NOVICE IZ SVETA
Podjetje P&G bo v naslednjih nekaj dnevih ustanovilo spletno trgovino, ki bo po besedah predstavnice podjetja Tressie Long služila raziskovalnim namenom in bo delovala kot »preučevalni laboratorij«. Preko spletne…
Avonova blagovna znamka za mlajše ženske, Mark, je ubrala nove pristope pri oglaševanju: direktni marketing s pomočjo 40.000 »Mark deklet«, ki jih najdemo po vsej severni Ameriki, poleg tega…
Letošnji Superbowl, ki je v Združenih državah Amerike skoraj vsako leto najbolj gledana televizijska vsebina, cene za posamezne oglase pa dosežejo tudi 3 milijone dolarjev, bo izgubil enega največjih…
Gillette je javnosti predstavilo svojo novo oglaševalsko kampanjo, katere osnova so kratki dokumentarni filmi, ki prikazujejo svetovno znane glasbenike v zaodrju, tik preden se odpravijo na oder. V video…
McDonald’s je začel z novo globalno oglaševalsko kampanjo v okviru sponzorstva zimskih olimpijskih iger v Vancouvru, namenjen pa je predvsem promociji izdelka Chicken McNuggets. V kampanji, ki vsebuje tudi…
Kar devet od desetih najboljših oglaševalskih akcij v letu 2009 je vključevalo aktivno sodelovanje potrošnikov, je pokazala raziskava »Big Won 2009«. Patrick Collister, izdajatelj poročila, pravi, da gre res…
Oglasi za nove sodelavce, ki jih je objavilo podjetje Twitter, namigujejo na to, da je storitev spletnega mreženja vendarle postala precej dobičkonosna. V lanskem letu je Twitter obratoval s…
Čeprav so napovedi kazale, da bo leto 2009 za avtomobilsko in farmacevtsko industrijo precej črno, raziskave kažejo, da sta prav ti industriji vendarle vložili največ sredstev v oglaševanje. Avtomobilisti…
Za dosego najstnikov, ki ima kar precejšnjo kupno moč (tako neposredno kot posredno, ko s svojimi mnenji vplivajo na nakupe družine in prijateljev), se morajo tržniki osredotočiti predvsem na…
Gledanje video vsebin na spletu je v lanskem letu močno naraslo, še posebej pa je bilo priljubljeno v mesecu novembru, ko si je kar 170,6 milijonov američanov ogledalo skupaj…