateri bo svojim ameriškim uporabnicam ponudila možnost brezplačne preobrazbe in profesionalnega slikanja, končne slike pa…

Preberi več

General Mills in Yahoo! se želita približati generaciji »Baby-boom«

Pri podjetju General Mills se želijo približati generaciji »baby-boom« s posebno kampanjo, imenovano “Vitality” (Vitalnost). Oglaševalska kampanja poteka v okviru Yahoo! News in Yahoo! Games ter vsebuje vsebino, povezano…

Preberi več

Uporabniki bolj dojemljivi za oglase, ki se dopolnjujejo z vsebino spletnih strani

Uporabniki na spletu si raje ogledajo in lažje zapomnijo oglase, ki se dobro dopolnjujejo z vsebino na spletnih straneh. MTV Networks in Insight Express sta namreč opravila raziskavo, v…

Preberi več

V septembru se je število uporabnikov Facebook-a povečalo za 8,6 odstotka

V mesecu septembru je po statističnih podatkih »Inside Facebook« število uporabnikov te priljubljene spletne skupnosti v ZDA zraslo kar za 8,6% in zdaj znaša približno 88,3 milijonov. Čeprav so…

Preberi več

Levi’s nadaljuje svojo inovativno »Go Forth« kampanjo z avanturistično igro

Podjetje Levi’s je javnosti predstavilo tretji del nove oglaševalske kampanje »Go Forth«, ki je sestavljena iz historično-avanturistične igre, v okviru katere obiskovalci tako na spletu kot v »resničnem« življenju…

Preberi več

Nova pravila za blogerje, ki v zameno za plačilo pišejo o oglaševalcih

Ameriška Federal Trade Commission, ki je med drugim zadolžena tudi za varovanje pravic potrošnikov, je v ponedeljek predstavila nova pravila za oglaševanje, ki so predvsem posledica vse večje »prikrite«…

Preberi več

Spletne skupnosti takoj za elektronsko pošto v letu 2010

Ustvarjanje prisotnosti v spletnih skupnostih bo ena izmed glavnih prioritet tržnikov v letu 2010, saj jih kar šest od desetih namerava v prihodnjem letu vložiti sredstva v tovrstno oglaševanje….

Preberi več

Arhiv