Taco Bell in dietna prehrana?

Tudi mehiška restavracija s hitro prehrano Taco Bell se je začela oglaševati kot ponudnik zdrave in dietne prehrane. Tako lahko v najnovejšem oglasu zasledimo redno uporabnico Taco Bell restavracij,…

Preberi več

Apple-ove blagovne znamke najodmevnejše v spletnih skupnostih

Podjetje Virtue je naredilo seznam blagovnih znamk, ki se najpogosteje pojavljajo v spletnih skupnostih Facebook in Twitter ter v različnih blogih. Večina kategorij izdelkov je tam sicer prisotna, vendar…

Preberi več

Največja zaslužkarja na Twitterju

Twitter sicer še išče najboljši oglaševalski model, ga pa nekateri uporabniki že uspešno uporabljajo za lasten zaslužek z oglaševanjem. Prva izmed njih je ameriška zvezdnica Kim Kardashian, ki…

Preberi več

Največkrat uporabljene in najbolj uspešne trženjske taktike na spletnih skupnostih

Septembrska raziskava Marketing Prof-a o uporabi spletnih skupnosti med tržniki v podjetjih je pokazala, da največkrat uporabljene trženjske taktike na spletnih skupnostih niso nujno najbolj uspešne. Tako so…

Preberi več

Spletni video – najboljši format v spletnem oglaševanju

Eyeblaster ugotavlja, da je kreativa ključ do odzivnejših spletnih oglasov. In spletni oglasi, ki vsebujejo video, so daleč spredaj, saj pritegnejo največ pozornosti in imajo najdlje trajajoči učinek. To…

Preberi več

Davčni svetovalci odslej tudi na spletnih skupnostih

Ameriško podjetje H&R, ki s posebnimi računalniškimi programi in svetovanji Američanom pomaga pri prijavi davkov, se je promocije novega programa »H&R Block At Home« lotilo na malce drugačne načine…

Preberi več

CocaCola lansirala novo kampanjo na spletni skupnosti Facebook

Podjetje CocaCola je za promocijo pijače CocaCola Zero v okviru skupnosti Facebook ustvarilo aplikacijo »Coke Zero Facial Profiler«, s pomočjo katere lahko uporabniki poiščejo svoje »dvojnike«. Aplikacija je zasnovana…

Preberi več

Na ženske iz generacije Y močno vplivajo spletne skupnosti

Iz poročila, ki so ga izvedli pri PopSugar in Radar Research, je razvidno, da na ženske in generacije Y močno vplivajo spletne skupnosti. Tako je pri njih, na primer,…

Preberi več

Odrasli uporabniki interneta po spletu brskajo povprečno 13 ur na teden

Nedavni rezultati ankete, ki so jo opravili pri Harris Interactive, kažejo, da povprečna odrasla oseba v ZDA na internetu preživi približno 13 ur na teden. Poleg tega je zanimivo…

Preberi več

Internet na štirih kolesih

Ford bo v okviru predstavitve nove generacije »priključenih avtomobilov« spremenil svoja vozila v potujoče wi-fi točke. Podjetje bo namreč predstavilo novo tehnologijo, s pomočjo katere bodo lahko lastniki Fordovih…

Preberi več

Arhiv