NOVICE IZ SVETA
Medtem, ko kampanje, posredovane s pomočjo iskalnega marketinga, uporabnikom posredujejo oglase precej ciljano in glede na njihove vedenjske vzorce, klasične pasice (ravno obratno) zajamejo širok nabor spletnih uporabnikov, ki…
Zanesis je v lanskem decembru lansiral izobraževalno kampanjo, ki je vsebovala oglase z napisi »Advertising is Creepy« (»Oglaševanje je srhljivo«) in je dosegla 600 milijonov prikazov. Zanesis je z…
Zadnja raziskava podjetja Pew Internet je pokazala, da Američani dnevne novice spremljajo preko različnih kanalov in medijev. 49% jih dnevno dobi informacije preko vsaj štirih različnih medijev, le 7%…
Po raziskavi, ki jo je comScore opravil za Newspaper Association of America, so novičarski portali najbolj obiskani in najbolj zaupanja vredni viri spletnih novic. Kar 57 % od 3.050…
MySpace je v fazi pospešenega preizkušanja nove oblike »In-stream« oglasa, ki se prikazuje med pregledovanjem aktivnosti prijateljev in posodabljanjem statusov. Prva sta tovrstno obliko oglaševanja preizkusila Coca Cola…
Spletne skupnosti Facebook, MySpace in Youtube vse bolj postajajo portali za zabavo, kjer si lahko uporabniki ogledajo tudi ekskluzivne video vsebine. V preteklosti so različne televizijske mreže in studiji…
Dve večji modni reviji sta se odločili, da bosta dogodke v sklopu »tedna mode« pokrivali s pomočjo spletnih video vsebin. S tem želijo uredniki predstaviti video vsebine kot enega…
Po zadnji raziskavi podjetja Compete, je Facebook.com januarja s 133 milijoni uporabnikov prehitel Yahoo.com in tako prvič postal druga najbolj obiskana spleta stran na svetu. Zmagovalec je sicer še…
Podjetje Visible Measures je trgu predstavilo novo orodje za merjenje uspešnosti spletnih video oglaševalskih kampanj, imenovano Trends. Oglaševalcem daje podatke o prometu, uporabnikih in vključenosti za stotine različnih video…
Nedavna razsikava je pokazala, da Američani kupone za popuste vedno pogosteje iščejo na spletnih straneh kot je Coupons.com in vse manj v tiskanih medijih. Na strani Coupons.com lahko uporabniki…