Zadnja Burberryeva akcija uporablja premikajoče se digitalne manekene

Burberry svojo jesensko kolekcijo potrošnikom predstavlja na zelo izviren način, saj dovoli spletnim uporabnikom, da sami premikajo manekenke in manekene, in si na ta način ogledajo, kako oblačila izgledajo…

Preberi več

Virgin America nagrajuje top Tweeter-je

Virgin America deli brezplačne lete uporabnikom Twitterja, ki jih imenuje »vplivneži«. Za določitev tega, kdo je »vplivnež«, pa uporabljajo analitični sistem Klout, ki sledi uporabnikovem vplivu, ki ga ima…

Preberi več

Spletni oglasi za razprodaje privlačijo ženske

Unicastova raziskava je pokazala, da kar 95 % žensk v ZDA namerava to poletje preživeti na spletu. In oglasi, ki naj bi to skupino najbolj privlačili, medtem ko brska…

Preberi več

BP skuša popraviti svojo podobo preko kampanje v spletnih skupnostih

BP skuša popraviti svojo vse bolj negativno podobo v javnosti  s pomočjo digitalne PR strategije. Ta vključuje sponzorirane povezave v iskalnikih, da bi si povečali promet na mikrostraneh, narejenih…

Preberi več

Ciljanje povečuje spletne oglaševalske proračune

Spletna raziskava, ki so jo izvedli pri AudienceScience in DM2PRO, je pokazala, da so prednosti ciljanja očitne. Tako je več kot 60 % oglaševalskih agencij na račun uporabe ciljanja…

Preberi več

Uproabniki spletnih skupnosti pogosto izmenjujejo informacije o blagovnih znamkah

Komuniciranje podjetij in blagovnih znamk na spletnih skupnostih je po zadnji raziskavi podjetja ROI Research lahko zelo uspešno. Rezultati raziskave so namreč pokazali, da naj bi kar 33% uporabnikov…

Preberi več

Internetni uporabniki gledajo vse več TV prek spleta

Število odraslih ameriških uporabnikov interneta, ki prek spleta gledajo celotne TV serije, je skozi pretekla štiri leta konstantno naraščalo in tako naj bi ostalo tudi v prihodnje, pravijo pri…

Preberi več

Interakcija potrošnikov z blagovnimi znamkami v spletnih skupnostih

Dejstvo je, da število uporabnikov spletnih skupnosti narašča in dneva v dan. V ZDA naj bi do leta 2014 skoraj dve tretjini spletnih uporabnikov uporabljalo tovrstne strani. Postavlja pa…

Preberi več

Facebook gumb »Like« povečuje obiskanost blogov

Le malce več kot mesec nazaj je Facebook uvedel nov gumb »Like«, preko katerega lahko uporabniki s prijatelji delijo navdušenje nad članki ali slikami na različnih spletnih straneh. Povečanje…

Preberi več

Nikonova kampanja in nagradni natečaj »JAZ SEM« navdušila Slovenijo

Nikon Slovenija je nadgradil evropsko Nikonovo oglaševalsko kampanjo “I AM Nikon” in na spletni strani www.nikonsvet.si pripravil velik nagradni natečaj z naslovom “JAZ SEM …”, s katerim je presegel…

Preberi več

Arhiv