Sinergija iskalnega marketinga in klasičnega oglaševanja

Medtem, ko kampanje, posredovane s pomočjo iskalnega marketinga, uporabnikom posredujejo oglase precej ciljano in glede na njihove vedenjske vzorce, klasične pasice (ravno obratno) zajamejo širok nabor spletnih uporabnikov, ki…

Preberi več

Zanesis lansiral izobraževalno kampanjo

Zanesis je v lanskem decembru lansiral izobraževalno kampanjo, ki je vsebovala oglase z napisi »Advertising is Creepy« (»Oglaševanje je srhljivo«) in je dosegla 600 milijonov prikazov. Zanesis je z…

Preberi več

Američani dnevne novice najpogosteje spremljajo prek televizije in spleta

Zadnja raziskava podjetja Pew Internet je pokazala, da Američani dnevne novice spremljajo preko različnih kanalov in medijev. 49% jih dnevno dobi informacije preko vsaj štirih različnih medijev, le 7%…

Preberi več

Potrošniki najbolj zaupajo lokalnim novičarskim spletnim portalom

Po raziskavi, ki jo je comScore opravil za Newspaper Association of America, so novičarski portali najbolj obiskani in najbolj zaupanja vredni viri spletnih novic. Kar 57 % od 3.050…

Preberi več

MySpace z novo obliko oglaševanja

MySpace je v fazi pospešenega preizkušanja nove oblike »In-stream« oglasa, ki se prikazuje med pregledovanjem aktivnosti prijateljev in posodabljanjem statusov. Prva sta tovrstno obliko oglaševanja preizkusila Coca Cola…

Preberi več

Ogled premier filmov sedaj tudi prek Facebook-a

Spletne skupnosti Facebook, MySpace in Youtube vse bolj postajajo portali za zabavo, kjer si lahko uporabniki ogledajo tudi ekskluzivne video vsebine. V preteklosti so različne televizijske mreže in studiji…

Preberi več

Tudi modni svet si prisvaja spletni video

Dve večji modni reviji sta se odločili, da bosta dogodke v sklopu »tedna mode« pokrivali s pomočjo spletnih video vsebin. S tem želijo uredniki predstaviti video vsebine kot enega…

Preberi več

Facebook druga najbolj obiskana spletna stran

Po zadnji raziskavi podjetja Compete, je Facebook.com januarja s 133 milijoni uporabnikov prehitel Yahoo.com in tako prvič postal druga najbolj obiskana spleta stran na svetu. Zmagovalec je sicer še…

Preberi več

Novo orodje za merjenje uspešnosti spletnih video kampanj

Podjetje Visible Measures je trgu predstavilo novo orodje za merjenje uspešnosti spletnih video oglaševalskih kampanj, imenovano Trends. Oglaševalcem daje podatke o prometu, uporabnikih in vključenosti za stotine različnih video…

Preberi več

Američani iščejo kupone za popuste na spletu

Nedavna razsikava je pokazala, da Američani kupone za popuste vedno pogosteje iščejo na spletnih straneh kot je Coupons.com in vse manj v tiskanih medijih. Na strani Coupons.com lahko uporabniki…

Preberi več

Arhiv