NOVICE IZ SVETA
Po zadnji raziskavi podjetja Compete, je Facebook.com januarja s 133 milijoni uporabnikov prehitel Yahoo.com in tako prvič postal druga najbolj obiskana spleta stran na svetu. Zmagovalec je sicer še…
Podjetje Visible Measures je trgu predstavilo novo orodje za merjenje uspešnosti spletnih video oglaševalskih kampanj, imenovano Trends. Oglaševalcem daje podatke o prometu, uporabnikih in vključenosti za stotine različnih video…
Nedavna razsikava je pokazala, da Američani kupone za popuste vedno pogosteje iščejo na spletnih straneh kot je Coupons.com in vse manj v tiskanih medijih. Na strani Coupons.com lahko uporabniki…
V letu 2009 je priljubljenost spletnih video vsebin narasla kar za 19 %, pravijo pri ComScore Video Metrix, ki so opravili raziskavo 2009 US Digital Year in Review. Medtem…
Raziskava, ki so jo opravili na Oxford Internet Institute pravi, da novičarske vsebine na spletu išče kar 78% moških in le 71% žensk. Športne novice ali informacije pritegnejo kar…
Pri Facebooku so končno napovedali prihod orodja, ki bo oglaševalcem, ki imajo tam postavljeno personalizirano stran, omogočal spremljanje konverzij, prikazov in klikov. S tem jim bodo pomagali pri boljšem…
Februar je bil očitno zelo popularen mesec za ustanavljanje spletnih skupnosti, saj je na začetku meseca rojstni dan praznoval Facebook, 14. 2. pa je peto obletnico delovanja zabeležil še…
Med letošnjimi zimskimi olimpijskimi igrami bosta na svoj račun prišla predvsem Facebook in Twitter, ki kar tekmujeta v tem, kateri bo najbolj uspešno povezal oboževalce olimpijskih iger s športniki…
Pri podjetju Gillette so se odločili izkoristiti nenavadno sovpadanje dveh praznikov – valentinovega in kitajskega novega leta – za novo oglaševalsko kampanjo, ki je posvečena predvsem kitajskemu občinstvu mladih…
V času, ko se podjetja vse bolj pogosto pojavljajo na spletnih skupnostih, je pomembno poudariti, da brez jasno načrtovane strategije uspeh ni zagotovljen. Pri tem je zelo pomembno ,…