Facebook druga najbolj obiskana spletna stran

Po zadnji raziskavi podjetja Compete, je Facebook.com januarja s 133 milijoni uporabnikov prehitel Yahoo.com in tako prvič postal druga najbolj obiskana spleta stran na svetu. Zmagovalec je sicer še…

Preberi več

Novo orodje za merjenje uspešnosti spletnih video kampanj

Podjetje Visible Measures je trgu predstavilo novo orodje za merjenje uspešnosti spletnih video oglaševalskih kampanj, imenovano Trends. Oglaševalcem daje podatke o prometu, uporabnikih in vključenosti za stotine različnih video…

Preberi več

Američani iščejo kupone za popuste na spletu

Nedavna razsikava je pokazala, da Američani kupone za popuste vedno pogosteje iščejo na spletnih straneh kot je Coupons.com in vse manj v tiskanih medijih. Na strani Coupons.com lahko uporabniki…

Preberi več

Spletni video vedno bolj priljubljen

V letu 2009 je priljubljenost spletnih video vsebin narasla kar za 19 %, pravijo pri ComScore Video Metrix, ki so opravili raziskavo 2009 US Digital Year in Review. Medtem…

Preberi več

Spletne vsebine, ki zanimajo ženske

Raziskava, ki so jo opravili na Oxford Internet Institute pravi, da novičarske vsebine na spletu išče kar 78% moških in le 71% žensk. Športne novice ali informacije pritegnejo kar…

Preberi več

Tržniki bodo v Facebook-u lahko spremljali konverzije

Pri Facebooku so končno napovedali prihod orodja, ki bo oglaševalcem, ki imajo tam postavljeno personalizirano stran, omogočal spremljanje konverzij, prikazov in klikov. S tem jim bodo pomagali pri boljšem…

Preberi več

Youtube.com dopolnil 5 let

Februar je bil očitno zelo popularen mesec za ustanavljanje spletnih skupnosti, saj je na začetku meseca rojstni dan praznoval Facebook, 14. 2. pa je peto obletnico delovanja zabeležil še…

Preberi več

Facebook in Twitter v boju za spletni olimpijski stolček

Med letošnjimi zimskimi olimpijskimi igrami bosta na svoj račun prišla predvsem Facebook in Twitter, ki kar tekmujeta v tem, kateri bo najbolj uspešno povezal oboževalce olimpijskih iger s športniki…

Preberi več

Gillette v svoji novi kampanji izkoristil sočasnost valentinovega in kitajskega novega leta

Pri podjetju Gillette so se odločili izkoristiti nenavadno sovpadanje dveh praznikov – valentinovega in kitajskega novega leta – za novo oglaševalsko kampanjo, ki je posvečena predvsem kitajskemu občinstvu mladih…

Preberi več

Podjetja morajo pojavljanje na spletnih skupnostih uskladiti s celotno strategijo podjetja

V času, ko se podjetja vse bolj pogosto pojavljajo na spletnih skupnostih, je pomembno poudariti, da brez jasno načrtovane strategije uspeh ni zagotovljen. Pri tem je zelo pomembno ,…

Preberi več

Arhiv