Najboljše oglaševalske akcije na družbenih medijih

Forbes.com je s pomočjo treh oglaševalskih strokovnjakov analiziral pretekle oglaševalske akcije na družbenih medijih in izbral dvajset najuspešnejših akcij. Za najuspešnejšo je bil razglašena “Blair Witch Project”, ki je…

Preberi več

Uporabniki sledijo znamkam na Twitter-ju predvsem zaradi novih izdelkov

Kar štirje od desetih uporabnikov, starejših od 15 let, spremljajo blagovne znamke na Twitter-ju predvsem zato, da pridobijo informacije o novih izdelkih. Raziskava, ki so ji opravili pri ExactTarget…

Preberi več

Do konca leta 20% več oglaševanja na družbenih medijih?

eMarketer je objavil napovedi glede vlaganja sredstev za oglaševanje na družbenih medijih v ZDA, ki naj bi se v dveh letih precej povečalo predvsem zaradi boljšega ekonomskega položaja države…

Preberi več

Facebook lansiral nov video kanal

Kot da Facebook že ni “živ” dovolj, je največja spletna skupnost na trg lansirala še kanal, na katerem se bodo v živo predvajale video vsebine. Namenjen bo predvsem uradnim…

Preberi več

Nova oblika Twitter “gumba” na spletnih straneh

Twitter je ta teden predstavil novo obliko gumba, ki ga lahko lastniki spletnih strani namestijo v posamezne novice ali zgodbe, uporabniki pa le z enim klikom na ta gumb…

Preberi več

Facebook testira nove dodatke k oglasom

Facebook skuša svoje oglase narediti bolj interaktivne, zato vanje testno dodajajo gumb »Všeč mi je«, polje s petimi zvezdicami in polje za komentarje, ki bili vidni znotraj določene skupine…

Preberi več

Ženske na spletu

Kljub temu, da splet uporablja več moških kot žensk, pa ženske na spletu preživijo dve uri več na mesec kot moški. Raziskava podjetja ComScore je tudi pokazala, da ženske…

Preberi več

Najboljši viralni video posnetki v juliju

V letošnjem juliju med najbolj priljubljenimi viralnimi video spoti niso prevladovale več športne tematike, temveč v največji meri humoristične vsebine. Prvi na lestvici TOP 10 se je namreč znašel…

Preberi več

Velike blagovne znamke investirajo v družabne spletne igre

Velika podjetja in njihovi tržniki iščejo oglaševalske priložnosti v vse priljubljenejših spletnih igrah, ki jih najdemo v spletnih skupnostih. Tako Honda trgu svoj novi hibrid CR-Z predstavlja skozi Facebook…

Preberi več

Velik vpliv uporabnikov Twitter-ja

eMarketer predvideva, da naj bi bilo v letu 2010 že 26 milijonov aktivnih uporabnikov Twitter-ja, kar sicer znaša le 14,6% vseh spletnih uporabnikov, a vseeno naj bi imeli ti…

Preberi več

Arhiv