NOVICE IZ SVETA
Pri podjetju Gillette so se odločili izkoristiti nenavadno sovpadanje dveh praznikov – valentinovega in kitajskega novega leta – za novo oglaševalsko kampanjo, ki je posvečena predvsem kitajskemu občinstvu mladih…
V času, ko se podjetja vse bolj pogosto pojavljajo na spletnih skupnostih, je pomembno poudariti, da brez jasno načrtovane strategije uspeh ni zagotovljen. Pri tem je zelo pomembno ,…
Google je včeraj predstavil novo storitev »Google Buzz«, ki uporabnikom omogoča skupno uporabo in distribucijo vsebine na vseh spletnih skupnostih prek Gmaila in ostalih storitev v sklopu Google-a. …
Najbolj priljubljena spletna skupnost Facebook je oznanila, da bo odslej sama prevzela nadzor nad trženjem oglasnih pasic na svojih spletnih straneh in tako prekinila dolgotrajno sodelovanje, ki ga je…
V preteklosti so vse blagovne znamke, ki so želele privabiti matere, poskušale spodbuditi pogovor med njimi na igriščih. V času novih tehnologij pa to ni več tako preprosto. V…
Nova raziskava, ki so jo izvedli pri podjetju Vivaki, je pokazala, da gledalci spletnih video vsebin veliko raje pogledajo video oglas, če jim je dana možnost izbire, kateri oglas…
Spletna skupnost Facebook je včeraj, 4. 2., praznovala svoj šesti rojstni dan. Pred natanko šestimi leti je namreč skupnost zaživela pod imenom TheFacebook, takrat pa se je nahajala na…
Google je pričel z množičnim oglaševanjem novega brskalnika Chrome in je evropska velemesta, kot so Amsterdam, London in Paris, opremil z oglasi na podzemnih železnicah, v časopisih in na…
Adidas je še eno izmed podjetij, ki se je odločilo za nekoliko nestandardno oglaševanje. Na svoje športne copate je Adidas namreč natisnil promocijske kode, s pomočjo katerih novi lastniki…
Nekaj časa nazaj je Pepsi oznanil, da se bo namesto dragih televizijskih oglasov med Superbowl-om raje osredotočil na splet. Tako je sedaj predstavil kampanjo »Pepsi Refresh Project«, s katerimi…