P&G bo preučeval potrošniške navade s pomočjo spletne trgovine

Podjetje P&G bo v naslednjih nekaj dnevih ustanovilo spletno trgovino, ki bo po besedah predstavnice podjetja Tressie Long služila raziskovalnim namenom in bo delovala kot »preučevalni laboratorij«. Preko spletne…

Preberi več

Avon vpeljal nove pristope za Facebook generacijo

Avonova blagovna znamka za mlajše ženske, Mark, je ubrala nove pristope pri oglaševanju: direktni marketing s pomočjo 40.000 »Mark deklet«, ki jih najdemo po vsej severni Ameriki, poleg tega…

Preberi več

Pepsi raje na splet kot na Superbowl

Letošnji Superbowl, ki je v Združenih državah Amerike skoraj vsako leto najbolj gledana televizijska vsebina, cene za posamezne oglase pa dosežejo tudi 3 milijone dolarjev, bo izgubil enega največjih…

Preberi več

Gillette v novi oglaševalski kampanji gosti znane glasbenike

Gillette je javnosti predstavilo svojo novo oglaševalsko kampanjo, katere osnova so kratki dokumentarni filmi, ki prikazujejo svetovno znane glasbenike v zaodrju, tik preden se odpravijo na oder. V video…

Preberi več

Nova McDonal’s-ova globalna kampanja

McDonald’s je začel z novo globalno oglaševalsko kampanjo v okviru sponzorstva zimskih olimpijskih iger v Vancouvru, namenjen pa je predvsem promociji izdelka Chicken McNuggets. V kampanji, ki vsebuje tudi…

Preberi več

Akcije, ki so aktivno vključile potrošnike, zmagale

Kar devet od desetih najboljših oglaševalskih akcij v letu 2009 je vključevalo aktivno sodelovanje potrošnikov, je pokazala raziskava »Big Won 2009«. Patrick Collister, izdajatelj poročila, pravi, da gre res…

Preberi več

Twitter išče nove sodelavce

Oglasi za nove sodelavce, ki jih je objavilo podjetje Twitter, namigujejo na to, da je storitev spletnega mreženja vendarle postala precej dobičkonosna. V lanskem letu je Twitter obratoval s…

Preberi več

Avtomobilska in farmacevtska industrija leta 2009 največ vložili v oglaševanje

Čeprav so napovedi kazale, da bo leto 2009 za avtomobilsko in farmacevtsko industrijo precej črno, raziskave kažejo, da sta prav ti industriji vendarle vložili največ sredstev v oglaševanje. Avtomobilisti…

Preberi več

Kako doseči najstnike?

Za dosego najstnikov, ki ima kar precejšnjo kupno moč (tako neposredno kot posredno, ko s svojimi mnenji vplivajo na nakupe družine in prijateljev), se morajo tržniki osredotočiti predvsem na…

Preberi več

Gledanje spletnih video vsebin najbolj priljubljeno novembra

Gledanje video vsebin na spletu je v lanskem letu močno naraslo, še posebej pa je bilo priljubljeno v mesecu novembru, ko si je kar 170,6 milijonov američanov ogledalo skupaj…

Preberi več

Arhiv