NOVICE IZ SVETA
Vse več je tržnikov, ki želijo doseči okoljevarstvene mame, saj te v večji meri razmišljajo o nakupu »zelenih« izdelkov in tudi verjetnost, da bodo povedali drugim o takih izdelkih,…
Kljub poplavi slabe publicitete, ki so jo v Toyotu doživljali zadnje tedne, pa so povečali število Facebook »fanov« za 10 odstotkov od začetka vpoklica potencialno okvarjenih avtomobilov. Uspeh gre…
Manjša »lokalna« podjetja so za oglaševanje v v digitalnih medijih lansko leto porabila 15 milijard dolarjev, do leta 2014 pa naj bi se številka zvišala na 37 milijard dolarjev….
Medtem, ko kampanje, posredovane s pomočjo iskalnega marketinga, uporabnikom posredujejo oglase precej ciljano in glede na njihove vedenjske vzorce, klasične pasice (ravno obratno) zajamejo širok nabor spletnih uporabnikov, ki…
Zanesis je v lanskem decembru lansiral izobraževalno kampanjo, ki je vsebovala oglase z napisi »Advertising is Creepy« (»Oglaševanje je srhljivo«) in je dosegla 600 milijonov prikazov. Zanesis je z…
Zadnja raziskava podjetja Pew Internet je pokazala, da Američani dnevne novice spremljajo preko različnih kanalov in medijev. 49% jih dnevno dobi informacije preko vsaj štirih različnih medijev, le 7%…
Po raziskavi, ki jo je comScore opravil za Newspaper Association of America, so novičarski portali najbolj obiskani in najbolj zaupanja vredni viri spletnih novic. Kar 57 % od 3.050…
MySpace je v fazi pospešenega preizkušanja nove oblike »In-stream« oglasa, ki se prikazuje med pregledovanjem aktivnosti prijateljev in posodabljanjem statusov. Prva sta tovrstno obliko oglaševanja preizkusila Coca Cola…
Spletne skupnosti Facebook, MySpace in Youtube vse bolj postajajo portali za zabavo, kjer si lahko uporabniki ogledajo tudi ekskluzivne video vsebine. V preteklosti so različne televizijske mreže in studiji…
Dve večji modni reviji sta se odločili, da bosta dogodke v sklopu »tedna mode« pokrivali s pomočjo spletnih video vsebin. S tem želijo uredniki predstaviti video vsebine kot enega…