Ford prisega na digitalno oglaševanje

Po mnenju Jima Farleya, marketing managerja za Ford, ponujajo Facebook, Twitter, YouTube in ostale spletne skupnosti veliko boljšo komunikacijo od ust do ust po veliko nižjih stroških kot tradicionalni…

Preberi več

Kako popolnoma zamočiti spletni medijski načrt?

Čeprav internet kot medij postaja vse pomembnejši, pa se žal tako oglaševalske agencije kot oglaševalci še vse premalo zavedajo njegovega pomena, medijski planerji pa imajo vse premalo znanja, da…

Preberi več

Spletne skupnosti spreminjajo gverilsko trženje

Nekateri tržniki, ki se ukvarjajo s t.i. gverilskim trženjem, vse bolj opuščajo “ulico” in gradijo promocijo s pomočjo spletnih skupnosti. Na spodnji povezavi si lahko preberete dobre in slabe…

Preberi več

Spletno nakupovanje vse popularnejše

Prodaja preko spleta še vedno narašča in bo v zadnji četrtini letošnjega leta v ZDA dosegla 51,4 milijarde dolarjev, napovedujejo pri eMarketer-ju. Lani v takem obdobju je znašala 45,2…

Preberi več

Kako “oboževalce” motivirati k lojalnosti

Zgradili ste si določeno bazo Facebook oboževalcev. In sedaj? Najbrž razlog, da je nekdo postal vaš oboževalec, ni tudi razlog za to, da se bo k vam še naprej…

Preberi več

Google Instant izboljšuje rezultate oglaševalcev

Po dveh tednih, od kar je Google uvedel storitev Instant, se je pokazalo, da je cena klika za oglaševalce padla za tri odstotke, medtem ko se je število prikazovanj…

Preberi več

60-odstotna rast uporabe digitalnih kuponov

V Kantar Media ugotavljajo, da je uporaba digitalnih kuponov med spletnimi uporabniki v prvih devetih mesecih zrasla za 60 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani. Prav tako je…

Preberi več

Mobilno oglaševanje bo v letu 2010 zraslo za skoraj 80 odstotkov

Mobilno oglaševanje postaja vse bolj nekaj običajnega v digitalnem marketingu, saj naj bi letos po ocenah eMarketerja zraslo kar za 79 odstotkov in doseglo 743 ameriških dolarjev. Rast se…

Preberi več

Facebook personalizirane strani se obrestujejo

Nova raziskava podjetja DDB razkriva, da Facebook uporabniki, ki so oboževalci blagovnih znamk, le-te tudi uporabljajo. Poleg tega jih ena tretjina pravi, da bi take izdelke kupovali še pogosteje….

Preberi več

“Mame blogarke” vse pomembnejša ciljna skupina

Mame, ki blogajo, so postale pomemben trženjski partner in močan zaveznik, saj razširjajo informacije o izdelkih ostalim 32 milijonom mamam, ki so prisotne na spletu v ZDA.
Te mame…

Preberi več

Arhiv