Deli

Digitalni medijski agenciji iPROM se je pridružil Miha Rejc, ki bo skrbel za razvoj in krepitev segmenta vsebinskega marketinga na družbenih medijih.

iPROM-u se je pridružil Miha Rejc

Miha Rejc je z mesecem marcem na iPROM-u prevzel mesto vodje oddelka za upravljanje družbenih medijev. V novi vlogi bo z umeščanjem inovativnih orodij za digitalno komuniciranje skrbel za strateško implementacijo vsebinskega marketinga in aktivnosti na družbenih medijih v marketinške strategije.

Rejc se je po študiju novinarstva na FDV-ju zaposlil kot komunikator in v podobni vlogi nadaljeval pri spletnem trgovcu Mimovrste; nato pa se je pridružil podjetju Pro Plus kot urednik družbenih omrežij za redakcijo oddaje 24ur. Med pomembnejšimi mejniki na njegovi poti digitalnega komuniciranja sta tudi Lidl in Outfit7 (slovenska podružnica Ekipa2), kjer je bil Rejc zaposlen kot direktor digitalnega marketinga.

Kot pojasnjujejo v iPROM-u, sta za učinkovitost digitalnega komuniciranja pomembna strateški pristop in integrirana komunikacija na vseh digitalnih kanalih, zato ekipo premišljeno krepijo na vseh strateško pomembnih segmentih. S tovrstnim kadrovanjem si prizadevajo zgodbe, na katerih temelji tudi oglaševanje na digitalnih kanalih, najučinkovitejše umestiti na družbene platforme in celostno razvijati digitalno komunikacijo svojih naročnikov.

Deli