Novičarske spletne strani še zmeraj najbolj zanesljiv vir informacij

Novičarske spletne strani naj bi bile še zmeraj najbolj zanesljiv vir informacij o novostih v domačih in tujih krajih, pravi raziskava, ki so jo pri ComScore-u opravili za Newspaper…

Preberi več

Sears za prodajo kosilnic naredil spletno aplikacijo

Seares je z namenom večje prodaje travnih kosilnic pripravil novo oglaševalsko akcijo, ki vključuje TV spot, nagradno igro, v kateri bodo zmagovalnemu mestu v celoti uredili določeno zeleno javno…

Preberi več

10 najboljših viralnih video posnetkov v marcu 2010

Goviral je tudi v marcu objavil seznam najboljših viralnih video posnetkov, ki so bili aktualni v mesecu marcu. Tokrat so na prvo mesto umestili BMW-jev posnetek »Dinner table«, na…

Preberi več

Optimistične napovedi za splet

Ob začetku leta mnogo raziskovalnih podjetij izda svoje napovedi glede vlaganja oglaševalskih sredstev v različne medije. In letos so te napovedi precej optimistične predvsem za splet. V Združenih…

Preberi več

Raje brez televizije kot brez interneta

Internet je po raziskavi Arbitron-a in Edison Research-a uradno postal pomembnejši medij kot televizija. Med možnostjo izbire medija, ki bi se mu anketiranci raje odpovedali, se jih je…

Preberi več

Toyota uspešno uporabila komunikacijo v spletnih skupnostih

Da bi v krizi karseda uspešno in neposredno komunicirala s svojimi naročniki in potrošniki, je Toyota s pridom izkoristila koristi priljubljene spletne skupnosti Digg, kjer je z odprtim dialogom…

Preberi več

Letos v spletno video oglaševanje kar enkrat več sredstev?

Uporaba spletnih video vsebin se z vsakim mesecem povečuje, zato ni presenetljivo, da so napovedi glede spletnega video oglaševanja zelo optimistične. Spletne oglaševalske mreže, ki ponujajo tovrstno oglaševanje,…

Preberi več

Google najbolj obiskana spletna stran v Sloveniji

RIS je objavil zadnjo raziskavo o spletni obiskanosti 2010, ki je pokazala, da največ slovenskih uporabnikov na mesečni ravni obišče spletno stran Google.com (85 % vseh uporabnikov), kar precej…

Preberi več

Drugačna metoda ciljanja

V ZDA so predstavili novo metodo ciljanja, in sicer gre za ciljanje na podlagi potrošnikovih stališč, vrednot in prepričanj (»attitudinal targeting«). Nov način ciljanja naj bi predstavljal nadgradnjo in…

Preberi več

Potrošniki raje klikajo na relevantne spletne oglase

Pri Network Advertising Initiative (NAI) so izvedli raziskavo z dvanajstimi oglaševalskimi mrežami, v kateri so skušali ugotoviti, kako uspešno je lahko vedenjsko ciljanje. Rezultati so presenetljivi, saj se je…

Preberi več

Arhiv