Američani ponudbe lokalnih podjetij najprej poiščejo na spletu

Večina ameriških uporabnikov spleta se glede na novo raziskavo po nakupe v lokalne trgovine odpravi šele po pregledu ponudbe teh trgovin na spletu. Največkrat uporabniki spleta ponudnike poiščejo v…

Preberi več

Ali bodo mobilni video posnetki nadomestili SMS sporočila?

Kratka video sporočila ali čestitke za mobilnike bodo lahko kaj hitro prešla v vsakodnevno navado uporabnikov – tako si vsaj obetajo podjetja, ki ustvarjajo mobilne video vsebine. Gre za…

Preberi več

Spletne skupnosti in podjetja iz Fortune 500

Podjetja iz najbolj znane in prestižne lestvice Fortune 500 se počasi a vztrajno v vse večji meri poslužujejo aktivnosti, ki jih nudijo spletne skupnosti (“tvitanje”, “bloganje” …). Je pa…

Preberi več

Američani pogledali 32,4 milijarde video posnetkov v januarju

ComScore je objavil novo raziskavo, ki poroča, da so spletni uporabniki v ZDA v januarju 2010 skupaj pogledali kar 32,4 milijard video posnetkov. Povprečna dolžina spletnega video posnetka je…

Preberi več

Ameriška podjetja bodo več vlagala v splet

Že tradicionalna Outsell-ova letna raziskava med več kot tisoč ameriškimi podjetji o vlaganju v oglaševanje napoveduje, da nameravajo podjetja za oglaševanje v letošnjem letu porabiti 368 milijard dolarjev. Od…

Preberi več

Oglaševalska akcija brez izdelka

Francosko kozmetično podjetje Clarins Fragrance Group je danes lansiralo novo oglaševalsko kampanjo, ki je posebna zato, ker ji manjka ključni del vsake oglaševalske akcije – izdelek! Pri Clarins Fragrance…

Preberi več

Proračuni se selijo v spletne skupnosti

Glede na raziskavo, opravljeno pri Duke Unversity in AMA, naj bi v naslednjih petih letih tržniki spletnim skupnostim namenili vsaj eno petino oglaševalskih budžetov. Pri tem je še posebej…

Preberi več

»Eko mame« – vse pomembnejša ciljna skupina

Vse več je tržnikov, ki želijo doseči okoljevarstvene mame, saj te v večji meri razmišljajo o nakupu »zelenih« izdelkov in tudi verjetnost, da bodo povedali drugim o takih izdelkih,…

Preberi več

Toyota povečala število zvestih privržencev na Facebooku

Kljub poplavi slabe publicitete, ki so jo v Toyotu doživljali zadnje tedne, pa so povečali število Facebook »fanov« za 10 odstotkov od začetka vpoklica potencialno okvarjenih avtomobilov. Uspeh gre…

Preberi več

Vse več »lokalnih podjetij« sedaj tudi na spletu

Manjša »lokalna« podjetja so za oglaševanje v v digitalnih medijih lansko leto porabila 15 milijard dolarjev, do leta 2014 pa naj bi se številka zvišala na 37 milijard dolarjev….

Preberi več

Arhiv