NOVICE IZ SVETA
Najnovejša raziskava podjetja Nielsen je pokazala, da ameriški potrošniki tretjino časa, ki ga porabijo za internet, namenijo igranju igric in uporabi družabnih omrežij. Največ časa, 23 %, porabijo za…
Lastniki Toyotinih vozil na Facebook-u že en mesec delijo svoje izkušnje, anekdote ali zgodbe, ki so jih doživeli s svojimi vozili. Toyotina kampanja “Auto-biography” je tako le še eden…
L’Oreal bo v sodelovanju z revijo Seventeen in nekaterimi priznanimi vizažisti pričel z objavo video posnetkov z nasveti o ličenju, lepotnih trikih itd. na posebnem Youtube kanalu, ki se…
Mazda ponuja svojim kupcem, da nov model avtomobila Mazda2 preizkusijo kar na Facebook-u, in sicer v okviru igre DriverVille. Spletna igra je osrednji kanal oglaševalske akcije, ki poteka tudi…
Po zadnjih statistikah ComScore-a, se je spletnim stranem z informacijami o potovanjih v maju in juniju občutno povečal obisk. Zaradi začetka poletne sezone je kar 100 milijonov Američanov obiskalo…
Ena najuspešnejših kampanj v družbenih medijih – kampanja za gel za telo Old Spice, je z video posnetki na Youtube-u v le treh mesecih dosegla 110 milijonov ogledov. Sedaj…
Facebook želi še na prav poseben način obeležiti mejnik, ki so ga dosegli s 500 milijontim uporabnikom, zato so pripravili novo aplikacijo, preko katere vabijo svoje člane, da zapišejo…
American Express bo prenose koncertov ponesel na popolnoma drugo raven, saj namerava v ZDA organizirati serijo petih različnih koncertov »Unstaged«, ki bodo v živo predvajani na kar dveh spletnih…
Zadnje poročilo, ki so ga opravili pri WebVisible kaže, da manjša podjetja še zmeraj povečujejo svoje vložke v iskalni marketing. Povprečno majhno podjetje je namreč v drugem četrtletju 2010…
V tem tednu se je na Facebook včlanil petsto milijonti uporabnik – samo dve leti nazaj je imel “komaj” sto milijonov članov, od letošnjega februarja pa mu je uspelo…