NOVICE IZ SVETA
Tudi mehiška restavracija s hitro prehrano Taco Bell se je začela oglaševati kot ponudnik zdrave in dietne prehrane. Tako lahko v najnovejšem oglasu zasledimo redno uporabnico Taco Bell restavracij,…
Podjetje Virtue je naredilo seznam blagovnih znamk, ki se najpogosteje pojavljajo v spletnih skupnostih Facebook in Twitter ter v različnih blogih. Večina kategorij izdelkov je tam sicer prisotna, vendar…
Twitter sicer še išče najboljši oglaševalski model, ga pa nekateri uporabniki že uspešno uporabljajo za lasten zaslužek z oglaševanjem. Prva izmed njih je ameriška zvezdnica Kim Kardashian, ki…
Septembrska raziskava Marketing Prof-a o uporabi spletnih skupnosti med tržniki v podjetjih je pokazala, da največkrat uporabljene trženjske taktike na spletnih skupnostih niso nujno najbolj uspešne. Tako so…
Eyeblaster ugotavlja, da je kreativa ključ do odzivnejših spletnih oglasov. In spletni oglasi, ki vsebujejo video, so daleč spredaj, saj pritegnejo največ pozornosti in imajo najdlje trajajoči učinek. To…
Ameriško podjetje H&R, ki s posebnimi računalniškimi programi in svetovanji Američanom pomaga pri prijavi davkov, se je promocije novega programa »H&R Block At Home« lotilo na malce drugačne načine…
Podjetje CocaCola je za promocijo pijače CocaCola Zero v okviru skupnosti Facebook ustvarilo aplikacijo »Coke Zero Facial Profiler«, s pomočjo katere lahko uporabniki poiščejo svoje »dvojnike«. Aplikacija je zasnovana…
Iz poročila, ki so ga izvedli pri PopSugar in Radar Research, je razvidno, da na ženske in generacije Y močno vplivajo spletne skupnosti. Tako je pri njih, na primer,…
Nedavni rezultati ankete, ki so jo opravili pri Harris Interactive, kažejo, da povprečna odrasla oseba v ZDA na internetu preživi približno 13 ur na teden. Poleg tega je zanimivo…
Ford bo v okviru predstavitve nove generacije »priključenih avtomobilov« spremenil svoja vozila v potujoče wi-fi točke. Podjetje bo namreč predstavilo novo tehnologijo, s pomočjo katere bodo lahko lastniki Fordovih…