Govorice (ang. word of mouth) veljajo za najbolj vpliven kanal odločanja. Zakaj? Ker je v naravi človeka, da bolj zaupamo ljudem, ki jih poznamo, kot neosebnim sporočilom, za katerimi ni nam poznanega obraza. V jeziku interneta to vlogo prevzemajo t. i. vplivneži (ang. influencers), posamezniki z velikim številom sledilcev na družbenih omrežjih, ki so nam zato (po)znani.
Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje z družbenimi mediji je za Marketing magazin napisal, zakaj je pomembno pri svoji strategiji vključiti vplivneže. Njihova beseda, fotografija ali video posnetek ima večji učinek od klasičnega oglasa v tisku, na radiu ali televiziji. Digitalni vplivneži so zato vsekakor kanal, ki ga velja vključiti v komunikacijsko strategijo. Kako, si preberite v celotnem prispevku na spodnji povezavi.
Povezane vsebine:
04. 04. 2017 - O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije