V času digitalizacije in avtomatizacije je ključno, da podjetja razvijejo strategije za varovanje lastnih podatkov.
V digitalnem oglaševanju, ki temelji na podatkih za ciljanje in merjenje uspešnosti, je zasebnost postala ključnega pomena. Z raziskavo o zasebnosti v digitalnih strategijah želimo preučiti trenutne prakse, izzive in strategije slovenskih podjetij pri zagotavljanju učinkovitega trženja in skladnosti z zakonodajo. Prav tako nas zanima pripravljenost podjetij na prehod na strategije, ki temeljijo na lastnih, prvoosebnih podatkih, in kako jih podjetja že danes uporabljajo za bolj učinkovito digitalno oglaševanje.
Vabimo vas k sodelovanju v raziskavi in izpolnitvi kratke anonimne ankete.
Vaši odgovori bodo obravnavani zaupno. Rezultati ankete bodo pripomogli k razvoju boljših rešitev in strategij, ki bodo podprle vaš uspeh v digitalnem okolju ter vas pripravile na uspehe prihodnosti, ko bosta zasebnost in varstvo še bolj pomembna za konkurenčnost podjetij.