Deli

Na virtualnem pogovoru Ameriške gospodarske zbornice – AmCham Slovenia je direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič predstavil svoj pogled na vedenje potrošnikov v novi normalnosti.

Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Obnašanja potrošnikov v novi normalnosti - iPROM - Novice

Na zadnjem novembrskem dogodku Coffee to Connect, v okviru katerih AmCham Slovenia vsak petek gosti strokovnjake in sogovornike iz različnih strok, je bilo govora o vzponu vsepovezanega potrošnika in vedenju potrošnikov, povečani medijski potrošnji in rasti spletnega nakupovanja.

O vsepovezanem potrošniku danes govorimo že v vseh generacijah in večkanalna komunikacija z njim je postala standard. Digitalno trženje ni več zgolj obstranska funkcija v podjetjih, temveč strateška. Največji oglaševalci ga delno izvajajo sami, delno pa v sodelovanju s strokovnjaki ter interdisciplinarnimi ekipami za digitalno oglaševanje, spletno prodajo in trženjsko raziskovanje.

Svoja strokovna mnenja in poglede na to so na virtualnem pogovoru v petek, 26. novembra, predstavili tudi direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič, Matjaž Robinšak iz Valicona in David Čreslovnik iz Ceneje d. o. o.

Kot je dejal Leon Brenčič, sta se uporaba in doseg digitalnih medijev v zadnjem letu in pol precej povečala. Digital igra danes in bo tudi v prihodnosti igral pomembno vlogo v marketinških strategijah. Vse bolj raste tudi zavedanje o varovanju zasebnosti uporabnikov na spletu ter izgradnja lastnih platform in podatkovnih silosov, ki podjetjem zagotavljajo večjo konkurenčnost ter boljši izkoristek oglaševalskih sredstev.

Posnetek celotnega dogodka si lahko ogledate na povezavi.

Deli