Blagovne znamke skušajo pridobiti kupce preko igric

Blagovne znamke kot so JetBlue, Tesla in H&M skušajo prodreti v glave potrošnikov preko video igric, saj so uporabniki takrat močno vpleteni. Tako je, na primer, H&M vključil svojo…

Preberi več

Na internet po zabavne vsebine

Kar 32% prebivalcev ZDA je v Edelman-ovi anketi izjavilo, da zabavne vsebine najpogosteje iščejo na internetu. To pomeni, da splet v tem pogledu prednjači pred kinematografi (28%) in radio…

Preberi več

Tehnologija zaseda prva štiri mesta na lestvici desetih

Podjetja, ki se ukvarjajo s tehnologijo, po zadnjih raziskavah od podjetja MillwardBrown in Optimor zasedajo kar prva štiri mesta na lestvici desetih najbolj vrednih globalnih blagovnih znamk. Na vrhu…

Preberi več

Vse več ljudi išče informacije o potovanjih na spletu

Poleti naj bi se na potovanje odpravila več kot polovica Američanov, po raziskavi podjetja Deloitte pa naj bi večina teh informacije o potovanjih poiskala tudi na spletu ali prek…

Preberi več

Mladostniki bolje skrbijo za varnost svojih podatkov na spletu

Najnovejši podatki raziskave, ki so jo opravili pri Pew Internet & American Life Project razkrivajo, da so mladi uporabniki interneta (stari med 18 in 29 leti) precej bolj previdni…

Preberi več

Nokia se bo povezala z Yahoo!-jem

Proizvajalec mobilnih aparatov Nokia se povezuje z Yahoo!-jem v parterstvo, znotraj katerega bo Yahoo priskrbel e-pošto in klepet ter podobne funkcije za mobilno platformo Ovi, Nokia pa bo v…

Preberi več

Priljubljenost novičarskih portalov raste

Čeprav branost tiskanih časopisov pada, pa zadnje raziskave kažejo, da priljubljenost spletnih časopisov še zmeraj raste. Analiza, ki so jo opravili pri zvezi Newspaper National Network namreč kaže, da…

Preberi več

Facebook obljublja nova orodja za večjo varnost

Mark Zuckerberg, ustanovitelj in vodja spletne skupnosti Facebook, je izjavil, da bodo uporabniki kmalu deležni novih in preprostejših orodij za varnost osebnih podatkov. Tako bodo uporabniki še lažje in…

Preberi več

Nike stopnjuje nogometno vročico

Nogometna vročica se stopnjuje že nekaj časa, v tem tednu pa jo bo podjetje Nike spodbudilo še z objavo novega oglasa, v katerem se bo na zabaven način predstavilo…

Preberi več

Spletna potrošnja bo v letu 2010 višja od pričakovanj

Kljub skrbem, ki se v zadnjih tednih pojavljajo glede finančnega stanja Evropejcev, se izkazuje, da potrošnja na spletu še zmeraj raste. Komaj dva meseca po tem, ko so rast…

Preberi več

Arhiv