NOVICE IZ SVETA
Facebook skuša svoje oglase narediti bolj interaktivne, zato vanje testno dodajajo gumb »Všeč mi je«, polje s petimi zvezdicami in polje za komentarje, ki bili vidni znotraj določene skupine…
Kljub temu, da splet uporablja več moških kot žensk, pa ženske na spletu preživijo dve uri več na mesec kot moški. Raziskava podjetja ComScore je tudi pokazala, da ženske…
V letošnjem juliju med najbolj priljubljenimi viralnimi video spoti niso prevladovale več športne tematike, temveč v največji meri humoristične vsebine. Prvi na lestvici TOP 10 se je namreč znašel…
Velika podjetja in njihovi tržniki iščejo oglaševalske priložnosti v vse priljubljenejših spletnih igrah, ki jih najdemo v spletnih skupnostih. Tako Honda trgu svoj novi hibrid CR-Z predstavlja skozi Facebook…
eMarketer predvideva, da naj bi bilo v letu 2010 že 26 milijonov aktivnih uporabnikov Twitter-ja, kar sicer znaša le 14,6% vseh spletnih uporabnikov, a vseeno naj bi imeli ti…
Zadnje Nielsonovo poročilo navaja, da so spletne igre po priljubljenosti prehitele e-pošto, pred njimi pa prednjačijo samo še spletne skupnosti. K priljubljenosti naj bi pripomogle predvsem igre, kot so…
Podjetje Visa je zasnovalo spletno orodje Rightcliq, ki naj bi uporabnikom pomagalo k še bolj interaktivni izkušnji pri spletnem nakupovanju. Aplikacija tako uporabniku omogoča ustvarjanje seznama želja med samim…
Microsoftov iskalnik Bing, ki je sedaj na tržišču približno eno leto, postaja vedno bolj priljubljen med uporabniki spleta. Sedaj si lasti kar 12,7% iskanj med uporabniki v ZDA, medtem…
Najnovejša raziskava podjetja Nielsen je pokazala, da ameriški potrošniki tretjino časa, ki ga porabijo za internet, namenijo igranju igric in uporabi družabnih omrežij. Največ časa, 23 %, porabijo za…
Lastniki Toyotinih vozil na Facebook-u že en mesec delijo svoje izkušnje, anekdote ali zgodbe, ki so jih doživeli s svojimi vozili. Toyotina kampanja “Auto-biography” je tako le še eden…