Deli

Si specialist za Google Ads in se ne ustrašiš velikih količin podatkov? Te zanimajo različna oglaševalska in analitična orodja ter platforme? Si želiš delati na digitalnih kampanjah za znane svetovne blagovne znamke? iPROM v svoje izbrane vrste vabi specialista za iskalni marketing, ki bo soustvarjal uspešne digitalne strategije naših naročnikov.

Iščemo specialista za iskalni marketing (m/ž) - iPROM Novice

Kdo smo in kaj počnemo?

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji.  Zaradi pospešene rasti in širitve obsega dela širimo ekipo za iskalni marketing in novemu sodelavcu nudimo zanimivo delo za uveljavljene svetovne blagovne znamke, mentorstvo ter sodelovanje v ekipi digitalnih navdušencev.

Ponujamo ti edinstveno priložnost za karierni razvoj ter delo z različnimi Ad-Tech in analitičnimi tehnološkimi rešitvami, ki jih razvijamo že več kot 20 let. Pika na i zaposlitvi v iPROMu je poleg vznemirljivega in dinamičnega tehnološkega dela kultura podjetja, ki dopušča prilagodljiv delovni čas in močno spodbuja ekipni duh. Cenimo ideje in proaktivnost, zaradi hitre rasti pa nikoli ne zmanjka novih izzivov in priložnosti za napredovanje.

Nudimo:

  • sproščeno in prilagodljivo delovno okolje v Ljubljani v Črnučah (bližina obvoznice, postaja LPP je v neposredni bližini) ter hibriden način dela;
  • sodelovanje z ekipo nadarjenih, inovativnih sodelavcev na področju oglaševanja in ustvarjanja novih poslovnih modelov v digitalnem okolju;
  • dostop do edinstvenega znanja in tehnoloških rešitev na področju digitalnega oglaševanja in trženja;
  • možnost kariernega razvoja, neprestanega učenja in profesionalne rasti;
  • stalna izobraževanja in mentorstvo;
  • stimulativno mesečno plačilo in nagrajevanje.

Pričakujemo:

  • 2 leti izkušenj z upravljanjem iskalnih kampanj (v oglaševalski platformi Google Ads, zaželeno Yandex);
  • poznavanje vsaj enega izmed analitičnih orodij: Adobe Analytics, Google Analytics, Kissmetrics, Matomo, …;
  • dobro razumevanje marketinških metrik in konceptov;
  • razumevanje koncepta nakupnega procesa;
  • odlično razumevanje delovanja digitalnih medijev;
  • analitično naravnanost, natančnost pri delu, odgovornost, predanost in organiziranost;
  • dobro poznavanje programov Microsoft Office, še posebej programa Excel;
  • 100 % predanost spoštovanju rokov;
  • dobre komunikacijske sposobnosti v slovenskem in angleškem jeziku.

Tvoje naloge bodo obsegale:

  • samostojno upravljanje iskalnih kampanj naročnikov;
  • postavitev tedenskih in mesečnih ciljev za posamezne naročnike;
  • razvoj strategij za nove naročnike;
  • redno analiziranje uspešnosti oglaševalskih kampanj tako za medijske kot analitične rezultate;
  • svetovanje naročnikom glede možnosti izboljšav;
  • sestanke z naročniki in predstavitve oglaševalskih poročil.

Kako do več informacij in možnosti prijave?

Če se najdeš v opisu in te zanima delo v hitrorastoči regijski digitalni agenciji, nam do 31. maja 2022 pošlji življenjepis ter spremno pismo prek spodnjega obrazca.

Prijave sprejemamo prek obrazca

Za prijavo izpolnite zahtevana polja in priložite življenjepis ter spremno pismo.

[honeypot dzadmpr] Priloge (življenjepis, spremno pismo, ...) *
Dodaj prilogo
  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Deli