»Eko mame« – vse pomembnejša ciljna skupina

Vse več je tržnikov, ki želijo doseči okoljevarstvene mame, saj te v večji meri razmišljajo o nakupu »zelenih« izdelkov in tudi verjetnost, da bodo povedali drugim o takih izdelkih,…

Preberi več

Toyota povečala število zvestih privržencev na Facebooku

Kljub poplavi slabe publicitete, ki so jo v Toyotu doživljali zadnje tedne, pa so povečali število Facebook »fanov« za 10 odstotkov od začetka vpoklica potencialno okvarjenih avtomobilov. Uspeh gre…

Preberi več

Vse več »lokalnih podjetij« sedaj tudi na spletu

Manjša »lokalna« podjetja so za oglaševanje v v digitalnih medijih lansko leto porabila 15 milijard dolarjev, do leta 2014 pa naj bi se številka zvišala na 37 milijard dolarjev….

Preberi več

Sinergija iskalnega marketinga in klasičnega oglaševanja

Medtem, ko kampanje, posredovane s pomočjo iskalnega marketinga, uporabnikom posredujejo oglase precej ciljano in glede na njihove vedenjske vzorce, klasične pasice (ravno obratno) zajamejo širok nabor spletnih uporabnikov, ki…

Preberi več

Zanesis lansiral izobraževalno kampanjo

Zanesis je v lanskem decembru lansiral izobraževalno kampanjo, ki je vsebovala oglase z napisi »Advertising is Creepy« (»Oglaševanje je srhljivo«) in je dosegla 600 milijonov prikazov. Zanesis je z…

Preberi več

Američani dnevne novice najpogosteje spremljajo prek televizije in spleta

Zadnja raziskava podjetja Pew Internet je pokazala, da Američani dnevne novice spremljajo preko različnih kanalov in medijev. 49% jih dnevno dobi informacije preko vsaj štirih različnih medijev, le 7%…

Preberi več

Potrošniki najbolj zaupajo lokalnim novičarskim spletnim portalom

Po raziskavi, ki jo je comScore opravil za Newspaper Association of America, so novičarski portali najbolj obiskani in najbolj zaupanja vredni viri spletnih novic. Kar 57 % od 3.050…

Preberi več

MySpace z novo obliko oglaševanja

MySpace je v fazi pospešenega preizkušanja nove oblike »In-stream« oglasa, ki se prikazuje med pregledovanjem aktivnosti prijateljev in posodabljanjem statusov. Prva sta tovrstno obliko oglaševanja preizkusila Coca Cola…

Preberi več

Ogled premier filmov sedaj tudi prek Facebook-a

Spletne skupnosti Facebook, MySpace in Youtube vse bolj postajajo portali za zabavo, kjer si lahko uporabniki ogledajo tudi ekskluzivne video vsebine. V preteklosti so različne televizijske mreže in studiji…

Preberi več

Tudi modni svet si prisvaja spletni video

Dve večji modni reviji sta se odločili, da bosta dogodke v sklopu »tedna mode« pokrivali s pomočjo spletnih video vsebin. S tem želijo uredniki predstaviti video vsebine kot enega…

Preberi več

Arhiv