Nike stopnjuje nogometno vročico

Nogometna vročica se stopnjuje že nekaj časa, v tem tednu pa jo bo podjetje Nike spodbudilo še z objavo novega oglasa, v katerem se bo na zabaven način predstavilo…

Preberi več

Spletna potrošnja bo v letu 2010 višja od pričakovanj

Kljub skrbem, ki se v zadnjih tednih pojavljajo glede finančnega stanja Evropejcev, se izkazuje, da potrošnja na spletu še zmeraj raste. Komaj dva meseca po tem, ko so rast…

Preberi več

Vložki v spletno video oglaševanje naj bi letos presegli 1,3 milijarde dolarjev

Oglaševalci naj bi po podatkih podjetja Park Associates letos v spletno video oglaševanje vložili preko 1,3 milijarde ameriških dolarjev. Večino tega pa gre na račun izboljšanih možnosti ciljanja, proti…

Preberi več

Serija Izgubljeni otok z največjo stopnjo interakcije na družabnih medijih

V tem tednu se največja televizijska podjetja odločajo o televizijskih oddajah, ki se bodo uvrstila v njihov program naslednje leto, za kriterije o letošnjem izboru pa naj ne bi…

Preberi več

Odvisnost od spletnih skupnosti

Nova raziskava, ki so jo opravili na Univerzi Maryland, odkriva, da so študenti odvisni od komuniciranja v spletnih skupnostih, saj ob umiku tovrstne komunikacije doživljajo duševne stiske, podobne tistim,…

Preberi več

YouTube: v zgolj petih letih dve milijardi ogledov na dan

YouTube te dni praznuje peti rojstni dan. In samo v teh petih letih mu je uspelo skoraj neverjetno. Uporabniki si tam vsak dan pogledajo 2 milijardi video vsebin, je…

Preberi več

Nova Kraftova kampanja cilja »Latino« mame

Multinacionalka Kraft skuša pridobiti nove oboževalke med »Latino« mamami na svojo personalizirano spletno stran, ki je v španskem jeziku, s pomočjo kampanje, ki se odvija na tej spletni skupnosti….

Preberi več

Facebook z največ posredovanimi oglasi

Facebook je v prvih treh mesecih leta 2010 posredoval največ prikazov oglasnih pasic. Po podatkih podjetja ComScore se je na vseh straneh v lasti Facebook-a odvrtelo 176,3 milijarde…

Preberi več

Ali klik še zmeraj kraljuje?

Kljub temu, da je med tržniki že dobro znano, da razmerje med prikazi in kliki (RPK) ni edino merilo za ocenjevanje uspešnosti spletnih oglaševalskih akcij, so pri podjetju Chief…

Preberi več

B2B podjetja še ne izkoriščajo potenciala spletnih skupnosti

Podjetja iz panoge B2B sicer tržijo podjetniško usmerjene izdelke in storitve, a njihovi potrošniki so na koncu še vedno posamezniki. Zato izogibanje spletnim skupnostim lahko pomeni izgubljene priložnosti. Tako…

Preberi več

Arhiv