Facebook testira nove dodatke k oglasom

Facebook skuša svoje oglase narediti bolj interaktivne, zato vanje testno dodajajo gumb »Všeč mi je«, polje s petimi zvezdicami in polje za komentarje, ki bili vidni znotraj določene skupine…

Preberi več

Ženske na spletu

Kljub temu, da splet uporablja več moških kot žensk, pa ženske na spletu preživijo dve uri več na mesec kot moški. Raziskava podjetja ComScore je tudi pokazala, da ženske…

Preberi več

Najboljši viralni video posnetki v juliju

V letošnjem juliju med najbolj priljubljenimi viralnimi video spoti niso prevladovale več športne tematike, temveč v največji meri humoristične vsebine. Prvi na lestvici TOP 10 se je namreč znašel…

Preberi več

Velike blagovne znamke investirajo v družabne spletne igre

Velika podjetja in njihovi tržniki iščejo oglaševalske priložnosti v vse priljubljenejših spletnih igrah, ki jih najdemo v spletnih skupnostih. Tako Honda trgu svoj novi hibrid CR-Z predstavlja skozi Facebook…

Preberi več

Velik vpliv uporabnikov Twitter-ja

eMarketer predvideva, da naj bi bilo v letu 2010 že 26 milijonov aktivnih uporabnikov Twitter-ja, kar sicer znaša le 14,6% vseh spletnih uporabnikov, a vseeno naj bi imeli ti…

Preberi več

Spletne igre bolj priljubljene kot e-pošta

Zadnje Nielsonovo poročilo navaja, da so spletne igre po priljubljenosti prehitele e-pošto, pred njimi pa prednjačijo samo še spletne skupnosti. K priljubljenosti naj bi pripomogle predvsem igre, kot so…

Preberi več

Visina aplikacija za boljšo izkušnjo med spletnim nakupovanjem

Podjetje Visa je zasnovalo spletno orodje Rightcliq, ki naj bi uporabnikom pomagalo k še bolj interaktivni izkušnji pri spletnem nakupovanju. Aplikacija tako uporabniku omogoča ustvarjanje seznama želja med samim…

Preberi več

Rivalstvo med iskalnikoma Google in Bing se nadaljuje

Microsoftov iskalnik Bing, ki je sedaj na tržišču približno eno leto, postaja vedno bolj priljubljen med uporabniki spleta. Sedaj si lasti kar 12,7% iskanj med uporabniki v ZDA, medtem…

Preberi več

Kaj delajo potrošniki na spletu?

Najnovejša raziskava podjetja Nielsen je pokazala, da ameriški potrošniki tretjino časa, ki ga porabijo za internet, namenijo igranju igric in uporabi družabnih omrežij. Največ časa, 23 %, porabijo za…

Preberi več

Toyota povečuje svoj ugled na Facebook-u

Lastniki Toyotinih vozil na Facebook-u že en mesec delijo svoje izkušnje, anekdote ali zgodbe, ki so jih doživeli s svojimi vozili. Toyotina kampanja “Auto-biography” je tako le še eden…

Preberi več

Arhiv