V okviru 7 IAB Akademije, ki je potekala 9. maja v Kongresni dvorani Kristalne palače v BTC-ju, je Luka Andrejak, iPROM-ov strokovnjak za programatične tehnološke rešitve, predstavil ključne tehnološke trende na področju programatičnega ekosistema.
Luka Andrejak v iPROM-u raziskuje tehnološke rešitve na področju programatičnega ekosistema. Na predavanju za IAB Slovenija je izpostavil, da je programatično oglaševanje ključno za večanje zadovoljstva spletnih uporabnikov; saj oglaševalcem zagotavlja, da s pravim sporočilom nagovorijo pravo osebo, ob pravem času, na pravi napravi. Posledično pa z izboljševanjem relevantnosti oziroma kakovosti vsebin povečuje tudi možnosti za njihovo monetizacijo.
Programatično prihodnost zahod že živi; programatični zakup pa se iz spletnih medijev in drugih platform vse hitreje seli tudi na TV, digitalne zunanje zaslone in radio. S postopki sledenja uporabnikom na vseh omenjenih platformah in kanalih v realnem času programatični zakup v vse večji meri vpliva tudi na načrtovanje in sprejemanje poslovnih odločitev. Vse v publiki prisotne oglaševalce in založnike, ki razpolagajo s programatično tehnologijo, je zato Luka pozval k pogumu in radovednemu preizkušanju novosti in zmožnosti, ki jih programatična tehnologija omogoča, saj bodo le tako lahko do polnosti izkoristili njene potenciale.
Na IAB Akademiji sta gostujoča predavatelja Urša Mivšek Sitar in Črt Gojznik iz AV Studia izpostavila še problematiko razumevanja podatkov na družbenih omrežjih; Timotej Gala, predsednik sveta IAB Slovenija pa je predstavil DIMAQ, mednarodni program certificiranja znanja in kompetenc. Več informacij je dostopnih tudi na povezavi do IAB-jevega sporočila za javnost.