Kanadčani vodijo pri uporabi spletnih skupnosti

Kanada je država z eno največjih internetnih penetracij na svetu in s skoraj največ uporabniki spletnih skupnosti. eMarketer ocenjuje, naj bi do konca leta okoli 15,1 milijona spletnih uporabnikov…

Preberi več

Podatki s spletnih skupnosti lahko zelo donosni

V ZDA se pojavljajo nova podjetja kot so Media6Degrees, 33Across in RadiumOne, ki iščejo načine, kako spremeniti spletne skupnosti v donosen vir za oglaševalce. Ta podjetja pregledujejo spletne…

Preberi več

SURS: vse večja uporaba interneta med Slovenci

Statistični urad Republike Slovenije je objavil podatke o uporabi interneta med Slovenci za prvo četrtletje 2010. V tem času je imelo dostop do interneta 68 % gospodinjstev, 62 %…

Preberi več

Potrošniki v VB povezani bolj kot kdajkoli prej

Uporaba interneta v VB še naprej narašča, še posebej med starejšimi prebivalci (50 let in več). Tako je bilo v letu 2010 več kot 44 milijonov internetnih uporabnikov, 70…

Preberi več

Mobilno oglaševanje drugo leto vredno 1 milijardo ameriških dolarjev

ZDA so na drugem mestu po višini vložkov v mobilno oglaševanje. Pred njimi je le Japonska, ki je edina na svetu, ki presega milijardo dolarjev. Letos bo v ZDA…

Preberi več

MySpace in Facebook se povezujeta

MySpace in Facebook sta razkrila novo storitev, imenovano »Mash Up«, ki bo uporabnikom omogočala prenos podatkov med obema družabnima omrežjema. Z njo bodo uporabniki lahko s Facebook-a na MySpace…

Preberi več

Izdelki široke potrošnje prevladujejo v video oglasih

Podjetja z izdelki široke potrošnje so povečala zakup video oglasov na spletnih straneh kot sta YouTube in Daily Motion za okoli 375 odstotkov v preteklem letu, kar predstavlja že…

Preberi več

Avtomobilisti za predstavitev novih modelov uporabljajo družabne mreže

Letošnji avtomobilski salon v Los Angelesu je prinesel največ takih, ki so se za predstavitev novih modelov poslužili orodij, ki jih nudijo družabne mreže. Tako je, na primer, Porsche…

Preberi več

IAB: Rekordni zneski namenjeni spletnemu oglaševanju

Po ocenah IAB in PwC US so zneski, namenjeni za spletno oglaševanje, v tretjem četrtletju 2010 postavili nov rekord, saj so dosegli vrednost 6,4 milijarde dolarjev, kar znaša 17%…

Preberi več

Spletno video oglaševanje vodi

BrightRoll je v svoji prvi raziskavi, ki jo je izvedel med vodilnimi spletnimi založniki v ZDA, ugotovil, da video oglaševanje močno prehiteva druge oblike spletnega oglaševanja za vsaj 25…

Preberi več

Arhiv